1828 maakt alles goed.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:14 schreef peaceman het volgende:
JW treft het trouwens niet met zijn eerste uur.
Dat zijn zeker dezelfden die in polonaise naar De Toppers gaan? Smakeloos.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn hier dus users die een enorme hekel hebben aan TWOD. Kan jij dat begrijpen?
Nee, geen Tinaquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:14 schreef Cee het volgende:
Heel even dacht ik dat Tiny Dancer weer werd gedraaid.
Klinkt een beetje als die gozer van Another Lovequote:
Ik weet zeker van wel. Mensen die Red Eyes niet leuk vinden wantrouw ik.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zijn zeker dezelfden die in polonaise naar De Toppers gaan? Smakeloos.
Maar dit is itt de drugsoorlog gewoon echt kut.quote:
Ah onze Tom, niet echt een aanwinst voor de lijst vind ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als die gozer van Another Love
Eenschquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is itt de drugsoorlog gewoon echt kut.
Haha ja, je snapt toch niet dat mensen hier op stemmen. Ik probeer maar niet te denken aan alle oldies die hier hadden kunnen staan.quote:
Dat is nog best veel dan dat je niet kent.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken dit ook niet, maar ik ga er vanuit dat ik alles na 2005 in principe niet ken.
Zeiknummerquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:16 schreef richolio het volgende:
Hm niet zo leuk nee. Dat Another Love van Tom Odell is wel goed
hou je de rest van je kleren wel aan dan?quote:
Te laat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
hou je de rest van je kleren wel aan dan?
Waarom?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:17 schreef Stickertje het volgende:
Tyfus nummer.. Hier word ik zo chagrijnig van
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:17 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Klinkt zo vrolijk dat ik er niet vrolijk van word
Je bent de enige denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:17 schreef Stickertje het volgende:
Omdat het te ver gaat als je dit kooptquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:18 schreef laxus13 het volgende:
En het opmerkelijke is: Heeft nooit in de top 40 gestaan terwijl het zo vaak wordt gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |