SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 1% gewijzigd door Scuidward op 25-12-2015 14:45:58 ]
ZO snel ff niet zat mobielquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:55 schreef Scuidward het volgende:
Iemand link naar die 5 sterren Geerd? Zit ik die even in de OP.
Bijna ... bijna, maar met een volle blaas en een tandenborstel in mijn giechel is er geen plek meer voor.quote:
Heb je wel de zachte borstel ?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bijna ... bijna, maar met een volle blaas en een tandenborstel in mijn giechel is er geen plek meer voor.
Je moet goed poetsen. Draaibewegingen maken, borstel schuin op je tandvlees.quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:58 schreef Geerd het volgende:
Die harde en medium verneuken je tandvlees,
En vooral goed achter de kiezen!! En je tongquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je moet goed poetsen. Draaibewegingen maken, borstel schuin op je tandvlees.
En veel stoken natuurlijk.
Achter dat randje Edgar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
En vooral goed achter de kiezen!! En je tong
quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Achter dat randje Edgar.
Nee zit wel snor. Goede voornemens 2016: naar de tandarts gaan.
uurtje. Utrecht CS - De klomp en dan ben ik er bijna.quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:02 schreef Geerd het volgende:
Hoever moet je reizen naar je ouders ? Scuid?
Laatste 2 jaar niet meer ...quote:
Boh, hier altijd wel jaarlijkse controle ook al, als ik eraan moet denken ik 2 Zwembaden vol kan zweten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
uurtje. Utrecht CS - De klomp en dan ben ik er bijna.
[..]
Laatste 2 jaar niet meer ...
Hoeveel gewonnen dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:07 schreef renwan het volgende:
10 tegen een 6 en double down gewonnen
sta op verlies nuquote:
Gebit is ook wel belangrijk. Maar ik vergat steeds die afspraak, en het was sowieso nog bij mijn ouders, dus ik zei, ik zoek wel wat in de buurt. Dus in die situatie zit ik nog steeds. En dan denk ik al snel dat het ooit wel weer komt, maar niet vanzelf blijkbaar, dus ja ik moet dat soort dingen ondernemen. Maar de kans is ook aanwezig dat ik binnen 'n jaar verhuis, dus dan heb je weer hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boh, hier altijd wel jaarlijkse controle ook al, als ik eraan moet denken ik 2 Zwembaden vol kan zweten.
Dit jaar was 1 vulling gaan lekken daaronder was een gaatje ontstaan.
Ze vroeg nog, andere afspraak maken? Of nu ?
Ik NU!!! Echt niet fijn, je kunt beter je kleine teen stoten
I feel youquote:
Tandarts is gewoon kudt, ik heb zelden wat maar er naartoe gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gebit is ook wel belangrijk. Maar ik vergat steeds die afspraak, en het was sowieso nog bij mijn ouders, dus ik zei, ik zoek wel wat in de buurt. Dus in die situatie zit ik nog steeds. En dan denk ik al snel dat het ooit wel weer komt, maar niet vanzelf blijkbaar, dus ja ik moet dat soort dingen ondernemen. Maar de kans is ook aanwezig dat ik binnen 'n jaar verhuis, dus dan heb je weer hetzelfde verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |