als de kinderen het huis uit zijn gaat ie losquote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ja die heb je ook... Rudolf van 24Kitchen....
We zijn er nog lang niet, maar vergeleken met de eighties zijn we as maatschappij op dit vlak een stuk toleranter geworden.quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, in de muziek dan, zeg als voetballer maar eens dat je gay bent
ik heb toch de laatste paar jaar in NL het gevoel dat de toleranie teruglooptquote:Op zondag 27 december 2015 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We zijn er nog lang niet, maar vergeleken met de eighties zijn we as maatschappij op dit vlak een stuk toleranter geworden.
Nah doet 't met zijn kapper, gezien zijn haar.quote:
en dat is een slechte zaak.quote:Op zondag 27 december 2015 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb toch de laatste paar jaar in NL het gevoel dat de toleranie terugloopt
die snapte ik destijds al wel, maar wat een engnek was die gastquote:Op zondag 27 december 2015 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snapten jullie die clip van Bronski Beat dan wel?
Daar heb ik op gestemdquote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar had ik het ook niet van door![]()
Al vond ik I want to break free wel heel apart
toch ook weer de invloed van bepaalde samenlevingen misschien?quote:
Daar heb je helaas gelijk in.quote:Op zondag 27 december 2015 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb toch de laatste paar jaar in NL het gevoel dat de toleranie terugloopt
die vond ik een beetje tegenvallen na Radio Gagaquote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar had ik het ook niet van door![]()
Al vond ik I want to break free wel heel apart
Ik denk vooral dat de mensen die 'tegen' zijn harder schreeuwen, niet dat het er meer zijnquote:Op zondag 27 december 2015 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch ook weer de invloed van bepaalde samenlevingen misschien?
Nederland is helaas in zijn algemeenheid veel intoleranter geworden. Iedereen vindt wel iets van een ander. Mensen moeten zich gewoon niet zo erg met anderen bemoeien.quote:Op zondag 27 december 2015 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch ook weer de invloed van bepaalde samenlevingen misschien?
klopt, beetje het minder minder effectquote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat de mensen die 'tegen' zijn harder schreeuwen, niet dat het er meer zijn
Zoek het filmpje eens op waar een random straatmuzikant Smalltown Boy zingt en de zanger van Bronski Beat langs loopt en mee begint te zingen.quote:Op zondag 27 december 2015 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die snapte ik destijds al wel, maar wat een engnek was die gast
Ik bedoel dus dat ik op meerdere homo's heb gestemd, niet dat meerdere homo's op Queen gestemd hebbenquote:Op zondag 27 december 2015 01:24 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik op gestemd
Meerdere homo's trouwens
Valt wel mee. Tegenwoordig wordt voornamelijk van werkelijk elke mug een olifant gemaakt en slaan er meerdere talkshows dan heel graag een slaatje uit waardoor het actueel lijkt en mensen voor een week een mening erover denken te moeten hebben.quote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nederland is helaas in zijn algemeenheid veel intoleranter geworden. Iedereen vindt wel iets van een ander. Mensen moeten zich gewoon niet zo erg met anderen bemoeien.
Maar ja...
ik denk dat beide waar isquote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik op meerdere homo's heb gestemd, niet dat meerdere homo's op Queen gestemd hebben
De schreeuwers hebben makkelijker een podium tegenwoordigquote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, beetje het minder minder effect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |