mwah ben ik niet echt kapot van. had liever gehad dat zijn stenders zijn uren had overgenomen.quote:
Seven Seas, Silver, Puppet, the Cutter... ik Ga ze volgende maand live zienquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is nieuw ja denk ik
Ocean Rain > Killing Moon trouwens en Lips Like Sugar ook
Rob wasquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:15 schreef D. het volgende:
En idd, Rob het beste, maar dat was vanzelfsprekend
Ik heb meer met die gozer die zichzelf verhing en het bandje er omheen. Al vind ik New Order ook niet zo boeiend, alleen Crystal is genot.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Seven Seas, Silver, Puppet, the Cutter... ik Ga ze volgende maand live zien
aparte keuzequote:Op vrijdag 25 december 2015 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit werd gedraaid op de crematie van mn opa. Knalde wel ff leker door de speakers
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:17 schreef D. het volgende:
Die mondharmonicasolo had heel anders moeten klinken, maar Stevie kon de muziek niet lezen
Best mooi.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit werd gedraaid op de crematie van mn opa. Knalde wel ff leker door de speakers
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:17 schreef D. het volgende:
Die mondharmonicasolo had heel anders moeten klinken, maar Stevie kon de muziek niet lezen
Wauw, wat een aparte maar toffe keuze.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Opvallend progressief voor mn opa's doen zelfsquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw, wat een aparte maar toffe keuze.
Mwah, ik had altijd meer met Bauhaus dan Joy Division. Die laatste is wel jeugdsentiment ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb meer met die gozer die zichzelf verhing en het bandje er omheen. Al vind ik New Order ook niet zo boeiend, alleen Crystal is genot.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was E&TB dat bedoelde new wave bandje?
Dat leuke nummers maken hield helaas snel op.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:21 schreef peaceman het volgende:
Caro heeft best aardige nummers gemaakt, maar deze behoort daar niet toe.
jammer dat je dat nu niet meer kan zeggenquote:
ach wat maakt die volgorde uit?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:23 schreef cafca het volgende:
Op zich is dit best een aardig liedje, maar hoort natuurlijk echt niet boven th Killing Moon te staan
Het was even een hype omdat het een leuke niche was, nu is iedereen er weer klaar mee.quote:
zou het?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was even een hype omdat het een leuke niche was, nu is iedereen er weer klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |