Ik zag het idd. Laat ik lekker voor wat het is. Tenzij ik nog per ongeluk bij de AH kom.quote:Op maandag 28 december 2015 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Die kopstelling check van de AH verdient ook bar weinig voor de hoeveelheid werk, de tandjes
Ik wilde ook de loterijcheck doen, maar natuurlijk is alles achter de servicebaliequote:Op maandag 28 december 2015 16:04 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik zag het idd. Laat ik lekker voor wat het is. Tenzij ik nog per ongeluk bij de AH kom.
Je kunt toch gewoon zeggen dat je voor Staatsloterij foto's maakt? Staat volgens mij ook in de opdracht. Ik zou me er niet zo druk om maken.quote:Op maandag 28 december 2015 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Mochten loterijcheck foto's ook van buiten? Die winkelier had mij door, dus meer foto's van het niet aanwezige materieel binnen was geen optie.
Als er materieel binnen stond, was dat geen probleem. Maar alles stond buiten. Heb gewoon gezegd dat de winkelier het niet wilde.quote:Op maandag 28 december 2015 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon zeggen dat je voor Staatsloterij foto's maakt? Staat volgens mij ook in de opdracht. Ik zou me er niet zo druk om maken.
welke AH opdracht bedoel je?quote:Op maandag 28 december 2015 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Loterij is goedgekeurd. Kreeg er een kleine kanttekening bij dat ik echt voor binnen-spullen de vragen moest beantwoorden, maar erg veel maakte het blijkbaar niet uit
Nu nog die ellendelange AH-opdracht.
Waarom heb jij zo veel opdrachten in de Appie? Ik had er maar twee, waarvan ik de loterij niet gedaan hebquote:Op maandag 28 december 2015 20:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
welke AH opdracht bedoel je?
Net 3 checks gedaan in 1 appie (smeerkaas, loterij en wijn) zo nog twee bij de andere appie (smeerkaas en wijn). Als deze goedgekeurd worden heb ik makkelijk een kleine 20 euro verdient
In het dorp van mijn ouders zijn twee appies en blijkbaar doet niemand ze, ik kan hier dus altijd goed losquote:Op maandag 28 december 2015 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo veel opdrachten in de Appie? Ik had er maar twee, waarvan ik de loterij niet gedaan heb
Die van de kopstellingen. Zeg maar, een half uur foto's maken in het middenpad tussen alle mensen voor een schamele 2¤
Die smeerkaas is überhaupt nooit verschenen, bij geen enkele winkel.quote:Op maandag 28 december 2015 21:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
In het dorp van mijn ouders zijn twee appies en blijkbaar doet niemand ze, ik kan hier dus altijd goed losAlleen de loterij check van de ene was al gedaan maar smeerkaas en wijn stonden bij beiden dus open.
Er zijn ook twee jumbo's die niemand doet
Wat vreemdquote:Op maandag 28 december 2015 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die smeerkaas is überhaupt nooit verschenen, bij geen enkele winkel.
Wat voor check is dat? Die heb ik er dus weer niet tussen staanquote:Op maandag 28 december 2015 21:09 schreef Nattekat het volgende:
Kopstellingen goedgekeurd, godzijdank
Welk level ben je?quote:Op maandag 28 december 2015 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat vreemdIk heb hem nu 3x gedaan dus genoeg smeerkaas in huis
Goede vergoeding ook wel, ¤6,- en je bent ¤1,40 kwijt aan smeerkaas
Level 3 en loterij check is roamler, de smeerkaas en wijncheck SSquote:Op maandag 28 december 2015 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk level ben je?
Hebben we het beiden over Roamler?
Alle 15 kopstellingen van de Appie op de foto zetten, welke dus allen in het drukke middenpad genomen moesten worden. De vergoeding is echt veel te laag, dus ik zou hem links laten liggen.quote:Op maandag 28 december 2015 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor check is dat? Die heb ik er dus weer niet tussen staan
Ah...quote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Level 3 en loterij check is roamler, de smeerkaas en wijncheck SS
Klinkt wel lastig ja! Hoeveel vergoeding?quote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle 15 kopstellingen van de Appie op de foto zetten, welke dus allen in het drukke middenpad genomen moesten worden. De vergoeding is echt veel te laag, dus ik zou hem links laten liggen.
Dat verklaart de misverstanden tussen onsquote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah...
SS heeft sowieso veel betere opdrachten naar mijn gevoel... misschien moet ik dat wel gaan doen.
2¤quote:Op maandag 28 december 2015 21:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt wel lastig ja! Hoeveel vergoeding?
Ik snap soms echt niet hoe ze de vergoedingen verzinnenquote:Op maandag 28 december 2015 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2¤
Ik had een hele makkelijke opdracht verwacht voor zo'n lage vergoeding, iets met enkel tellen en wat speciale koppen op de foto zetten.
Met mijn commentaar aan het einde van de opdracht is helaas niks gedaan, compleet genegeerdquote:Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap soms echt niet hoe ze de vergoedingen verzinnen
Zoiets zou je beter in een kleine AH kunnen doen jaquote:Op maandag 28 december 2015 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met mijn commentaar aan het einde van de opdracht is helaas niks gedaan, compleet genegeerd
Ik zal wel een buitengewoon grote AH hebben gevonden. Ik had er 15, en de slider ging maar tot 18.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |