Ze heeft autisme.quote:Op zondag 27 december 2015 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja ze kan prrrrachtig zingen en ziet er mooi uit toooooch
Ik duim voor je.quote:Op zondag 27 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Moet ik eerlijk zeggen dat het niet persé door Geerd komt. Wist al van het salaris van een HC en toen Geerd me erop wees dat ze weer zochten heb ik wel meteen gesolliciteerd
quote:Op zondag 27 december 2015 02:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ze heeft autisme.
[..]
Ik duim voor je.
Je kan wel lief zijnquote:Op zondag 27 december 2015 02:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoop oprecht dat renwan wordt aangenomen
Alsnog haat ik hem als die mn kaartje gaat controleren
Dat is wat je trommelvliezen denken straks. Kk renwanquote:Op zondag 27 december 2015 02:07 schreef renwan het volgende:
Ik heb even een paar nummers van Neophyte binnengehaald, kijk ik naar de titel van de download.
kk neophyte
Ik moest lachen
Ach op zijn tijd is wat pleurisherrie wel lekkerquote:Op zondag 27 december 2015 02:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is wat je trommelvliezen denken straks. Kk renwan
Holland Spoor?quote:
Ik liet mijn ouders Promo horen. Ze waren gelijk verkocht.quote:Op zondag 27 december 2015 02:08 schreef renwan het volgende:
Denk dat ik zo wel even afwissel met Johnny Cash
Een potje pleurisherrie.quote:Op zondag 27 december 2015 02:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Ach op zijn tijd is wat pleurisherrie wel lekker
Brak Obama is uitgevonden door Kraantje Pappiequote:Op zondag 27 december 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga gewoon brak obama luisteren joh
Wat luister je nog meer?quote:Op zondag 27 december 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga gewoon brak obama luisteren joh
Zo, tyfusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |