ach iemand die na 2 uur werken aan het zuurstof moet, kun je niet echt serieus nemen. Toch?quote:
PvdA stort wel even bijquote:Op donderdag 24 december 2015 19:37 schreef EenKriek het volgende:
jaja, en dan komt er in het laatste uurtje weer 5M bij zeker
Ja ik dacht ook, is iemand dood ofzoquote:Op donderdag 24 december 2015 19:38 schreef Cee het volgende:
Ik schrok eigenlijk even toen Domien wegliep met de telefoon, dacht dat ie nieuws van het thuisfront kreeg.
Ach, zoals altijd komt aan dat gejakker een end.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach iemand die na 2 uur werken aan het zuurstof moet, kun je niet echt serieus nemen. Toch?
ik ookquote:Op donderdag 24 december 2015 19:38 schreef Cee het volgende:
Ik schrok eigenlijk even toen Domien wegliep met de telefoon, dacht dat ie nieuws van het thuisfront kreeg.
Edgyquote:
Ik ook, hij deed wel heel erg dramatischquote:Op donderdag 24 december 2015 19:38 schreef Cee het volgende:
Sure, die paar uit de klei getrokken boeren doneren nu massaal aan het kwf?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
v
[..]
erschil staat nu op de bankrekening van het kwf
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 24 december 2015 19:38 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, zoals altijd komt aan dat gejakker een end.
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, zoals altijd komt aan dat gemejakker een end.
Doen we het voorquote:
tijd voor een Oscarquote:Op donderdag 24 december 2015 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ook, hij deed wel heel erg dramatisch
Ik vind het jammer dat Waylon (quote:Op donderdag 24 december 2015 19:40 schreef Cee het volgende:
Tom Dumoulin is trouwens ook best wel een leuk iemand om naar te kijken. Het is net als Dotan, zo jammer dat ik me weinig interesseer voor zijn artistieke kunsten.
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:40 schreef Cee het volgende:
Tom Dumoulin is trouwens ook best wel een leuk iemand om naar te kijken. Het is net als Dotan, zo jammer dat ik me weinig interesseer voor zijn artistieke kunsten.
over dotan gesproken, die staat nu op t podiumquote:Op donderdag 24 december 2015 19:40 schreef Cee het volgende:
Zodra Dotan 2 woorden heeft gezegd, moet ie alweer weg.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:40 schreef Cee het volgende:
ah je hebt coke nodig?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Waylon () nog niet is langs geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |