in je mailbox?quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:37 schreef Stickertje het volgende:
Ik kan mijn stemlijst niet meer vinden
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet in een cafe wat zo licht is...
mwah in ons toilet is het minder licht...quote:
200 is Radioheadquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens Jet zijn we bijna klaar...
Ik ken de meeste andere muziek wel, maar van ABBA niet. De laatste keer dat ik ze hoorde was december vorig jaar, dus waarschijnlijk herken ik die liedjes nog steeds nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je het afgelopen jaar een beetje ingeluisterd dan?
Laatst nog mijn mailbox leeggemaakt, maar ik heb hem al gevonden op fok, had hem in een topic geplaatstquote:
Ik heb 'm nog nooit leeggemaaktquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Laatst nog mijn mailbox leeggemaakt, maar ik heb hem al gevonden op fok, had hem in een topic geplaatst
ik ook niet... teveel werkquote:
Komt wel. Ooit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ken de meeste andere muziek wel, maar van ABBA niet. De laatste keer dat ik ze hoorde was december vorig jaar, dus waarschijnlijk herken ik die liedjes nog steeds niet
quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:43 schreef Dven het volgende:
Mensen die uberhaupt hun mail lezen
283432 ongelezen berichten
Dat went vanzelfquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou daar dus echt niet tegen kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |