Ja hier zit toch wel een guilty pleasure.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Stickertje het volgende:
Dat was toch wel genieten met dat nummer
Over de muurquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
Maar wat vinden jullie het mooiste Nederlandstalige lied in de top 2000? Voor mij is dat toch wel avond
Mag ik dan bij jouquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
Maar wat vinden jullie het mooiste Nederlandstalige lied in de top 2000? Voor mij is dat toch wel avond
Pastorale. En dat zal het ook altijd blijven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
Verdronken Vlinderquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
Niet lachen: Op Fietse.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
Ooseejaan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
betonpoalties is leuker.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet lachen: Op Fietse.
En dit zegt een Brabantse.
Dat is Nedersaksisch, niet Nederlands, anders had ik dat ook gezegd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb overwogen te stemmen op "Hart van mijn gevoel"quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook een prachtnummer inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Pastorale. En dat zal het ook altijd blijven.
Mag ik dan bij jou....quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop