En hier weer verder
De streams staan op het bed van Kim en G.
Ze zoenen wat, knuffelen en zo nu en dan grinnikt G.
Weinig bijzonders...
Wie zal deze morgen Cindy te eten geven??? Blijf kijken na de reclame...
(Dit is té saai, hou het voor gezien.)
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 08-11-2000 08:56]
De bewoner geeft Cindy haar voer en goed een ander voerbak leeg voor de kippen en haalt nieuwe brokken voor Cindy op
Cindy eet gretig van haar voor en is het dan ook niet gewend dat ze deze keer zo vroeg al te eten krijgt, al snel blijkt het voer alleen maar afleiding te zijn geweest om Cindy in alle rust haar zalf op de oren te kunnen smeren.
Natuurlijk worden ook de kippen niet vergeten en deze krijgen vers hooi in hun nacht verblijf onder de tonen "I was made for loving you baby"
Wie is toch deze vrolijk gestemde bewoner?
Bewoner: Even dat bakje naar voren
Lekker handig
En deze uitspraak is natuurlijk duidelijk herkenbaar en mogen wel concluderen dat het Robin is die deze morgen wederom vroeg is op gestaan om de dieren te verzorgen. Maakt hij zich dan toch zorgen om de nominaties nadat hij vorige week duidelijk heeft laten merken dat Cindy wat dat betreft voor hem wel mocht vertrekken?
Want ook bij Cindy wordt gekeken of deze nog wat schoon hooi kan gebruiken.
Robin: Hee waar ben je nou?
Buiten
Robin: Mag ik even kijken
Ohhh dat kan nog wel
Na nadere inspectie blijkt Robin toch maar te besluiten om het hok schoon te maken en gaat druk in de weer met schep en motblik en krijgt Cindy toch weer lekker schoon hooi. Wat wordt onze geit toch goed verzorgt, de bewoners zijn duidelijk aangeslagen door de ziekte van Cindy.
Robin: Ze hebben alles, eten drinken, schoon hooi
Robin gaat tevreden naar binnen en hangt snel zijn regenjas op en wast even keurig zijn handen. Nog even een blik op de tuin, waar alle dieren genieten van voedsel. Onze stoere bewoner heeft blijkbaar een opkomend koudje want Robin snuit even flink zijn neus.
Al het werken heeft onze Robin hongerig gemaakt en hij maakt voorzich zelf even een heerlijk bakje BB-musli en een lekker broodje.
Dit gaat er zeker in na het harde werken van vanmorgen.
Annet zoekt haar schoenen snel op want ja Cindy kan je niet te lang alleen laten. En trekt ze in de deurpost aan.
Annet: Rustig maar ik moet even mijn schoenen aandoen.
Annet heeft wat brokjes voor Cindy gepakt en voort deze uit haar hand.
Annet: Nee kom zo bij je terug
Nee nee nee kom zo bij je
Annet sluit de deur en doet even haar zender om
BB: Annet wil je even naar de dagboekkamer komen.
Annet gaat naar de dbk en laat Cindy luid mekkerend achter
Annet tegen Bianca: Ja de dierenarts zou nog even komen om te kijken hoe het met haar is.
Annet en Bianca nu buiten bij Cindy.
Cindy hoest regelmatig.
Bianca gaat weer naar binnen en knuffelt even met Hieke.
Hieke heeft last van haar oor(of kaak?), ze houdt haar hand er constant op.
Geluid weg
Bewoners zitten aan tafel.
Wie kan ik niet zien.
1 stream op de kippen
1 stream op de woonkamer
Er valt niks te volgen op deze manier
De bewoners zijn aan het sporten in de woonkamer. Bi klooit wat met gewichtjes, Robin legt het haar uit. Annet ligt onder een tafel, Robin gaat erop zitten en ze tilt dan de tafel op met haar benen. Ze gaat door tot 10 zegt ze Bizarre oefening
Kim? is naar de DBK geroepen. Iets over antwoorden, Robin vraagt ook iets aan 'De Stem'. Kan ik niet verstaan. Kim komt naar buiten lopen en gaat de tuin in. Ze vertelt Georgie iets over vriendschapsbandjes
Robin gaat nu de tafel liften met Annet erop. Dat is te licht zegt ie. Hij vraagt Bi erbij. Screenshotje Koos Voos?
'De Stem' roept nog meer bewoners naar de DBK. Bi heeft het over een steen om te beeldhouwen. Georgie gaat nu naar de DBK.
Dees wordt gemasseerd door Robin. Vertelt hem dat ze al een week last heeft van haar nek. Ze kijkt erbij alsof ze gemarteld wordt. De andere dames sporten geloof ik nog ff door.
Georgie komt iets vertellen. Hij heeft zijn best gedaan in de DBK, misschien krijgen ze 'het'. Bianca zegt dat dat leuk zou zijn voor vanavond. Hebben ze weer een feestje?
*Qt haakt weer af
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-11-2000 15:23]
Dees en Robin hebben alle vragen voor de weekopdracht nog eens doorgenomen. Voorbeeld: wat irriteert u in de supermarkt? Dees zegt dat het eigenlijk niet aangevulde schappen zijn, maar ze moet net als de rest zeggen dat het lange rijen zijn. Dat is makkelijker te onthouden.
Verder heeft ze een spinnenfobie, is bang voor hoogte. Robin is bang voor lang en diep onder water. Als ie een dier moet kiezen dat eng is, dan maar reptielen. En verder kon mijn koortsige brein het niet onthouden
Annet is in de badkamer bezig. Robin en Dees gaan daar ook iets doen. Dees werkt geloof ik de bakkebaarden van Robin bij.
De enigen die al tijden niet te zien zijn: Ferdi en Hieke. Ze zitten of in de tuin, of in de slaapkamer.
Kim komt ff plassen. De kaarters lachen op de achtergrond.
Dees is klaar en Robin bedankt haar een keer of 10. Hij gaat misschien zo douchen. Kim zoekt haar nagellak. Ze bespreken samen hoeveel warm water er nog is. Kim heeft 5 uur geleden warm gedouched.
Ik ben weer weg
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 08-11-2000 17:28]
Koos komt even kijken en vind 't erg mooi.
Koos exit.
Ferdi beitelt wat en kijkt telkens naar Hieke.
H: zeg het maar...
F: ik zou niet durven.
stuk gemist...
H: ...als onze wegen zich moeten scheiden, als we eruit moeten.
belangrijk stuk dus..
Georgie vraagt of ze vlees of gehaktballen willen eten. Maakt ze niet uit.
Georgie loopt weg, roepend: zo, ik heb al 3 keer hamlap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |