Dit zijn overwegend niet van die gezellige mensen, en ik denk dat Ivan en Nicole ook daarop een te zwaar stempel drukken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:42 schreef rowan634 het volgende:
ze komen nu niet verder dan pokeren![]()
![]()
Niet liegen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:42 schreef rowan634 het volgende:
ze komen nu niet verder dan pokeren![]()
![]()
Werd er door Lot weer n taxi gebeld of die ff drank wilde halen, echt voor kapitalenquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Met LauB werd er in ieder geval veel vaker gedronken.
dat vind ik zo'n onzin, nicole en ivan deden net zo leuk mee vorig jaar. er is gewoon geen initiatief meer. en als Gina iets organiseert is het altijd maar half gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit zijn overwegend niet van die gezellige mensen, en ik denk dat Ivan en Nicole ook daarop een te zwaar stempel drukken.
Water of hij gaat dood... Maar hij wil Nicole niet... Maar Ivan stuurt dr tochquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:43 schreef Disana het volgende:
Cees ligt op bed, de slechte nachten breken hem op.
Mijn mening is wel vaker onzinquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:43 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat vind ik zo'n onzin, nicole en ivan deden net zo leuk mee vorig jaar. er is gewoon geen initiatief meer. en als Gina iets organiseert is het altijd maar half gedaan
ja ind toen was het wel meeronvoorspelbaarder als nuquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Werd er door Lot weer n taxi gebeld of die ff drank wilde halen, echt voor kapitalen
werd er gebracht...... en waar dat geld vandaan kwam was altijd weer de vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |