Hypen natuurlijk, moet meer bij.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:43 schreef jcdragon het volgende:
Waarom gaan ze dan nog een tussenstand geven?
zodat mensen snel nog gaan doneren omdat ze een hoger bedrag dan vorig jaar willenquote:Op donderdag 24 december 2015 19:43 schreef jcdragon het volgende:
Zodat ze zo meteen enthousiast kunnen reageren als de eindstand ineens op 13 miljoen staatquote:Op donderdag 24 december 2015 19:43 schreef jcdragon het volgende:
Volgens mij zijn alleen Fokkers daar mee bezig.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zodat mensen snel nog gaan doneren omdat ze een hoger bedrag dan vorig jaar willen
tja dat is iets wat mij wel tegenstaat eigenlijk..quote:Op donderdag 24 december 2015 19:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zodat mensen snel nog gaan doneren omdat ze een hoger bedrag dan vorig jaar willen
Vorig jaar hadden ze op dag 5 al 8 ton meer volgens mij dan nu.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:44 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het raar dat de tussenstand de hele tijd net boven vorig jaar zat en opeens zat het er RUIM onder. Nu ook weer. Misschien trucje om toch meer binnen te krijgen en dan straks iedereen de mond te snoeren met een record bedrag.
Is toch een beetje een penis meet wedstrijdquote:Op donderdag 24 december 2015 19:44 schreef asco het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen Fokkers daar mee bezig.
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Is toch een beetje een penis meet wedstrijd![]()
De SR penis van 2014 is groter
Ruim 7 miljoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |