SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Zelfs de grootste chav bedankt je op 't zebrapad!quote:Op donderdag 24 december 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Britten hebben veel meer manieren dan Nederlanders he.
En ik heb de rest opgenoemd.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beleefdheid is wel dikke pre in Engeland vaak ja
Engeland is simpelweg een fantastisch land. Toevallig ook het land waar ik bij hoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef Tjacka het volgende:
ik word een beetje misselijk van dat gegeil op je eigen land
Hoe vind je Groningen dan als je uit bent? Ik beleef het altijd zelf maar dan juich ik mee natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef Tjacka het volgende:
ik word een beetje misselijk van dat gegeil op je eigen land
Polen is beter hoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engeland is simpelweg een fantastisch land. Toevallig ook het land waar ik bij hoor.
Ik vroeg je gewoon wat. Ik hoefde als Nederlander zijnde niet te wedijveren ofzoquote:Op donderdag 24 december 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik heb de rest opgenoemd.
Wat heeft Nederland te bieden? Vies kut land man
Doe ik ook gwnquote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik even in NL ben en ik stop voor een zebra voor iemand en die steekt over zonder te bedanken vind ik dat echt onbeschoft. ja, ik weet dat ik MOET stoppen, en dat doe ik dan ook, maar het bedanken zit er hier zo ingebakken
zat een keer in het wild in het thuisvakquote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoe vind je Groningen dan als je uit bent? Ik beleef het altijd zelf maar dan juich ik mee natuurlijk.
ik ga toch ook niet bedanken bij een stoplicht ;squote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik even in NL ben en ik stop voor een zebra voor iemand en die steekt over zonder te bedanken vind ik dat echt onbeschoft. ja, ik weet dat ik MOET stoppen, en dat doe ik dan ook, maar het bedanken zit er hier zo ingebakken
Nou, wat vind je van de voordelenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeg je gewoon wat. Ik hoefde als Nederlander zijnde niet te wedijveren ofzo
Als dat het land zo geweldig maakt. Nou dan blijf ik mooi hier.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef motorbloempje het volgende:
je lijkt opso wel met haar erdogan gegeilquote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engeland is simpelweg een fantastisch land. Toevallig ook het land waar ik bij hoor.
haahhaha wat dan zit daar altijd ookquote:Op donderdag 24 december 2015 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zat een keer in het wild in het thuisvak
nou sorry zeg
wat een paupers
coolquote:Op donderdag 24 december 2015 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb hetzelfde schema als Kaneel maar dan plus klassiek ballet met familie op de 30e.
Wie?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat vind jij van onze GRTD kate banner?
nicequote:Op donderdag 24 december 2015 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zwolle. Heb er zoveel zin in.
Britse humor kom ik niet veel tegen natuurlijk, maar kan me wel voorstellen dat je dat beter vind.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, wat vind je van de voordelen
hahaahahahaquote:
ik zat paar vakken naast het uitvakquote:Op donderdag 24 december 2015 01:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
haahhaha wat dan zit daar altijd ook
Maar calvinisme is kut.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:52 schreef Fok-it het volgende:
En of mensen er heel erg veel aan kunnen doen dat ze calvinistisch zijn? Dat zit er zo ingebakken net als jullie beleefdheid
Nee bestel altijd bij GrassCompany.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ama heb jij ervaring met dutch headshop?
omgquote:Op donderdag 24 december 2015 01:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee waar ik die van moet kennen?
Wow. Wow. Wow.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CATHERINE MIDDLETON.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mmmm, das dan wel een idioot. Maar zat je bij de harde kern?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zat paar vakken naast het uitvak
dus had een jochie van een jaar of 8 een afca vest aan
dus die gast zo
GEEN JODEN IN DIT VAK
GEEN JODEN IN DIT VAK
en pakt dat jochie bij zijn kraag
tja, ik was toen net 19 en mijn broertje 17
maar dat beeld krijg ik nooit meer weg als ik bij grunn kom
ga maar wegquote:Op donderdag 24 december 2015 01:54 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, die, de laatste foto die ik van d'r zag was ze zo'n verlepte moeder, 60 jaar ouder. Vandaar.
Zal ongetwijfeld ook wel in UKgebeuren. Net als dat er genoeg mensen in Nederland zijn die niet extreem calvinistisch zijnquote:Op donderdag 24 december 2015 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar calvinisme is kut.
Iemnad met geld of succes word met de nek aangekeken in Nederland
Tieft op met je haat op ons koninkrijkquote:Op donderdag 24 december 2015 01:54 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, die, de laatste foto die ik van d'r zag was ze zo'n verlepte moeder, 60 jaar ouder. Vandaar.
Gelukkig geen neukschema dan.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb hetzelfde schema als Kaneel maar dan plus klassiek ballet met familie op de 30e.
Hoezo daar verzendkosten 6 euquote:Op donderdag 24 december 2015 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee bestel altijd bij GrassCompany.
*zoekt gunpowder*quote:Op donderdag 24 december 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tieft op met je haat op ons koninkrijk![]()
Nederlanders zijn gewoon heel calvinistisch. Ik heb nooit uitgaven hoeven te verantwoorden als op FOK!quote:Op donderdag 24 december 2015 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld ook wel in UKgebeuren. Net als dat er genoeg mensen in Nederland zijn die niet extreem calvinistisch zijn
Oh nooit last van. Bestel altijd doos lange vloei dus zit ik al op 30 euro. En dan is het gratis verzenden.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoezo daar verzendkosten 6 eu
Wat voor een grinder heb je?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee bestel altijd bij GrassCompany.
nee naast het uitvakquote:Op donderdag 24 december 2015 01:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmm, das dan wel een idioot. Maar zat je bij de harde kern?
Dat zou ik ook niet vervelend vinden denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig geen neukschema dan.
Al zou ik het niet erg vinden Morrigan eens zonder kleren te zien
Ik vind niet zoveel, eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind je Kate ook zo'n golddigger?
Wel Raw he?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nooit last van. Bestel altijd doos lange vloei dus zit ik al op 30 euro. En dan is het gratis verzenden.
Denk het niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:55 schreef supersof het volgende:
Zijn jullie ooit zo lang achter elkaar bij elkaar geweest ks en loka?
Als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 24 december 2015 01:56 schreef Tjacka het volgende:
ik mis elke grap omdat ik alleen de posts van fokker interessant vind
Zo moeilijk is dat niet te vindenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil ook hasj en wiet. Dat is een van de weinige dingen die ik mis: gewoon even naar de koffieshop kunnen lopen...
Weet niet. 4-5 dagen het langst tot nu toe denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:55 schreef supersof het volgende:
Zijn jullie ooit zo lang achter elkaar bij elkaar geweest ks en loka?
Ik ken er helaas de juiste mensen niet voorquote:Op donderdag 24 december 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet te vinden
spannendquote:
Jij bent dan ook een nette PhD-studentquote:Op donderdag 24 december 2015 01:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ken er helaas de juiste mensen niet voor
haha jij zit op grindrquote:Op donderdag 24 december 2015 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Foto lukt niet, is te donker en mijn grinder is verkleurd (het metaal) dus ziet er raar uit. Heb hem al zeker 6 jaar.
Zo ben ik. Probeer al tijden een vriend van me zover te krijgen dat hij wat hosselt via z'n buren, maar hij durft 't niet te vragenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een nette PhD-student
Ja, dat weten we.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar Nederland is echt een kutland
Ja klopt. Die zijn wss van de oude kern. Tis nu al helemaal veranderd en kut geworden.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee naast het uitvak
maar die gasten kwamen wel vanuit vak z in ons vak instormen met een man of 15![]()
ze hadden dat jochie namelijk op camerabeelden gezien
maar blijkbaar kan je het hele stadion doorlopen bij grunn?????
Ik mag jou echt wel.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo ben ik. Probeer al tijden een vriend van me zover te krijgen dat hij wat hosselt via z'n buren, maar hij durft 't niet te vragen
Ahw dankje schatje. Wil je aan mijn worstje sabbelenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:56 schreef Tjacka het volgende:
ik mis elke grap omdat ik alleen de posts van fokker interessant vind
?quote:
vind het wel mooi naturelquote:
doe normaalquote:Op donderdag 24 december 2015 01:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ahw dankje schatje. Wil je aan mijn worstje sabbelen
echt een heel domme trollquote:Op donderdag 24 december 2015 01:59 schreef Fylax het volgende:
moblo zit duidelijk te trollen
hardop llachen en genieten dit
Que?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:59 schreef Fylax het volgende:
moblo zit duidelijk te trollen
hardop llachen en genieten dit
Ik ontken het dan ook nietquote:Op donderdag 24 december 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het calvinisme ontkennen wel grappig
Oh ik word ook geen mod, dat weet ik welquote:Op donderdag 24 december 2015 02:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niet zo slijmen. Je word toch geen mod ze haten stoners.
quote:Op donderdag 24 december 2015 02:00 schreef Tjacka het volgende:
hoi ik ben inso
ik zit al 4 jaar lang op een nederlands forum met nederlanders
maar nederland is kut
groetjes inso
Nee, dat zal wel nietquote:
Er zijn positieve dingen aan Nederlandquote:Op donderdag 24 december 2015 02:00 schreef Tjacka het volgende:
hoi ik ben inso
ik zit al 4 jaar lang op een nederlands forum met nederlanders
maar nederland is kut
groetjes inso
dag lamaquote:
FOK!quote:Op donderdag 24 december 2015 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn positieve dingen aan Nederland
ik ben blij dat ik daar onderdeel van mag uitmakenquote:Op donderdag 24 december 2015 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn positieve dingen aan Nederland
Dagquote:Op donderdag 24 december 2015 02:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, whisky op, ik ga maar naar bed.![]()
tot snel liefjens.
Hier te weinig, vind ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier gelukkig ook wel, directheid en oprechtheid, dat is fijn.
ik hoop geen eenquote:Op donderdag 24 december 2015 02:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hier was ik bij 3x raden welke vlag ik omhoog hielt hihihihiihihihihih
Omdat je je in GRTD bijna moet verschuldigen met geld.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar oke prima Inso.
Wat snap ik er niet aan?
Hoezo??quote:Op donderdag 24 december 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je je in GRTD bijna moet verschuldigen met geld.
die regenboogvlag?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:03 schreef Fokker101 het volgende:
3x raden welke vlag ik omhoog hield hihihiihihihihihihihiihihih
Skeer leven word hier geromantiseerdquote:Op donderdag 24 december 2015 02:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar oke prima Inso.
Wat snap ik er niet aan?
Ja leuk. Staat GRTD representatief aan Nederland dan?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je je in GRTD bijna moet verschuldigen met geld.
is ook niets mis meequote:Op donderdag 24 december 2015 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Skeer leven word hier geromantiseerd
In Nederland moet je je ook politek gezien verantwoorden als je meer dan 2x modaal pakt.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk. Staat GRTD representatief aan Nederland dan?
Ik heb toch niet gezegd dat het onwaar is? Enige wat ik zei is dat er ook genoeg mensen in Nederland wonen die niet zo extreem zijn.
Dus zo`n opmerking als: Calvinisme ontkennen is grappig, ja ik ontken niks
Ja reageer eens op mijn reactie ofzo?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland moet je je ook politek gezien verantwoorden als je meer dan 2x modaal pakt.
wat is er dan met geldquote:Op donderdag 24 december 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat het onwaar is? Enige wat ik zei is dat er ook genoeg mensen in Nederland wonen die niet zo extreem zijn.
Jullie leven in een land waar modaal salaris netto net zoveel pakt al iemand op minimum loon met subsdies.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
neequote:
Geen idee.quote:
Ja, dat zei ik 3 uur geleden dan ook alquote:Op donderdag 24 december 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jullie leven in een land waar modaal salaris netto net zoveel pakt al iemand op minimum loon met subsdies.
Dan zit het gewoon ingebakken in jullie land.
Waarom zo boos over het calvinisme in Nederland dan. Als het een grote meerderheid was die niet zo dacht waren de linkse partijen niet aan de machtquote:Op donderdag 24 december 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik 3 uur geleden dan ook al
Hou is op over Engeland lieverd.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zo boos over het calvinisme in Nederland dan. Als het een grote meerderheid was die niet zo dacht waren de linkse partijen niet aan de macht
Ik ben niet boos. Maar jij reageert niet eens op mijn reactie om vervolgens constant voorbeelden van calvinisme erbij te halen.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zo boos over het calvinisme in Nederland dan. Als het een grote meerderheid was die niet zo dacht waren de linkse partijen niet aan de macht
haha jij bent boosquote:Op donderdag 24 december 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Maar jij reageert niet eens op mijn reactie om vervolgens constant voorbeelden van calvinisme erbij te halen.
Ik weet heus wel dat Nederlanders calvinistisch zijn, maar niet iedereen is zo erg dat je met geld en succes met een scheve nek aangekeken wordt.
De gemiddelde Nederlander wel, anders was de politiek wel anders.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Maar jij reageert niet eens op mijn reactie om vervolgens constant voorbeelden van calvinisme erbij te halen.
Ik weet heus wel dat Nederlanders calvinistisch zijn, maar niet iedereen is zo erg dat je met geld en succes met een scheve nek aangekeken wordt.
Waaruit vind je dat blijken dan?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
GRTD is sowieso heel calvinistisch. Hopelijk is de rest van Nederland anders.
Hoevaak gaat het hier over skeer? iemand die een grote uitgave doet wordt aan de tand gevoeld.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waaruit vind je dat blijken dan?
Ja, meer als benadrukking. Niet omdat mensen het ambiëren om skeer te blijvenquote:Op donderdag 24 december 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoevaak gaat het hier over skeer?
Elke keer als ik het over mijn verdomde toekomstige huur hebt gehad heb ik dms gehad over hoe ik dat betaal.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, meer als benadrukking. Niet omdat mensen het ambiëren om skeer te blijven
Dat komt doordat wij ook graag rijk willen wordenquote:Op donderdag 24 december 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke keer als ik het over mijn verdomde toekomstige huur hebt gehad heb ik dms gehad over hoe ik dat betaal.
Ja, maar ik snap de relatie met calvinisme niet. Is gewoon nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 24 december 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke keer als ik het over mijn verdomde toekomstige huur hebt gehad heb ik dms gehad over hoe ik dat betaal.
neequote:Op donderdag 24 december 2015 02:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hou nog wel van je. Heb je me al geappt?
Wat heeft iemand anders te maken met het schijnbaar "hoge" salaris.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap de relatie met calvinisme niet. Is gewoon nieuwsgierigheid
Dat kan je met elke vraag die iemand stelt wel afvragen danquote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft iemand anders te maken met het schijnbaar "hoge" salaris.
Heb jij iemand horen vragen hoe iemand aan zn 300 euro salaris komt?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je met elke vraag die iemand stelt wel afvragen dan
Ja, maar de reden waarom veel mensen je dm`s sturen is waarschijnlijk omdat ze denken dat je dat niet alleen met je baan kan betalen, anders zou niemand er een neuk om geven gok ikquote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen kan mijn baan krijgen als ze moeite zouden doen en mijn huur betlaen
hoeveel isi die huurquote:Op donderdag 24 december 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
En wat is de relevantie dat ze het willen weten?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar de reden waarom veel mensen je dm`s sturen is waarschijnlijk omdat ze denken dat je dat niet alleen met je baan kan betalen, anders zou niemand er een neuk om geven gok ik
dat ligt niet aan het calvinisme in grtdquote:Op donderdag 24 december 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat is de relevantie dat ze het willen weten?
Ik heb nog nooit een niet-Nederlander gehad die wilde weten hoe je aan je geld kwamquote:Op donderdag 24 december 2015 02:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat ligt niet aan het calvinisme in grtd
als je je linkerteennagel breekt willen ze nog per dag weten hoe het met je gaat
quote:Op donderdag 24 december 2015 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]HAHAHAHAHAHA VOICEMAIL CHECK DIE VOICEMAIL AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik toch net al. Nieuwsgierigheid waar je het geld vandaan haalt.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat is de relevantie dat ze het willen weten?
ik weiger op te nemen sorryquote:Op donderdag 24 december 2015 02:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA VOICEMAIL CHECK DIE VOICEMAIL AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH
Calvinisme dus.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei ik toch net al. Nieuwsgierigheid waar je het geld vandaan haalt.
net als je moeder vannacht door mijquote:Op donderdag 24 december 2015 02:16 schreef Fylax het volgende:
word gewoon genegeerd hier
ben ik shadowbanned ofzo
Dus stel,quote:Op donderdag 24 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een niet-Nederlander gehad die wilde weten hoe je aan je geld kwam
Gemiddelde FOK!kers heeft toch niets te maken met schoonouders?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus stel,
hypothetisch, ga jij in een enorme villa wonen over paar jaar en dat vertel je aan je schoonouders die nog steeds denken dat je in dezelfde financiele situatie zit als paar jaar geleden.
Die gaan dan helemaal niks geen opmerking maken over geld?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 24 december 2015 02:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
net als je moeder vannacht door mij
Jij zegt dat je nog nooit een niet-nederland dat hebt horen zeggen. En aangezien Britten blijkbaar totaal niet calvinistisch zijn. Zeggen ze daar dan niks van?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gemiddelde FOK!kers heeft toch niets te maken met schoonouders?
Nee, want je hoort mensen niet te vragen waar ze hun geld vandaan halenquote:Op donderdag 24 december 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zegt dat je nog nooit een niet-nederland dat hebt horen zeggen. En aangezien Britten blijkbaar totaal niet calvinistisch zijn. Zeggen ze daar dan niks van?
Zou niet weten waarom niet. Of diegene daar antwoord op wil geven is een tweedequote:Op donderdag 24 december 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want je hoort mensen niet te vragen waar ze hun geld vandaan halen
ooit in een ver verleden was ik met een portugees meisjequote:Op donderdag 24 december 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want je hoort mensen niet te vragen waar ze hun geld vandaan halen
Als jij ergens uitgenodigd word vraag je hoe ze hun geld verzameld hebben?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet. Of diegene daar antwoord op wil geven is een tweede
hihihiquote:Op donderdag 24 december 2015 02:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ooit in een ver verleden was ik met een portugees meisje
de eerste vraag was
wat doen je ouders voor de kost
Nee. Ssnap deze relevantie ook totaal niet verder. En zoals ik al zei. Niet elke nederlander is hetzelfde daarinquote:Op donderdag 24 december 2015 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij ergens uitgenodigd word vraag je hoe ze hun geld verzameld hebben?
Dat begrijp ikquote:Op donderdag 24 december 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ssnap deze relevantie ook totaal niet verder.hetzelfde daarin
Oh gaan we weer zo doen ja?quote:
Ik heb nooit een cijfer genoemd.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gaan we weer zo doen ja?
Maar ik zal er zelf wel even op reageren.
Wij hebben het hier over het feit dat jij gaat verhuizen, je hebt zelf al 3 miljard keer in deze sc gepost dat London een enorm dure stad is om te wonen. Dus ja, dan gaan mensen dat vragen
Dat is heel anders dan als ik bij vreemden aankom en het eerste wat ik zeg is: Wat doen jullie voor de kost want dit is wel een groot huis zeg.
Totaal anders
Maar jij vind die 2 situaties dus precies hetzelfde?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit een cijfer genoemd.
Ik vind het niet relevant nee. Iemand woont waar die kan wonen, dat is voor mij niet relevant.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij vind die 2 situaties dus precies hetzelfde?
Ja, en dan kan je toch zeggen dat het diegene niks aangaat als die het vraagt?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet relevant nee. Iemand woont waar die kan wonen, dat is voor mij niet relevant.
Ik heb nog nooit iemand met respect dat durven te vragen.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Denk je nou echt dat die mensen hier in de sc dat vragen uit calvinisme? Nee uit nieuwsgieirgheid natuurlijk
Dat kan. Ik heb ook wel vaker vragen gesteld hier, die over totaal wat anders gingen wat heel vel mensen raar vonden.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand met respect dat durven te vragen.
En wat is hun meerwaarde aan die vragen?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb ook wel vaker vragen gesteld hier, die over totaal wat anders gingen wat heel vel mensen raar vonden.
Is toch per persoon verschillend.
Dat Nederlanders een bepaalde denkwijze kunnen hebben daarin dat geloof ik best.
Maar als een paar users hier zoiets vragen, nee dat is gewoon omdat ze benieuwd zijn
Ik heb ook van huis meegekregen dat vragen naar geld gerelateerde zaken onbeschoft is.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand met respect dat durven te vragen.
Niks. Maar dat geldt voor zoveel vragen.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat is hun meerwaarde aan die vragen?
Dat bedoel ik. Dat doe je niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:32 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik heb ook van huis meegekregen dat vragen naar geld gerelateerde zaken onbeschoft is.
Ik welquote:Op donderdag 24 december 2015 02:34 schreef Kauai het volgende:
Ik weet zelfs niks tot weinig over de geldzaken van mijn ouders.
Oh dat er een verschil zit in andere culturen dat zal ik ook zeker niet ontkennen.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:34 schreef Kauai het volgende:
Ik weet zelfs niks tot weinig over de geldzaken van mijn ouders.
Omdat ik al vanaf kleins af aan voor Feyenoord benquote:Op donderdag 24 december 2015 02:35 schreef Fokker101 het volgende:
Fok-it
hzo ben je niet voor vitesse
Ligt er ook aan hoe open je ouders zijn en opvoeding denk ikquote:Op donderdag 24 december 2015 02:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet wel wat mijn ouders beide verdienen en wat ze op hun rekening hebben ja. Maar dat komt omdat vooral mijn moeder dat ook vaak genoeg gewoon bespreekt met ons
Er zijn ook mensen die met kerst bij de Macdonalds eten dusquote:Op donderdag 24 december 2015 02:37 schreef Fokker101 het volgende:
zijn er ook serieus mensen die oud en nieuw vieren op fok hier
Omdat vragen over seks sowiso irrelevant zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Ik sloot af met een vraagteken Inso, jij als beleefde Brit zou dan een reactie terug moeten geven
Of vragen waar je ouders in Polen wonen. Wat de naam van je vriendin is.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat vragen over seks sowiso irrelevant zijn.
Waar de meeste het antwoord niet op kennenquote:Op donderdag 24 december 2015 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of vragen waar je ouders in Polen wonen. Wat de naam van je vriendin is.
Ik noem maar wat. Allemaal vragen die net zo weinig meerwaarde hebben
Nee, maar jij vraagt wat de meerwaarde van een vraag ovr geld is. En ik zeg dat dat niet echt iets is om calvinisme tegen te spreken omdat dat bij zoveel onderwerpen heerstquote:Op donderdag 24 december 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar de meeste het antwoord niet op kennen
En ik vind ingaan op iemands priveleven qua salaris vrij vergaand.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar jij vraagt wat de meerwaarde van een vraag ovr geld is. En ik zeg dat dat niet echt iets is om calvinisme tegen te spreken omdat dat bij zoveel onderwerpen heerst
ik heb geen idee. Zal vast wel deels calvinisme zijn. Of onzeker of zich minderwaardig voelen omdat ze het zelf niet hebben of kunnen betalen.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar misschien is het toevallig dat het vaak Nederlanders zijn die daar op in gaan, dat kan
Eigenlijk wel ja.quote:
ikquote:
neequote:
sorryquote:
Je wil gewoon een xbox kopenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
onverwachte kosten![]()
hoop dat mijn ouders willen helpen
is je wasmachine kapot?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
onverwachte kosten![]()
hoop dat mijn ouders willen helpen
oh ja dat kost wel wat geldquote:
doei amaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf?? echt heel lelijk zo gebruind door de zon
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 24 december 2015 12:51 schreef supersof het volgende:
klopt, beetje woonwagenkamp like.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf?? echt heel lelijk zo gebruind door de zon
gewoon topless gaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf?? echt heel lelijk zo gebruind door de zon
Wrom vind ik dit mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf?? echt heel lelijk zo gebruind door de zon![]()
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 12:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, beetje woonwagenkamp like.
bandjes?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb nog steeds tanlines van 3 jaar geleden toen ik zo'n bikini met van die bandjes droeg:')
scarred for life.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb nog steeds tanlines van 3 jaar geleden toen ik zo'n bikini met van die bandjes droeg:')
ik vind die van mij niet hoerigquote:
no compensationquote:
Let maar niet op wat ik ervan vind hoor. Ik voel me al bijna hoerig als ik iets zonder mouwen draag.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind die van mij niet hoerig
wow echtquote:Op donderdag 24 december 2015 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Let maar niet op wat ik ervan vind hoor. Ik voel me al bijna hoerig als ik iets zonder mouwen draag.
Tijd voor boerkaquote:Op donderdag 24 december 2015 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Let maar niet op wat ik ervan vind hoor. Ik voel me al bijna hoerig als ik iets zonder mouwen draag.
Watquote:Op donderdag 24 december 2015 13:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
no compensation
PRIVATE INVESTIGATIONS
kom je uit staphorst?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |