quote:
Max Romeo toch?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Het origineel is alleen niet van Madness
quote:
Tja niet iedereen houd van deze bagger... Overigens is er de komende 3 a 4 uur sowieso eigenlijk alleen maar bagger in de lijst... Mja is mijn mening... Doe mij maar ACDC, Aerosmith, Queen en dat soort dingen ipv troep als Prodigy, Bruno Mars of Celine Dionquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:20 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Tja niet iedereen houd van deze bagger... Overigens is er de komende 3 a 4 uur sowieso eigenlijk alleen maar bagger in de lijst... Mja is mijn mening... Doe mij maar ACDC, Aerosmith, Queen en dat soort dingen ipv troep als Prodigy, Bruno Mars of Celine Dion
is een nee tegen niet het zelfde als een ja voor?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:18 schreef Keselo het volgende:
Rian Dijkstra, dit is nu al de 2e keer dat je ons laat weten dat je schoonmoeder 85 is geworden. Genoeg is genoeg.
NEE tegen Rian Dijkstra.
The Prodigy met Bruno Mars en Celine Dion vergelijkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:20 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Tja niet iedereen houd van deze bagger... Overigens is er de komende 3 a 4 uur sowieso eigenlijk alleen maar bagger in de lijst... Mja is mijn mening... Doe mij maar ACDC, Aerosmith, Queen en dat soort dingen ipv troep als Prodigy, Bruno Mars of Celine Dion
Ze hebben allemaal neuzen hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Prodigy met Bruno Mars en Celine Dion vergelijken
Niet zulke moeilijke vragen stellen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is een nee tegen niet het zelfde als een ja voor?
Hij zat daar ook alsof hij net op tijd klaar was met praten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:20 schreef laxus13 het volgende:
Ja praat maar door het intro heen Gijs
Tja het is 1 pot nat... Alle 3 baggerquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, ik schall niet zoveel nog.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:24 schreef cafca het volgende:
Ah, zuentlich, Ein Deutscher schallplatte!
Valt me nog mee dat tie Adele niet noemde. Godsamme zeg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Smakelijk, broodje makreel hier.quote:
Ik ga aan de thee en kersttaart.quote:
Je verwacht het niet.quote:
Jouw oma is Sikh?quote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik wilde wat stevigs eten met die winterweer, dus ik had gebakken eieren met spek.
Beterschap dan maar.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Smakelijk, broodje makreel hier.
quote:
quote:
Smakelijkquote:
Bruno Mars?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:30 schreef Cee het volgende:
Zometeen de tweede plaat uit mijn lijst.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:29 schreef Zorro het volgende:
Wat hoor ik nou ineens weer voor een rare drummert?
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:30 schreef Keselo het volgende:
Sinds een paar dagen Beatles op Spotify
Miekequote:Op zaterdag 26 december 2015 13:31 schreef Cee het volgende:
Heb je al een gepast lied voor tijdens de ceremonie?
Oven chips naturel. Niet zo spannend.quote:
Een drummerquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:33 schreef Sfeermaker het volgende:
Hoe noem je iemand die altijd met 3 muzikanten rondreist?
Ringo?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:33 schreef Sfeermaker het volgende:
Hoe noem je iemand die altijd met 3 muzikanten rondreist?
Dit jaar live gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:34 schreef Keselo het volgende:
Fleetwood Mac is voor mij dé ontdekking van Top2000 2014 editie. Wat een geweldige muziek
Sarah en Rhiannonquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:34 schreef Keselo het volgende:
Fleetwood Mac is voor mij dé ontdekking van Top2000 2014 editie. Wat een geweldige muziek
Ik gooi altijd drumstokjes voor de raam in de auto. Dan mag ik op de gehandicaptenparkeerplaats.quote:
Godverdomme.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik gooi altijd drumstokjes voor de raam in de auto. Dan mag ik op de gehandicaptenparkeerplaats.
Eensquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Dit is het beste Snow Patrol nummer.
Chocolate, Runquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Nee, Runquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Ik herkende het ook niet, aangezien ze niets dicht of open doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |