je weet het maar nooit bij ze.quote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
Kan niet eeuwig zo doorgaan zou je zeggen
Nee hoorquote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef Dven het volgende:
Eigenlijk zou dit topic eens aanwezig moeten zijn in het cafe. Iedereen in z'n telefoon geduikt
Ik was toen ook nog niet zo bewust van het bestaan van mannenliefde geloof ikquote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het is nu on hindsight niet te missen, maar het kwam gewoon niet bij ons op toen...
Ah, usernaam.quote:
wel meer van die gasten die toch meidenmagneten waren opeens de kast uit, zoals bv Ricky Martinquote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het is nu on hindsight niet te missen, maar het kwam gewoon niet bij ons op toen...
Hoe post je hier dan?quote:
same here..... ik wist toen nog niet eens dat Andre van Duin van de mannenliefde wasquote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was toen ook nog niet zo bewust van het bestaan van mannenliefde geloof ik
Of Elton Johnquote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel meer van die gasten die toch meidenmagneten waren opeens de kast uit, zoals bv Ricky Martin
Groningen?quote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze in '98 live gezien, toen riep iedereen dat dat vast de laatste keer zou zijn dat die kans er was
Of Hans van der Togtquote:Op zondag 27 december 2015 01:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
same here..... ik wist toen nog niet eens dat Andre van Duin van de mannenliefde was
Arenaquote:Op zondag 27 december 2015 01:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Groningen?
Daar was ik. Was geloof ik in '98. Bridges to Babylon Tour.
zoals in pirates of the caribbean?quote:Op zondag 27 december 2015 01:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verdenk ze ervan dat ze (Keith in ieder geval) al dood zijn, maar stug door gaan
Inderdaad... Is dit Corné Klijn trouwens?! Het beeld wat ik in mijn hoofd heb (toen hij nog bij radio 3 zat) heeft haar....quote:Op zondag 27 december 2015 01:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was toen ook nog niet zo bewust van het bestaan van mannenliefde geloof ik
Beste was in Paradiso 1995quote:Op zondag 27 december 2015 01:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Groningen?
Daar was ik. Was geloof ik in '98. Bridges to Babylon Tour.
Die heb ik niet gezienquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
zoals in pirates of the caribbean?
beter danquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
En beter nummer als mag ik dan bij jou.
Cornéquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Inderdaad... Is dit Corné Klijn trouwens?! Het beeld wat ik in mijn hoofd heb (toen hij nog bij radio 3 zat) heeft haar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |