Ik ook, maar dat durfde ik niet te zeggen, dus hield ik me maar stil. Ik ken bijna niets van ABBAquote:
Ah dat is niet zo erg. De meesten zul je wel herkennen als je het hoort, denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat durfde ik niet te zeggen, dus hield ik me maar stil. Ik ken bijna niets van ABBA
Er moet meer ABBA in de lijstquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:31 schreef Dven het volgende:
Als we op kwaliteit afgaan, dan zouden de stones er eigenlijk 450 keer in moeten staan.
Ik weet niet waarom maar ik vind deze post geweldig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:33 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn opa (een andere) die woonde bij Willy Alberti in de straat en kreeg altijd een appel van hem.
Nee, dat was het aparte, ik herkende er echt heel weinig van.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ah dat is niet zo erg. De meesten zul je wel herkennen als je het hoort, denk ik.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik vind deze post geweldig.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even de zalm bakken en eten. Tot later
Heb je het afgelopen jaar een beetje ingeluisterd dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat was het aparte, ik herkende er echt heel weinig van.
Smakelijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even de zalm bakken en eten. Tot later
nee, dan was het wel gezellig geweest...quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, het is natuurlijk niet een gewoon cafe uiteraard
Gezelligheid maak je wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dan was het wel gezellig geweest...
niet in een cafe wat zo licht is...quote:
Volgens Jet zijn we bijna klaar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |