Liever dan iets vrouwelijkquote:Op woensdag 23 december 2015 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vind jij beter bij een man. Overdreven mannelijke dikke koleschoppen of iets vrouwelijke handen
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Liever dan iets vrouwelijk
anders heb je van die worstvingers ofzo
Dan heb je niks te vrezen toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik interpreteer de OP als fat shaming.
niets mis meequote:Op woensdag 23 december 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik interpreteer de OP als fat shaming.
Hallo. Jij vroeg 3 dagen terug of ik er was, toen was ik er niet. Wat was er?quote:
Hondquote:Op woensdag 23 december 2015 23:18 schreef Tjacka het volgende:
als jullie zouden reïncarneren als een dier/drankje/bepaalde smaak ijs, welke zou het dan zijn?
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:18 schreef Tjacka het volgende:
als jullie zouden reïncarneren als een dier/drankje/bepaalde smaak ijs, welke zou het dan zijn?
44-45quote:
loka is een hobbitquote:Op woensdag 23 december 2015 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wow. Best groot voor je lengte
Ja, waarheidquote:
dit vind ik een rare vraagquote:Op woensdag 23 december 2015 23:18 schreef Tjacka het volgende:
Kat, cola light en Oreo ijs.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:18 schreef Tjacka het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 23 december 2015 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, waarheid
Strip voor de cam.
Je mag niet afwijzen
grgr
ik vind jou meer een konijntjequote:Op woensdag 23 december 2015 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
dit vind ik een rare vraag
behalve dier
ik denk kat
38/39quote:
Varkenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:18 schreef Tjacka het volgende:
als jullie zouden reïncarneren als een dier
Red tawny portquote:/drankje
Peanut butter cups ben and jerry'squote:/bepaalde smaak ijs,
quote:welke zou het dan zijn?
Waarom?quote:
Dit was mijn opa z'n favoriete drankje.quote:
Ja, ze zijn vaak verbaasd in schoenwinkels, dat die ene 41 die ze op een dag verkopen aan iemand van 1.63 is.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wow. Best groot voor je lengte
Katten hebben een super chill leven. De andere twee omdat het mijn favorieten zijn.quote:
Loka plsquote:
ben benieuwdquote:Op woensdag 23 december 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is whatsappwaardige vraag
Johnny Cash, 2pac, Amy Winehousequote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Als je uit 3 verschillende personen mocht kiezen over de hele wereld om hele avond te dineren, dood of levend. Wie zou je dan kiezen?
hoe oud werd hij? :squote:Op woensdag 23 december 2015 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit was mijn opa z'n favoriete drankje.
Hij is al meer dan 20 jaar dood
ik snap deze vraag nietquote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Als je uit 3 verschillende personen mocht kiezen over de hele wereld om hele avond te dineren, dood of levend. Wie zou je dan kiezen?
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Loka pls![]()
jij bent echt niet dik ofzo
Hmmmm even nadenken.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap deze vraag niet
moet ik moet ik die personen dood op je bord doen doen dan?
stel hem maarquote:
Dat met dood of levend snapte ik neitquote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Salvadore Dali, Teddy Roosevelt, Steve Ditko.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Inge Lehmannquote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Ohjaquote:
Waarom alleen muzikanten? Niet interessante personen die de geschiedenis groots hebben beinvloedt?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Johnny Cash, 2pac, Amy Winehouse
Ik heb ooit het museum van die beste man in Berlijn met een extreme kater verplicht doorgelopen.quote:
Shailene Woodley, Theo James, Cara Delevignequote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Die zijn vaak politiek beinvloed.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom alleen muzikanten? Niet interessante personen die de geschiedenis groots hebben beinvloedt?
Die is te extreemquote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
opso waar blijft je vraag
vaclav cerny, bart van racoon, en skedquote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
mezelf, aldo en onze babyquote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vaclav cerny, bart van racoon, en sked
Ik zou het goed met Hitler kunnen vinden ben ik bang.quote:
Oh ik dacht dat het weer een referentie was naar je zelfbeeld ofzo ;squote:Op woensdag 23 december 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Ik vind ze lief. Zoek maar op Chris P. Bacon.
Vond dat wel een aardig museum.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit het museum van die beste man in Berlijn met een extreme kater verplicht doorgelopen.
Sindsdien haat ik hem
Snapte hem ook niet, tot ik drie namen zag staanquote:Op woensdag 23 december 2015 23:24 schreef Ezell het volgende:
trouwens, die vraag is een beetje ongelukkig geformuleerd
En dan een Teddybeer voor hem meenemen natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2015 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Salvadore Dali, Teddy Roosevelt, Steve Ditko.
Het bezoek aan het teatre museu in Barca maakte mijn dag, ondanks zo'n beetje de ergste kater van mijn leven en een autorit vol kots liep ik het hele bezoek met een brede glimlach op mijn gezicht.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit het museum van die beste man in Berlijn met een extreme kater verplicht doorgelopen.
Sindsdien haat ik hem
Dat was een van de slechtere dagen in m'n leven.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond dat wel een aardig museum.
Ik ken alleen Christopher Lee :$quote:Op woensdag 23 december 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inge Lehmann
Leonhard Euler
Christopher Lee
zeg gewoonquote:
Jij bent een beetje ongelukkig geformuleerdquote:Op woensdag 23 december 2015 23:24 schreef Ezell het volgende:
lekker dood dinerenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:24 schreef Amarantha het volgende:
Hashtag lemme take aselfiequote:Op woensdag 23 december 2015 23:25 schreef Tjacka het volgende:
dit is een hele diepe
Welke liedjes zitten er in de soundtrack van jouw leven?
leer zinnen formulerenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent een beetje ongelukkig geformuleerd
rou leed - perfect dayquote:Op woensdag 23 december 2015 23:25 schreef Tjacka het volgende:
dit is een hele diepe
Elon Musk, Fresku en Donald Trump.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Dream onquote:Op woensdag 23 december 2015 23:25 schreef Tjacka het volgende:
dit is een hele diepe
geen ideequote:Op woensdag 23 december 2015 23:25 schreef Tjacka het volgende:
dit is een hele diepe
Fresku lijkt me echt een nietszeggend persoonquote:Op woensdag 23 december 2015 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elon Musk, Fresku en Donald Trump.
Mag het op 1 avond?
Uiteraard.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elon Musk, Fresku en Donald Trump.
Mag het op 1 avond?
Sowieso de pastorale.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:25 schreef Tjacka het volgende:
dit is een hele diepe
Gvdquote:Op woensdag 23 december 2015 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh die van mij karma police
die van fokkie creep denk ik
ja, als je mij nou eens uitnodigt voor je bruiloftquote:Op woensdag 23 december 2015 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou er bijna weer van gaan drinken.
Karma Policequote:Op woensdag 23 december 2015 23:25 schreef Tjacka het volgende:
dit is een hele diepe
en lekker schuifelen op complicatedquote:Op woensdag 23 december 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon alles van Simple Plan toch#Snijdt
Daar heb ik inderdaad voor het eerst met een meisje op geschuifeld jaquote:Op woensdag 23 december 2015 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
en lekker schuifelen op complicated
WTF, waarom nietquote:Op woensdag 23 december 2015 23:29 schreef Tjacka het volgende:
ik vroeg net aan mijn moeder of ik naar litouwen op vakantie mag
dat mag niet
ik durf kiev niet eens te vragen
je bent geen 16quote:Op woensdag 23 december 2015 23:29 schreef Tjacka het volgende:
dat mag niet
kindquote:Op woensdag 23 december 2015 23:29 schreef Tjacka het volgende:
dat mag niet
Als hij op Kawai`s account zit welquote:
klinkt niet echt aantrekkelijkquote:
Het is mooi geweestquote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Kwai ga terug naar het echye leven its a trap
Jouw moeder klinkt wat wereldvreemd.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klinkt niet echt aantrekkelijk
ga je dat ook alleen doen dan?
echt?
je lijkt wel gek
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij op Kawai`s account zit wel
Dit moet je ook niet vragen.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:29 schreef Tjacka het volgende:
dat mag niet
jij bent veel te oud om dat te vragenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:29 schreef Tjacka het volgende:
dat mag niet
dat is ze ookquote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jouw moeder klinkt wat wereldvreemd.
Geen haat.
oh ik ga evengoed wel hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent veel te oud om dat te vragen
en jij bent veel te oud om met een knuffel te slapenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent veel te oud om dat te vragen
Gewoon zeggen dat je plannen gewijzigd zijn en dat je naar Ciudad Juarez gaatquote:Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik ga evengoed wel hoor
maar ik vond het leuk om even te delen hier
ik zou wel weer vragen gaan stellen
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
en jij bent veel te oud om met een knuffel te slapen
No thnxquote:Op woensdag 23 december 2015 23:32 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dan mag je voor mijn toelatingstoets leren
Toen ik 16 was vond iedereen mij op Jim Bakkum lijken. Nu op Wietze van Fox Sports.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:32 schreef Tjacka het volgende:
met welke bekende persoon halen ze jouw vaak door de war?
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik 16 was vond iedereen mij op Jim Bakkum lijken. Nu op Wietze van Fox Sports.
Ik ga vooruit
ga maar gewoon weer naast etsu liggenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]nee dit heb ik al 100x uitgelegd
Iemand vertelde me laatst dat er sowieso iemand op de wereld is die precies op jezelf lijktquote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik 16 was vond iedereen mij op Jim Bakkum lijken. Nu op Wietze van Fox Sports.
Ik ga vooruit
geenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:32 schreef Tjacka het volgende:
weer?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
ga maar gewoon weer naast etsu liggen
Mensen die op mij lijken worden niet beroemdquote:Op woensdag 23 december 2015 23:32 schreef Tjacka het volgende:
ik geloof daar niet vansquote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iemand vertelde me laatst dat er sowieso iemand op de wereld is die precies op jezelf lijkt
ik heb de jouwe al gevonden
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fresku lijkt me echt een nietszeggend persoon
quote:
Ik vind je wel sexy als je er wat ruiger uitziet.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb allemaal bultjes onder mijn huid waar mijn baard zit.
Struggles.
Sorry als ik er de komende dagen wat onverzorgd uitzie Lokje
Ik ook.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iemand vertelde me laatst dat er sowieso iemand op de wereld is die precies op jezelf lijkt
ik heb de jouwe al gevonden
Betaald je ma er voor?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:29 schreef Tjacka het volgende:
dat mag niet
sick burnquote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij op Kawai`s account zit wel
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:35 schreef supersof het volgende:
ik kan echt niemand bedenken die op mij lijkt
Hij was hier laatst voor optreden.quote:
Je mag wel naast mij liggen.quote:
doe ik sowieso niet hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Betaald je ma er voor?
If not: why give a fuck. Ze zal alleen maar blij zijn als je weer terug bent# moeders
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Ja, Leonard. Sowiesoquote:Op woensdag 23 december 2015 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik schijn op die kerel van The Big Bang Theory te lijken.
[ afbeelding ]
Die rechter.
Dat is heel lief, maar dan wordt Lokje misschien jaloersquote:Op woensdag 23 december 2015 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was hier laatst voor optreden.
Ken mensen die er waren.
Maar wat een pure onversneden ooraids maakt die man.
Dat je daar naar kunt luisteren
[..]
Je mag wel naast mij liggen.
daar lijkt elke nerd opquote:Op woensdag 23 december 2015 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter.
WOW. De lijkt echt heel erg met fotos die ik van jou heb gezien.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die guy naast Skrillex, Kill The Noise
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter.
ja daar lijken jullie wel opquote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een heel klein beetje zo. Jullie delen enkele karaktertrekjes en vrij veel uiterlijke trekken.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter.
jij lijkt daar kanker veel op hahahahahaahquote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij lijkt daar kanker veel op hahahahahaah
alleen jij bent wel stuk dikker hoor
Eerste twee zinnen hebben niks te maken met de laatste twee, dus ik maak er uit op dat het niet jouw muziek is en verder niks inhoudelijks zegt over Fresku.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was hier laatst voor optreden.
Ken mensen die er waren.
Maar wat een pure onversneden ooraids maakt die man.
Dat je daar naar kunt luisteren
Wow kijk je wel opquote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijk jij hierop?quote:
Het is zoquote:Op woensdag 23 december 2015 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter.
nee manquote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je mag hem best naast je hebben liggen. Als je hem zijn piemel maar niet in je bil laat steken.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is heel lief, maar dan wordt Lokje misschien jaloers
Al zou ik het prima vinden als mijn partner seks zou hebben met iemand van het andere geslacht dan ikzelf ben
Silent bob?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Leonard. Sowieso
En je lijkt ook op die kerel van Clerks trouwens
Slechts liggen. Geen vuige dingen.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is heel lief, maar dan wordt Lokje misschien jaloers
Al zou ik het prima vinden als mijn partner seks zou hebben met iemand van het andere geslacht dan ikzelf ben
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is een heel klein beetje zo. Jullie delen enkele karaktertrekjes en vrij veel uiterlijke trekken.
Ik vind Fresku geen bijzonder intelligente dingen zeggen, vooral goed inspelend op bepaalde emoties bij bepaalde mensen.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste twee zinnen hebben niks te maken met de laatste twee, dus ik maak er uit op dat het niet jouw muziek is en verder niks inhoudelijks zegt over Fresku.
Ja is ziek. Ongeveer zelfde niveau van dikkie. En wat hij draagt zou ik ook kunnen dragen denk ikquote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WOW. De lijkt echt heel erg met fotos die ik van jou heb gezien.
In de serie heeft hij wel een redelijk hete chick toch.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silent bob?
[..]
Slechts liggen. Geen vuige dingen.
Gewoon lief.
[..]![]()
Wat ik hoor over hem is sneu.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste twee zinnen hebben niks te maken met de laatste twee, dus ik maak er uit op dat het niet jouw muziek is en verder niks inhoudelijks zegt over Fresku.
Niet afgaan op wat cachie allemaal over me zei, ze is nogal salty over me :squote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Donkerblond jongen.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar jij was toch sicke arier? met blond haar
Nee, Dante gewoonquote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silent bob?
[..]
Slechts liggen. Geen vuige dingen.
Gewoon lief.
[..]![]()
Ja. Goed lichaam.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de serie heeft hij wel een redelijk hete chick toch.
ik zag je een keer op tcquote:Op woensdag 23 december 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet afgaan op wat cachie allemaal over me zei, ze is nogal salty over me :s
coolquote:
Liet het aan een gekke dude in een shop zien, hij dacht dat ik matties was met skrillexquote:
HAHAHAHA HELDquote:Op woensdag 23 december 2015 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liet het aan een gekke dude in een shop zien, hij dacht dat ik matties was met skrillex
alle chinezen lijken toch op elkaarquote:Op woensdag 23 december 2015 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]totaal niet
dit ben jij
[ afbeelding ]
dit ben ikquote:Op woensdag 23 december 2015 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]totaal niet
dit ben jij
[ afbeelding ]
Je hebt sowieso zijn wenkbrauwen.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Try not to suck any dicks on the way there
ik ben gewoon mooiquote:Op woensdag 23 december 2015 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nog wel toen ik er na maanden achter kwam dat Ezell een vrouw was
Jasmine van Aladdin toch.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Geen idee waar ik eigenlijk op lijk.
Een keer had ik enorm steil haar, middenscheiding en best dikke eyeliner waardoor er soms cleopatra werd gezegd maar dat is het dan ook
Beetje zijn haar ook wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt sowieso zijn wenkbrauwen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mijn vaders gene heb eindig ik over 20 jaar zo:
[ afbeelding ]
Kale kop, 15g overwicht.quote:
Tattootjes zitten er al ja. Zie jou op de een of andere manier ook wel met kale kop eindigenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso. Als ik inhammen krijgtquote:Op woensdag 23 december 2015 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tattootjes zitten er al ja. Zie jou op de een of andere manier ook wel met kale kop eindigen
Dat wil je niet maar dan lijk je wel op een ekte ekte poolquote:Op woensdag 23 december 2015 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Andy van der Meijde is Nederlandsquote:Op woensdag 23 december 2015 23:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat wil je niet maar dan lijk je wel op een ekte ekte pool
15quote:Op woensdag 23 december 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
hoe oud was je toen je volwassen werd?
Nooit.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
ja graagquote:Op woensdag 23 december 2015 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke tijd voor een nieuwe vraag dan
12quote:Op woensdag 23 december 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
18quote:Op woensdag 23 december 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
quote:
17/18quote:Op woensdag 23 december 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Nee je meent het? Hij heeft gevoetbald bij Inter, Twente en Ajax en heeft een eigen realityshow. Ja ik wist het hoor. Maar hij heeft zo'n Poolse kop.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Andy van der Meijde is Nederlands
Ik laat het je met 10 jaar wetenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Wat een kutvraagquote:Op woensdag 23 december 2015 23:48 schreef Tjacka het volgende:
wat is je laatste ervaring waardoor je een sterker persoon bent geworden?
quote:
Krachthonkquote:Op woensdag 23 december 2015 23:48 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vandaag vet veel moeten tillen dus heeft vast effect gehadquote:Op woensdag 23 december 2015 23:48 schreef Tjacka het volgende:
Niet mijn grapje stelen joh idioot.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb vandaag vet veel moeten tillen dus heeft vast effect gehad
IT? of Ict wat is it?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan helaas niet zulke tats nemen, aangezien ik niet in de IT werk.
KERSSEMUS!quote:Op woensdag 23 december 2015 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kapotdroogquote:Op woensdag 23 december 2015 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Let it bequote:
Johannes_Vermeerquote:Op woensdag 23 december 2015 23:51 schreef Tjacka het volgende:
deze is leuk!
wat als je je naam kon veranderen, in wat zou je het dan veranderen?
Ik zou mijn naam niet veranderenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:51 schreef Tjacka het volgende:
deze is leuk!
Ook geen 1. Ik vind mijn naam wel prima.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:51 schreef Tjacka het volgende:
deze is leuk!
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou mijn naam niet veranderen
jij bent een kutnummerquote:Op woensdag 23 december 2015 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Here comes the sun is echt een kutnummer
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Here comes the sun is echt een kutnummer
Nummertje 36 met pindasausquote:
Puck ofzo. Iets simpels.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:51 schreef Tjacka het volgende:
deze is leuk!
wat zijn jullie saai zegquote:Op woensdag 23 december 2015 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook geen 1. Ik vind mijn naam wel prima.
ik nietquote:Op woensdag 23 december 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden met mijn naam.
Ik vind jou veel naar de bijbel neigen voor een atheist, Loka!quote:Op woensdag 23 december 2015 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
Of een bijbelse naam zoals Rachel.
Bijbelse namen zijn ook wel mooi vaakquote:Op woensdag 23 december 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind jou veel naar de bijbel neigen voor een atheist, Loka!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |