SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
hoax, joezi is niet tegen te houdenquote:Op zondag 27 december 2015 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Sukkels. Wij konden Joezi zelfs tegenhouden
dat laat ik over aan de god van deze scquote:
Die is op dit moment verdoofd.quote:Op zondag 27 december 2015 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar blijf je dan gvd.
Trouwnes heb jij geen brokenpootje
Volgens mij staat deze lijst net zo vast als die van de FIFAquote:Op zondag 27 december 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat laat ik over aan de god van deze sc
Blatter zegt hoiquote:Op zondag 27 december 2015 00:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Volgens mij staat deze lijst net zo vast als die van de FIFA
Jawelquote:Op zondag 27 december 2015 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoax, joezi is niet tegen te houden
Bescherm het goedquote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoi Blatter.
* Scuidward verstopt 100.000 euro en 10 gram coke in zijn handpalm.
Geef me de coke die euries mag je houdenquote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoi Blatter.
* Scuidward verstopt 100.000 euro en 10 gram coke in zijn handpalm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |