L'warden toevallig?quote:Op maandag 4 januari 2016 16:58 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er staat bij mij plotseling een opdracht tussen in Lauwe (België blijkbaar) maar de locatie pin staat hier in de stad.
Die mail komt altijd wel, soms wat later. Ik kreeg net pas een mail dat ik twee opdrachten binnen heb, allebei Aldi. Mijn Texaco opdrachten staan nog steeds bij aangevraagdquote:Op maandag 4 januari 2016 15:40 schreef loezzzje het volgende:
als ze verdwenen zijn uit de lijst van aangevraagde opdrachten, dan heb je hem niet gekregen. als je hem wel krijgt, dan sturen ze een mail. soms krijg je al snel antwoord, soms duurt het 1 of 2 weken.
edit: ik zeg dat je een mail krijgt maar ik zie net dat ik een opdracht heb gekregen en geen mail
ow... Lauwe BE heeft dezelfde postcode als Leeuwarden NL dus vandaar dat ik gokte dat hij in Leeuwarden stond.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:38 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Waar de pin nu staat? In Amsterdam.
ja kreeg idd net de mail binnenquote:Op maandag 4 januari 2016 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die mail komt altijd wel, soms wat later. Ik kreeg net pas een mail dat ik twee opdrachten binnen heb, allebei Aldi. Mijn Texaco opdrachten staan nog steeds bij aangevraagd
Ah vandaar! Hij is nu ook alweer weg uit mijn lijstje. Heel soms staat een opdracht per ongeluk ook op het adres van het hoofdkantoor van Roamler, die je daar overduidelijk niet kan uitvoeren. Je zou er eigenlijk alsnog voor de grap naar binnen moeten stappen.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... Lauwe BE heeft dezelfde postcode als Leeuwarden NL dus vandaar dat ik gokte dat hij in Leeuwarden stond.
xp 70e plaats (1410XP)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:11 schreef MaJo het volgende:
Mijn stats![]()
xp 81e plaats (1260XP)
Aantal punten nodig tot level 4: 1900XP
money ¤ 93,75
Je hebt ¤ 70,04 meer verdiend dan de gemiddelde level 3 Roamler
jobs 36 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 31 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 3 Roamler
love 9 Loves
De meest 'geliefde' Roamler ontving 35 loves
Ik heb gemiddeld wel meer verdient dan jijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
xp 70e plaats (1410XP)
Aantal punten nodig tot level 4: 1140XP
money ¤ 127,69
Je hebt ¤ 103,98 meer verdiend dan de gemiddelde level 3 Roamler
jobs 38 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 33 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 3 Roamler
love 0 Loves
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb gemiddeld wel meer verdient dan jijMet 2 opdrachten minder 30 euro minder, dus relatief hogere vergoedingen
Je hebt gelijk, ik dacht verkeerd omquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee. Ik heb met 2 opdrachten meer, 30 euro meer verdiend. Dus ik heb gemiddeld een hogere beloning ontvangen dan jij
![]()
![]()
Maar laten we er vooral geen kijk mij eens X meer verdiend hebben dan joutopic van maken. Dat is niet mijn bedoeling.
![]()
Waar zie je die lijstjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:46 schreef IJsbeertje21 het volgende:
42e plaats (2180XP)
Aantal punten nodig tot level 6: 5020XP
money ¤ 222,38
Je hebt ¤ 179,66 meer verdiend dan de gemiddelde level 5 Roamler
jobs 56 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 44 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 5 Roamler
Maar ik heb vier keer de Danone check gedaan dus een deel van het geld telt niet echt.
Krijg je per e-mailquote:
zat net te kijken maar dat is daarom is een beetje mengelmoes van betere dingen kwa roamler en slechtere dingen. Duidelijkheid kwa meer info maar onduidelijkheid omdat er juist zoveel info in staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:57 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Oeh de opdracht bij Multi Value toegewezen. Wat een vragenlijst joh, even goed inlezen voor ik aan de opdracht begin. Ben ook nog nooit in de Urban Outfitters geweest dus ik hoop dat er wat leuks te krijgen is voor 25 euro.
Valt hartstikke mee hoor. Het lijkt veel maar als je het 2x doorleest heb je het gewoon in je hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:57 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Oeh de opdracht bij Multi Value toegewezen. Wat een vragenlijst joh, even goed inlezen voor ik aan de opdracht begin. Ben ook nog nooit in de Urban Outfitters geweest dus ik hoop dat er wat leuks te krijgen is voor 25 euro.
minder verdiend in meer opdrachten (dan gemiddeld)...... blijkbaar voer je vooral opdrachten uit die weinig opleveren. misschien een interessant gegeven voor je....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:06 schreef loezzzje het volgende:
je hebt ¤ 17,44 minder verdiend dan de gemiddelde level 7 Roamler
je hebt 8 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 7 Roamler
of juist opdrachten die niks opleveren. doe ik ook met regelmaat omdat die makkelijker te doen zijn voor mij. Gewoon om hoger lvl te krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
minder verdiend in meer opdrachten (dan gemiddeld)...... blijkbaar voer je vooral opdrachten uit die weinig opleveren. misschien een interessant gegeven voor je....
hier ook, voornemens en dat soort opdrachten zijn ook best leuk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
of juist opdrachten die niks opleveren. doe ik ook met regelmaat omdat die makkelijker te doen zijn voor mij. Gewoon om hoger lvl te krijgen.
dit was ook mijn minste maand. normaal gesproken zit ik rond de 200 euro in een maand maar december was hele drukke maand met feestdagen etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
minder verdiend in meer opdrachten (dan gemiddeld)...... blijkbaar voer je vooral opdrachten uit die weinig opleveren. misschien een interessant gegeven voor je....
de wereld een klein beetje mooier maken. troep vinden en opruimen.quote:
Niet alleen Nutrilon.... opvallend!quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:31 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik vergeet die xp opdrachtjes altijd een beetje, maar zijn idd wel leuk om te doen.
Oh en: http://www.at5.nl/artikel(...)oning-vol-melkpoeder
Die foto van de woning.
Inderdaad. Het verbaasde me dat er ook andere pakken dan Nutrilon stonden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:24 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Niet alleen Nutrilon.... opvallend!
volgens mij ging dat meer om hoe de hero stond tegen over de huismerken toch? Of bedoelde je nog oudere check?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:34 schreef Skittles het volgende:
[..]
Inderdaad. Het verbaasde me dat er ook andere pakken dan Nutrilon stonden.
Reden voor meer checks?![]()
![]()
er was een periode dat je ook de voorraad Hero moest controleren, was dat ook om de reden dat er een run op was?
Gewoon hetzelfde als de Nutrilon. Aangeven welke pakken er in het assortiment zitten en de pakken tellen. Dat waren extra vragen bij de babymelkchecks van Nutrilon. Ik heb verder niets beantwoord over huismerken? Sowieso deed ik die check vooral bij de Em-Te, waar ze geen huismerk hebben volgens mij, omdat de andere locaties als eerste weg waren (en de Em-te heeft gratis chocomelquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij ging dat meer om hoe de hero stond tegen over de huismerken toch? Of bedoelde je nog oudere check?
ow nee, dat zegt me niets, maar we hebben ook geen Em-Te.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als de Nutrilon. Aangeven welke pakken er in het assortiment zitten en de pakken tellen. Dat waren extra vragen bij de babymelkchecks van Nutrilon. Ik heb verder niets beantwoord over huismerken? Sowieso deed ik die check vooral bij de Em-Te, waar ze geen huismerk hebben volgens mij, omdat de andere locaties als eerste weg waren (en de Em-te heeft gratis chocomel)
Vrijdag en zaterdag. Maar afgelopen tijd vielen er feestdagen raar dus stonden ze geloof ik of maar 1 dag of op andere dagen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zie de laatste tijd juist helemaal geen babychecks langskomenDie komen op donderdag en vrijdag om 12 uur vrij toch? Morgen dagje thuis dus kan eens kijken of ik dan wat kan pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |