Klasse artikeltje weer hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:06 schreef Szura het volgende:
Even wat kwaliteitsnieuws van de Frontpage meegepakt
Vrouwen geilen op de kerstman
MarcusViridisgeplaatst door MarcusViridis 24-12-2015 22:01 Gepubliceerd op donderdag 24 december 2015 om 22:01 printafdrukweergave
Wie z'n allesbehalve atletische lichaam en retro-winteroutfit beziet zou het misschien niet denken, maar de kerstman kan bij een deel van de vrouwelijke bevolking niet stuk. Een team van psychologen, verbonden aan de prestigieuze St. Andrews Universiteit te Schotland, zijn tot de conclusie gekomen dat de Kerstman helemaal dé man is bij het vrouwvolk.
Hij zit er met zijn bolle buik, foute kleding en rare hipsterbaard niet bepaald uit als de standaard Holywood-hunk waarvan vrouwen normaal gesproken nattigheid voelen. Toch is het totaalplaatje helemaal goed, aldus de onderzoekers. Hier zijn verschillende redenen voor.
Ten eerste zijn machtspositie. Dat schijnen (veel) vrouwen erg geil te vinden. De noordpoolbewoner heeft die positie ontegenzeggelijk: in deze tijd van het jaar is hij de motor van de economie. Meneer is financieel onafhankelijk, populair en schijnt een rendier in bed te zijn.
Eerder onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die zich goed weten te kleden naar klimaat en omstandigheden. De leuke blosjes op de wangetjes -zoals de kerstman vaak wordt afgebeeld- zouden een indicatie zijn voor een goede gezondheid en als de omgang met kinderen dan ook nog eens geweldig is, dan zal die persoon heus wel beschikken over een juiste dosis ouderlijke vaardigheden. Kortom: een ideale man, zo suggereren de psychologen, die daar hopelijk niet over logen. Genoeg vrouwen zien het dus wel zitten om met de kerstman een kerstkindje te produceren.
Maar helaas pindakaas, vrouwen van Nederland en de rest van de wereld. De kerstman is zo monogaam als een zwaan met verlatingsangst. Sinds mensenheugenis (en ver daarvoor) is meneer Claus al getrouwd met mevrouw Claus. Klaarblijkelijk zijn ze in alle opzichten na al die tijd nog niet op elkaar uitgekeken. Een witte kerst samen met de kerstman, zal daarom ook wel voor de meeste vrouwen een droom blijven.
Komt door die kiezelsquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man is slecht te verstaan
Nee, dat kan niet zolang er geen duidelijkheid is maar dat zal in 2016 wel snel komenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
cadeaukaarten kun je nog steeds niet inleveren toch?
En Rebellion als vrije keuzequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
JOHN LENNON
IMAGINE
UB40
FOOD FOR THOUGHT
DAVID BOWIE
ZIGGY STARDUST
BOB MARLEY & THE WAILERS
REDEMPTION SONG
IGGY POP
LUST FOR LIFE
MARVIN GAYE
WHAT'S GOING ON
CYNDI LAUPER
TRUE COLOURS
DEPECHE MODE
ENJOY THE SILENCE
RADIOHEAD
HIGH AND DRY
MARIANNE ROSENBERG
ICH BIN WIE DU
DE DIJK
MIJN VAN STRAAT GEREDDE ROOS
R.E.M.
NIGHTSWIMMING
THE ISLEY BROTHERS
THE HIGHWAYS OF MY LIFE
THE 5TH DIMENSION
AQUARIUS / LET THE SUNSHINE IN
BILLY IDOL
EYES WITHOUT A FACE
Allemaal adepten van Rik Elfrink die op de FP schrijvenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klasse artikeltje weer hoor.
Kunnen degenen met een V&Dbon toch nog opgelucht ademhalen dus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet zolang er geen duidelijkheid is maar dat zal in 2016 wel snel komen
Mooi lijstje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
JOHN LENNON
IMAGINE
UB40
FOOD FOR THOUGHT
DAVID BOWIE
ZIGGY STARDUST
BOB MARLEY & THE WAILERS
REDEMPTION SONG
IGGY POP
LUST FOR LIFE
MARVIN GAYE
WHAT'S GOING ON
CYNDI LAUPER
TRUE COLOURS
DEPECHE MODE
ENJOY THE SILENCE
RADIOHEAD
HIGH AND DRY
MARIANNE ROSENBERG
ICH BIN WIE DU
DE DIJK
MIJN VAN STRAAT GEREDDE ROOS
R.E.M.
NIGHTSWIMMING
THE ISLEY BROTHERS
THE HIGHWAYS OF MY LIFE
THE 5TH DIMENSION
AQUARIUS / LET THE SUNSHINE IN
BILLY IDOL
EYES WITHOUT A FACE
Had ik ook. Mocht helaas niet baten.quote:
Ik vind dat Rik meer schrijftalent heeft dan die kale bolle.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Allemaal adepten van Rik Elfrink die op de FP schrijven
Yeps en meer. Maar geen van allen hebben ze de lijst gehaald, heel verrassend.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:09 schreef Nizno het volgende:
Zo nu ga ik eens even sociaal verplicht gezellig doen.
Fijne eerste kerstdag allen.
Net als Frnnnk Boeiennnnnquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man is slecht te verstaan
Ik had ook Rebellion als vrije keuze. Die had er echt wel in gemoetenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps en meer. Maar geen van allen hebben ze de lijst gehaald, heel verrassend.
Insgelijksquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:09 schreef Nizno het volgende:
Zo nu ga ik eens even sociaal verplicht gezellig doen.
Fijne eerste kerstdag allen.
Topquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had ik ook. Mocht helaas niet baten.
Bij mij verbazingwekkend twee: Franz Ferdinand en Arctic Monkeysquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps en meer. Maar geen van allen hebben ze de lijst gehaald, heel verrassend.
Belachelijk hequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had ook Rebellion als vrije keuze. Die had er echt wel in gemoeten
Bij mij 1 vrije keuze in de lijst: Champagne Supernova. Wanneer komt die eigenlijk? Ook wel vrij snel geloof ik.
quote:DEEP PURPLE
CHILD IN TIME
TALK TALK
LIFE'S WHAT YOU MAKE IT
JOHN LENNON
IMAGINE
PINK FLOYD
SHINE ON YOU CRAZY DIAMOND
MANIC STREET PREACHERS
A DESIGN FOR LIFE
THE SMITHS
HOW SOON IS NOW