Ach Blof en bijvoorbeeld Simply Red zijn mij bruggetjes te ver, toch ga ik er niet te veel op inquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet het idee dat de lijst serieus wordt genomen door de meesten.
Ik denk alleen dat Pokemon voor velen net een bruggetje te ver is
Niet dronken...quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:32 schreef Dven het volgende:
Jongens, hoe dronken waren jullie gisteren. Ik was zo zat dat ik bij het naar bed gaan de top2000 niet heb aangezet. Voel me daardoor nu heel vies en een beetje onbetrouwbaar.
Aha, ik vond dat nummer altijd als een theme song klinken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tranbsformers animated movie, van het moment dat optimus het gevechty met megatron in gaat, en het moment dat rodimus de matrix opent.
Ook niet Buitenshuis?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:33 schreef cafca het volgende:
Wisten jullie dat Martin Buitenhuis eigenlijk helemaal niet van dik houdt?
Imagine staat wereldwijd overal in de top 10 in dit soort lijstjes.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:31 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Weet je wat ook niet kan in een Top2000 aller tijden? De Breij op 4 en Imagine op 1.
Ik vergeef het je omdat je op Lennon moest passen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet dronken...Had geen druppel alcohol gehad.
Nog 1662 keer mag je het zeggen in deze reeksquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:33 schreef Dven het volgende:
"Pokemon was beter." wordt mijn zin voor dit jaar.
Hopelijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:33 schreef essnhills het volgende:
Hehe, hoi!
Ik ben er maar ffies nu hoor, moet zo werken
Maar jullie zien mij zeker nog wel meer hier
Mexi...quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Imagine staat wereldwijd overal in de top 10 in dit soort lijstjes.
En Claudia vind ik ook een beetje overdreven, maar dat liedje wordt al vier jaar sinds het uitbrengen op gestemd en stond vorig jaar op 19. Het staat in geen vergelijk tot deze actie.
Maar goed, ik ben er klaar mee om mijn mening erover te geven, die mag duidelijk zijn.
Dont Go!quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kwam hier ff voor Pokémon maar wat wordt die lijst hier overdreven serieus genomen zeg.Ik ga weer weg veel plezier nog en groetjes van de hond.
Ook niet dronken hier, moest nog naar huis.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vergeef het je omdat je op Lennon moest passen.
Thnx.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vergeef het je omdat je op Lennon moest passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |