jammer he....quote:
niets om voor te schamen nadat je verteld hebt over de wcmatquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
Kan dit hele nummer meezingen, schaam me nu toch wel een beetje
Ik vind het niet eens zo slecht.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
Kan dit hele nummer meezingen, schaam me nu toch wel een beetje
Dat kan ook gewoon thuis, zijn er mensen bij?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo slecht.Ik zou willen dat ik nu in de auto zat zodat ik keihard mee kon zingen met Trijntje's solo's. Ach, wat kan mij het schele.
Oh jee, alarmen gaan nu af in omgeving den haag & nijmegen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar wordt het alleen maar beter van.
ja inderdaad, mja dat heb ik met meer nummers hoor. Me vriendin en ik hadden allebei een heel gevarieerde smaak kwa muziek. We luisterden van alles, van klassiek tot metal, in allerlij talen etc. En tja het ziekenhuis, en met name haar kamergenote die vonden metal niet al te fijn xD Zo ook Overcome van Live is voor mij heel speciaal is, omdat dat nummer op de radio startte toen ze haar laatste adem uitblies... En ja als ik dat nummer vooral in deze maand of in September hoor dan stort ik nog weleens in... En dat is niet fijn als dat gebeurd terwijl je aan het rijden bent...quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat dat nummer dan speciaal is.
Ik hoor TIlburg ook noodtoestandquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh jee, alarmen gaan nu af in omgeving den haag & nijmegen?
oh gelukkigquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets om voor te schamen nadat je verteld hebt over de wcmat
Ben inmiddels weer thuis en zit ongelofelijk in een Bridget Jones setting, exclusief de alcohol.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon thuis, zijn er mensen bij?
Sorry, maar ik ben al het meest kansloos in dit topic. Ga je echt niet meer winnen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:52 schreef Mani89 het volgende:
Marco Borsato is een ondergewaardeerd allround artiest. Hij verdient al zijn noteringen in de Top 2000.
There I said it. Fight me.
En daarna Strange Fruit van Billy Holiday. Maar de TV hangt ook, dus misschien ligt het aan Ziggo ofzo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat niet eens in de lijst.
Idem...en geen Darcy.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben inmiddels weer thuis en zit ongelofelijk in een Bridget Jones setting, exclusief de alcohol.
Ik blijf het toch proberen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben al het meest kansloos in dit topic. Ga je echt niet meer winnen.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:53 schreef cafca het volgende:
[..]
En daarna Strange Fruit van Billy Holiday. Maar de TV hangt ook,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |