SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook. Draai ik weer eens te wild om.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
en krijg soms een tik van een slapend persoon.
Nee, ze negeert je domme getroll en begint maar over wat anders omdat ze blijkbaar wel wil blijven praten.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb een echte
maar deed gisteren beetje trollen enzo toch
ging ze mij negeren
nu weer ineens tegen mij praten met
´ik ben gisteren naar de sauna geweest´
toch raar
Ik hou wel van biggetjes.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:14 schreef FrauMilena het volgende:
Mensen raken enthousiast terwijl ik gewoon crossbreed ben tussen een big en een spookje.
oh ik trollde net weerquote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, ze negeert je domme getroll en begint maar over wat anders omdat ze blijkbaar wel wil blijven praten.
En die is er dus totaal niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, moet wel een beetje chemie zijn
ja ik ben een zebra denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ben een zebra denk ikNahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, moet wel een beetje chemie zijn
waarom zitten jullie zo om elkaar heen te draaien dan ;squote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En die is er dus totaal niet.
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ben een zebra denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee hoor dat denk ik nietquote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi paxcon
ga jij ook naar de hondenrace in dublin
lief hequote:
wow sofquote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
waarom zitten jullie zo om elkaar heen te draaien dan ;s
ik ga wel hondenracesquote:Op woensdag 23 december 2015 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoor dat denk ik niet
wel naar de guinnessfabriek
wat is erquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |