Ik heb vroeger buisjes gehad en mocht absoluut geen oordoppen gebruiken. Geen idee of dat het algemene advies is of specifiek voor mijn situatie. Ik zou even de assistente bellen, die weet dit soort dingen ook wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:47 schreef ymme het volgende:
Ik lees wel veel mee, maar post eigenlijk bijna nooit meer.
Nu heb ik een vraag en die kan ik toch wellicht het beste hier, stellen.
Afgelopen dinsdag is Dex geopereerd aan zijn neusamandelen en heeft hij buisjes gekregen.
Nu kregen wij te horen dat we 2 weken niet mochten zwemmen en het daarna weer wel mocht.
Is het nog aan te raden om wellicht toch oordoppen aan te laten meten? Of hoe doen jullie dit met de kleintjes die buisjes hebben?
Fijn loj. De oplossing als dat het goed kwam.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:14 schreef Loj het volgende:
Dank dank!
Het is net toch nog goedgekomen (lag bij iemand een straat verderop, die redelijk onverwacht al beviel)
En we hadden nu toch, maar oma's cadeau (Playmobile dierentuin) gegeven zelf. Dan geeft oma zondag maar het fietsje!
Zo en nu gaan we verder spelen!
Bij ons deden ze de vaas niet, testeb eerst ook of het kind de plaatjes weet en hoe ze ze noemenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:51 schreef Kyara het volgende:
Eind goed, al goed Loj! Fijn!
Fijn dat het goed ging Goitske! En meteen bedankt voor de reminder. Mijn meiden moeten donderdag. Ik zal eens even de plaatjes met ze doornemen. Kijken wat ze er van gaan maken
Ik kreeg ook geen oproep dus maar eens gevraagd hoe het zat toen ik voor teun moest komenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:05 schreef Omentielvo het volgende:
Loj, gelukkig dat alles goed is gekomen.
Fijn dat de ogentest nu goed ging Goitske.
Ik heb nog geen oproep gehad. Volgende week maar bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |