abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158568832
Kak kak kak O+ het klinkt heel fijn Razz!
En idd het luieren is niet meer. Een vriendin zei tegen me: holiday with children is doing the same thing in a different place. Dus... denk dat we nog een jaar of 15 moeten wachten op het luieren weer :')
pi_158569719
Wat een heerlijke foto's Razz. Geniet nog lekker door daar O+

JM :*

Gefeliciteerd nog Snoenk!

Lief Franny O+

Crump, je moet nu dus gewoon luieren als W slaapt :') F ligt op bed, vriend ook en ik zit relaxed op de bank te niksen O+ nou ja, niksen...ik ben vakantie plannen aan't maken O+ Lome zondagen, ik hou er van!
pi_158570057
Ziet er goed uit Razz! Je pluis O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158574723
Ooooh Razz, wat is het toch een heerlijk kind! :D . Dat blije koppie steeds. En herkenbaar: het is supervermoeiend maar je geniet je suf. 8)7 .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158577070
Ik hoor net I met mijn vriend samen, op weg naar boven. Mijn vriend: "I, je kunt kiezen: zelf lopen of ik ga je tillen. Wat wordt het?" I: "Kiezen!"
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158579722
Franny :D haha

Oh Razz! Lekker genieten!

JM :*!

1e kerstdag lunch bij mijn ouders O+ erg gezellig. S'avonds eten besteld en lekker met z'n 5en gegeten. E en S willen alles eten wat wij ook op ons bord hebben ^O^ dus dat is wel fijn. En peuter eet (eindelijk!) wat meer omdat E en S eten ^O^ Handig! En na het eten alle kindjes in bad :+ dat gaat gewoon door.

2e kerstdag brunch met schoonouders in een hotel/restaurant/monkeytown gebeuren. In de zaal zat een deur waardoor de kinderen makkelijk naar het monkeytown gedeelte konden. Goed bedacht! E is er nog steeds geen fan van dus die komt lekker knuffelen O+ en S zit al achterop fietsjes, op de trampoline etc.
En daarna moest ik van 14-22u werken -O-
En vanmorgen weer :'( vanaf 7:30.
..S was vannacht vaak wakker en peuter van 3/5:30. Verder was het wel een geslaagd weekend :+
pi_158585859
Franny hihi! Ook leuk 'B roep mama E.va eens.' 3 keer raden wat B dan doet 'Roepen!'
pi_158593818
Razz, wat ziet dat er heerlijk uit! O+. Geniet ervan!

Wij zijn vannacht van 12 tot 3 met een wakkere en huilende I bezig geweest. De nacht ervoor van 1 tot 4 (en toen sliep ik zelf pas weer om 6 uur, omdat I, áls hij slaapt, dat bij voorkeur op mijn hoofd doet). Ben kapot. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 28 december 2015 @ 09:06:49 #109
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158593850
Bleg DaD ;( zou het in de lucht hangen? Zelf wakker gelegen tot kwart over 3, vanaf kwart over 4 tot half 7 met meneer bezig geweest en om half 8 was hij weer wakker :O scheelt dat dit niet elke nacht zo gaat.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 28 december 2015 @ 09:12:21 #110
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158593897
Ohh Razz, ik zie nu je foto's pas O+. Wat een leuke pluis heb je toch O+ (en mooi, je buik!)

Poeh Dad en Chanty, pittige nachtjes zo ;(,. Wij hadden vannacht, na een boel goede nachten, ook ineens weer een mindere nacht. Suus werd 4x krijsend wakker en bleef dat zelfs doen bij ons in bed (dat staat normaal garant voor diepe slaap). Denk dat haar kies nu door is :') (die stond op 'springen' al een paar dagen). :O
pi_158594064
Ah :* voor iedereen met een slechte nacht. Hier wel een goede nacht, maar gisteren en nu ook weer twee uur een verdrietige dreumes.

Maar ik snap het wel na onze drukke dagen.
Vorige week eerst een paar dagen met m'n schoonfamilie in een huisje gezeten. Daarna de 24ste kerstfeest met de rest van de familie uit Limburg. Eerste kerstdag weer terug gereden, gegourmet en geslapen bij m'n vader. Tweede kerstdag gegeten en geslapen bij m'n moeder. Dus ik snap dat hij lichtelijk overprikkeld is :@ :')

Nu ff drie daagjes rust (gelukkig ook geen kdv) en O&N vieren we bij ons thuis.

Ik heb verder hier heel weinig gelezen, dus gewoon hoi :D
pi_158594340
Oef, pittige nachten... Sterkte!

Wij sliepen vannacht als ossen, na een paar rommelnachten met Lucas en de pittige afgelopen nacht. Sm is nu weer onderweg naar 050 met uk, hoop dat het lichamelijk vandaag met mij weer een stap beter gaat zodat ik er goed voor 'm kan zijn!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158594381
Wat een nacht DaD en Chanty -O- Succes met het doorkomen van deze dag :*

Ik werd vannacht rond 3 wakker omdat F huilde, maar ik ben gewoon weer in slaap gevallen zonder naar hem toe te gaan :@ Hij heeft daarna ook gewoon geslapen, want ik moest hem vanochtend wakker maken...

JM ik wens je ook een spoedig herstel :* Ik vind het heel knap hoe jij en J met dit verdriet om gaan :*
pi_158594633
Allemaal overprikkelde kindjes :*

Sterkte JM!

Gister mijn 30e verjaardag gevierd :o Was erg leuk en R heeft het heerlijk gehad al vindt hij mijn vader maar eng. Die ziet hij ook niet zo vaak, dat is wel jammer. En mijn vader vindt het allemaal maar wat spannend met zo'n kleintje. Mijn moeder was daarentegen meteen omarmen en kusjes geven, die twee zijn zo lief samen. O+ Vandaag echt mijn verjaardag en dat zouden we 'vieren' met het CB maar die belden net af... Shit, want hij kreeg zijn prikjes van 14 maanden en dan konden we er beide bij zijn. De volgende keer gaat dat niet lukken. :{
(Mijn man had me blij gemaakt met het idee dat ik 30 cadeautjes zou krijgen zoals Dad? ook kreeg. Was dat een grapje }:| ;)
pi_158594865
Gefeliciteerd, Hilmo! Flauw grapje, wel. :') .

JM, zo veel bewondering voor hoe jullie dit met zijn tweetjes doen. :*.

I is niet overprikkeld, hoor. We hebben de afgelopen dagen juist helemaal geen drukte gehad. Ik zie ook geen tandjes die op doorkomen staan en hij eet als een bootwerker de laatste dagen dus honger kan het ook niet zijn. Geen idee waarom de nachten zo ruk zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_158595618
Hilmo gefelicitaart *O*

Ik heb nu twee weken schoolvakantie (wel gewoon werken). Manlief heeft ook vakantie. Afgelopen week was de hele tent steevast rind 6 uur wakker (ook omdat Boaz ziek was). Dus vanmorgen maar geen wekker gezet :') ... en dan zul je zien dat ze uitslapen :')
pi_158597126
Twink das toch fijn? Waarom :') ?

Hilmo gefeliciteerd! *O*

:* voor de slechte nachten. Klinkt pittig DaD -O-
  maandag 28 december 2015 @ 12:28:15 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_158597515
OUD / OUD Secret Valentine 2016 - l'amour tojours!

Spam! Ik ga vanavond trekken! :9 Mocht je nog mee willen doen!
disclaimer
pi_158598574
Omdat vandaag de enige dagvwas dat ik wel op tijd met het grut de deur uit moest :D
Achbwat.. eerste keer dit jaar dat ik op het randje binnen kwam vallen. Sommige mensen doen het iedere week dus ik vergeef het mezelf *O*
pi_158599503
Nog gefeliciteerd Hilmo!

Js is wel wat overprikkeld, maar vandaag ds hele dag thuis doet hem goed.
Zo hoor ik net opeens achter de bank een lachende dreumes. Hij was met een poppetje kiekeboe aan het spelen O+ :D
  maandag 28 december 2015 @ 13:53:11 #121
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158599714
Lucas is niet overprikkeld. waren de hele kerst alleen. Maar wat hij wel heeft weet ik niet. Hij zit ongeveer al de hele ochtend en middag te huilen en krijsen -O- doodmoe maar wil niet slapen. Ik ga zo maar met m naar buiten en hoop dat hij dan in de auto slaapt
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158599986
Dat hielp hier wel Chanty!
Lange wandeling en hij sliep meteen en heeft heel rustig doorgeslapen.
Nu is hij dus supervrolijk :)

Tenminste nu heel ff niet dan, hij probeert een krentenbol te pakken te krijgen :D
pi_158602782
Razz wat een heerlijke foto's!

JM :*

Zij die het nodig hebben, sterkte na de slechte nacht(en)

Hilmo gefeliciteerd *O* (x30 :+ )

Ik ben bezig met potjestraining met S. Ze heeft al 2x gekakt naast de pot :')
Maar ze geeft wel aan dat ze moet, het is een begin *O*

SPOILER: mijn kind O+ O+
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158603239
Hilmo 30 *O* !! Happy birthday!
Kus en koffie voor de nachtbrakers :* c_/
Butter wat een heerlijk kind is het toch O+ ! En nu al op het potje, wat superknap ^O^ ! Ik dacht dat zoiets pas vanaf 2 jaar kon ofzo :o . (Edit: ik
las over de 'ernaast' heen :D maar toch! Knap!)

A heeft bultjes op d'r buikje en armen.. Ik hoop op zonneallergie maar hoor net dat kindje van een vriendin waar we twee weken geleden waren waterpokken heeft. Uh oh :') .

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 15:52:38 ]
pi_158603273
Gefeliciteerd Hilmo!

Wat dacht je BF, 'ik reken het goed'? :+ Leuke spam weer O+

Hier zegt F ook 'potje' en dan moet ik op de wc plassen en zit hij (met luier/kleding aan) op het potje te 'fssssstttttt' (plas geluid) _O- Wie weet gaat binnenkort het knopje om :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')