met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pastorale boven Verdronken Vlinder.
*proest*quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb overwogen te stemmen op "Hart van mijn gevoel"
Gelukkig niet iets van ons Guus in elk geval.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet lachen: Op Fietse.
En dit zegt een Brabantse.
Zong ik altijd voor mn ex... je kunt niet houden van de zon......quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ook een prachtnummer inderdaad
Ja, geen idee waar dat vandaan komt.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet lachen: Op Fietse.
En dit zegt een Brabantse.
Ja!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Was dit niet de videoclip met de kunstschaatsers
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Ja mooi clipjequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb hem ooit gezien op Parkpop vlak nadat hij solo was gegaan, echt een feestje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:57 schreef Dven het volgende:
Robbie
Deze zomer was hij op een strandfestival in Bulgarije. Topshow
Misschien wel de beste artiest van deze generatie en beste entertainer ooit!
Ohja..quote:
Klopt, de Groot is sowieso een van de grote van Nederland, maar Avond vind ik zelf gewoon prachtigquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
Land van maas & waal vind ik overigens ook wel een leuk nummer
Heb hem een aantal keren gezien. Toevallig, omdat hij de topact van het festival was, maar meestal omdat vriendinnetjes hem graag wilde zien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit gezien op Parkpop vlak nadat hij solo was gegaan, echt een feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |