Echt een aanfluiting, hopelijk doen ze dat vanavond niet bij een nummer dat ik wil horen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:50 schreef NaturalScience het volgende:
Ik heb dit jaar nog niets gepost in dit topic..... maar ik wil toch wel even kwijt dat het belachelijk is dat ze Volbeat (gewoon een nummer van 4 minuten) net gewoon op de helft hebben afgekapt....
Ongelofelijk......
*boks*quote:
Het is wel een marsritmequote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Berkery het volgende:
Ik weet ineens weer waarom niet van marsmuziek hou
Ekdomquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Uccie het volgende:
Welke dj heeft trouwens Echoes in zijn draaiuren?
Meestal is die in de hele vroege ochtend op oudjaarsdag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Uccie het volgende:
Gary Fomdeck. Staan ook maar vijf andere nummers dat uur ingepland.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Uccie het volgende:
Makkelijk uurtjequote:
Ha Ha Haquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
De Beste wensen terug....maar uit Den Haag, mijn alter ego is maar een verzinsel om vervelende mensen op Yahoo af te schrikken ooit, heel lang geleden
Insgelijks, muis.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*boks*
Ik ben allang blij dat ik op hetzelfde niveau zit als jij godin.
De laatste paar jaar vrij stabiel zo tussen 6 en 8 uur, geloof ik.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal is die in de hele vroege ochtend op oudjaarsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |