SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Zelfs de grootste chav bedankt je op 't zebrapad!quote:Op donderdag 24 december 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Britten hebben veel meer manieren dan Nederlanders he.
En ik heb de rest opgenoemd.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beleefdheid is wel dikke pre in Engeland vaak ja
Engeland is simpelweg een fantastisch land. Toevallig ook het land waar ik bij hoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef Tjacka het volgende:
ik word een beetje misselijk van dat gegeil op je eigen land
Hoe vind je Groningen dan als je uit bent? Ik beleef het altijd zelf maar dan juich ik mee natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef Tjacka het volgende:
ik word een beetje misselijk van dat gegeil op je eigen land
Polen is beter hoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engeland is simpelweg een fantastisch land. Toevallig ook het land waar ik bij hoor.
Ik vroeg je gewoon wat. Ik hoefde als Nederlander zijnde niet te wedijveren ofzoquote:Op donderdag 24 december 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik heb de rest opgenoemd.
Wat heeft Nederland te bieden? Vies kut land man
Doe ik ook gwnquote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik even in NL ben en ik stop voor een zebra voor iemand en die steekt over zonder te bedanken vind ik dat echt onbeschoft. ja, ik weet dat ik MOET stoppen, en dat doe ik dan ook, maar het bedanken zit er hier zo ingebakken
zat een keer in het wild in het thuisvakquote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoe vind je Groningen dan als je uit bent? Ik beleef het altijd zelf maar dan juich ik mee natuurlijk.
ik ga toch ook niet bedanken bij een stoplicht ;squote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik even in NL ben en ik stop voor een zebra voor iemand en die steekt over zonder te bedanken vind ik dat echt onbeschoft. ja, ik weet dat ik MOET stoppen, en dat doe ik dan ook, maar het bedanken zit er hier zo ingebakken
Nou, wat vind je van de voordelenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeg je gewoon wat. Ik hoefde als Nederlander zijnde niet te wedijveren ofzo
Als dat het land zo geweldig maakt. Nou dan blijf ik mooi hier.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef motorbloempje het volgende:
je lijkt opso wel met haar erdogan gegeilquote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engeland is simpelweg een fantastisch land. Toevallig ook het land waar ik bij hoor.
haahhaha wat dan zit daar altijd ookquote:Op donderdag 24 december 2015 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zat een keer in het wild in het thuisvak
nou sorry zeg
wat een paupers
coolquote:Op donderdag 24 december 2015 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb hetzelfde schema als Kaneel maar dan plus klassiek ballet met familie op de 30e.
Wie?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat vind jij van onze GRTD kate banner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |