abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158682567
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weet niet - in 't normale leven misschien zijn er mensen die hebben geld gekregen om z'n bekken te houden....of 'n verhaal te verzinnen.
Je beweert dus dat de band van de aanslag afwist en toch daar gaat staan te spelen, terwijl de kogels hun om de oren vliegen, dat doet geen enkel mens ter wereld.
bij dit soort aanslagen is het, hoe minder mensen het weten en hoe minder je zelf als aanslagpleger weet, des te meer kans van slagen, de operatie heeft.
  woensdag 30 december 2015 @ 19:25:59 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158683123
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Je beweert dus dat de band van de aanslag afwist en toch daar gaat staan te spelen, terwijl de kogels hun om de oren vliegen, dat doet geen enkel mens ter wereld.
bij dit soort aanslagen is het, hoe minder mensen het weten en hoe minder je zelf als aanslagpleger weet, des te meer kans van slagen, de operatie heeft.
Houd even rekening mee dat ze een collega van de merchendise zijn verloren!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158683526
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb toch genoeg 'basiskennis' om te weten dat 'n AK47 andere munite dan 'n AK74 heeft.
Kerel ik begrijp echt niks van je post. Leg het nog eens uit.
pi_158683714
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Kerel ik begrijp echt niks van je post. Leg het nog eens uit.
Oh sorry. De vid dat je post was 'n AK74 en niet AK47. Maak niet uit - het gaat toch niks aan de discussie veranderen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158683771
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh sorry. De vid dat je post was 'n AK74 en niet AK47. Maak niet uit - het gaat toch niks aan de discussie veranderen.
:') Het herhalen van je warrigheid maakt het niet minder warrig.

Nee dat het niks gaat veranderen is helaas wel duidelijk. Je neemt niets aan van anderen maar verwacht wel dat wij ons allemaal aan jouw denkbeelden en theorie conformeren. Kun je beter een dagboek schrijven of een column als je toch geen andere insteken wilt horen.
pi_158683842
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Houd even rekening mee dat ze een collega van de merchendise zijn verloren!
Hier heb je z'n zus:
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158684092
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

:') Het herhalen van je warrigheid maakt het niet minder warrig.

Nee dat het niks gaat veranderen is helaas wel duidelijk. [b]Je neemt [b]niets aan van anderen maar verwacht wel dat wij ons allemaal aan jouw denkbeelden en theorie conformeren.[/b] [/b]Kun je beter een dagboek schrijven of een column als je toch geen andere insteken wilt horen.
Dat is ook niet waar. En daar voor post ik niet. Ik verwacht niemand om me te geloven, maar heel misschien over 'n paar jaren, mensen anders over bepaalde incidenten gaan denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 30-12-2015 20:11:19 ]
pi_158684431
Kunnen we dit topic niet gewoon aan Tingo overlaten? Alles wat een ander zegt is toch per definitie niet waar. Nutteloze excersitie.
  woensdag 30 december 2015 @ 20:16:44 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158685164
quote:
Dat kan..

En nu?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 december 2015 @ 23:56:10 #185
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_158696810
quote:
Lets keep embracing life!
Life is for laughter..
Lets love life

(no tears...as usual..)

doet me denken aan sandy hook..
nb!: lees de eerste 10 a 15 willekeurige reacties...

People ain't buying it no more..
Huig
pi_158710669
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:56 schreef Orwell het volgende:

[..]

Lets keep embracing life!
Life is for laughter..
Lets love life

Deze dame was overal op verschillende zenders te zien.
Charlotte Brehaut,24,survivor of cafe Petit Cambodja aanval (ook journalist,script-writer,TV producer)
http://www.today.com/vide(...)em-real-566828611767

2:15 - "It was so unreal and I felt like I was watching myself on a screen"
2:32 - "The first thing that came into my mind was the Charlie Hebdo attacks"

Miss Brehaut said she 'didn't see anything' but that she believed there had been 'more than one gunman'.

She added: 'It also sounded like they stopped to reload - they stopped to reload and then there were more shots fired the second time around.'

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)t.html#ixzz3vrfzmyMg

Jo Parry said: “That was Charlie - in a crisis she would be the one that would be supportive of the students around her.

“She was a very bright young lady and full of life – a fantastic drama student who led her house to victory in a performing arts competition

“She made a brilliant head girl and it’s no surprise she was able to do what she did in speaking so eloquently about the crisis."

Heel veel journalisten,TV/media-savvy/entertainment-connected mensen als getuigen aanwezig.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:42:57 #187
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
  vrijdag 8 januari 2016 @ 02:56:59 #188
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158920493
Het houd niet op, niet vanzelf
precies 1 jaar na charly hebdo

Heftig: nieuw beeld aanslagpleger

In TELEGRAAF VANDAAG het laatste nieuws over de messentrekker die in Parijs werd doodgeschoten bij een politiebureau. Volgens terreurexpert Bart Olmer is dit precies waar de inlichtingendiensten voor waarschuwen. Presentatie: Maarten Steendam.
http://www.telegraaf.nl/t(...)aanslagpleger__.html

Artikel opAP

http://hosted.ap.org/dyna(...)=2016-01-07-19-35-44
There is only one religion
pi_158922023
Staged natuurlijk.
De autoriteiten waren alleen even vergeten meer terroristen op te trommelen en dat was een stuk handiger geweest om "ons" helemaal in de gaten te kunnen gaan houden maar iedereen vergeet wel eens iets
  dinsdag 16 februari 2016 @ 01:43:31 #190
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_159955790
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weet niet - in 't normale leven misschien zijn er mensen die hebben geld gekregen om z'n bekken te houden....of 'n verhaal te verzinnen.
Ginnie,Ginnie
Huig
  dinsdag 16 februari 2016 @ 12:04:56 #191
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_159961037
quote:
Maar wat is nou het argument?

Dat je als acteur niet naar een concert kunt gaan?
Dat je als media niet voor de getuige gaat die zich het meest comfortabel voelt met media aandacht?
Dat je als acteur geen terreurdaad kunt meemaken?

Een van de punten die hij maakt is een connectie naar de Aurora Shooting (?). De 'Bat symbol' occurances in de 'bat-a-clan' attack. Overweldigend bewijs...

In dezelfde lijn der redenatie kun je ook zeggen:
Ginnie Watson is duidelijk een verwijzing naar Harry Potter. Naar Ginny Weasly en Emma Watson.

Harry Potter is illuminati!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_159961044
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:56 schreef Orwell het volgende:

nb!: lees de eerste 10 a 15 willekeurige reacties...

Duh. De enige mensen die daar nog op reageren zijn de mensen die naarstig naar hoaxes op zoek zijn.
Conscience do cost.
pi_159967845
Eagles of Death Metal-zanger: geef iedereen wapens

PARIJS -
Als iedereen wapens zou dragen, zou het bloedbad in de Bataclan nooit hebben plaatsgevonden. Dat is de overtuiging van Eagles of Death Metal-frontman Jesse Hughes.
Hughes denkt niet dat de strikte wapenwetten in Frankrijk een oorzaak waren voor de terreuraanslagen in Parijs afgelopen november, maar hij denkt wel dat er levens gered hadden kunnen worden als meer mensen wapens bij zich hadden gehad.
"Het enige dat de schietpartij gestopt heeft waren de dapperste mensen die ik ooit gezien heb, die met hun wapens en met gevaar voor hun eigen leven een einde maakten aan het bloedbad," zei Hughes volgens persbureau AFP.
"Ik weet dat mensen het niet met me eens zullen zijn, maar dankzij die wapens konden ze het gevecht op gelijke voet aangaan," aldus de zanger. "Ik haat dat het zo moet zijn, maar totdat er geen wapens meer zijn moet iedereen ze hebben."
Hughes, een lid van de Amerikaanse wapenlobby National Rifle Association, zei eerder dat hij in zijn thuisland nooit meer ergens naartoe gaat zonder wapen. "Ik ben niet paranoïde, ik ben geen cowboy. Ik wil gewoon goed voorbereid zijn."

Hele artikel hier: http://www.telegraaf.nl/b(...)ereen_wapens___.html
pi_159967996
Ik meende dat de beste man een paar weken geleden hier nog werd neergezet als de agent die weer argumenten aanlevert om het volk de wapens te ontnemen? :P
Conscience do cost.
pi_159968134
Goed plan. Iedereen bij het uitgaan een vuurwapen bij zich laten dragen. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2016 17:24:21 ]
pi_159968230
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goed plan. Iedereen bij het uitgaan een vuurwapen bij zich laten dragen. :')
Paar lijntjes,paar dubbel jenevers en 'n paar tripel biers erbij....zou gezellig zijn. :)
pi_159968526
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
Eagles of Death Metal-zanger: geef iedereen wapens

PARIJS -
Als iedereen wapens zou dragen, zou het bloedbad in de Bataclan nooit hebben plaatsgevonden. Dat is de overtuiging van Eagles of Death Metal-frontman Jesse Hughes.
Hughes denkt niet dat de strikte wapenwetten in Frankrijk een oorzaak waren voor de terreuraanslagen in Parijs afgelopen november, maar hij denkt wel dat er levens gered hadden kunnen worden als meer mensen wapens bij zich hadden gehad.
"Het enige dat de schietpartij gestopt heeft waren de dapperste mensen die ik ooit gezien heb, die met hun wapens en met gevaar voor hun eigen leven een einde maakten aan het bloedbad," zei Hughes volgens persbureau AFP.
"Ik weet dat mensen het niet met me eens zullen zijn, maar dankzij die wapens konden ze het gevecht op gelijke voet aangaan," aldus de zanger. "Ik haat dat het zo moet zijn, maar totdat er geen wapens meer zijn moet iedereen ze hebben."
Hughes, een lid van de Amerikaanse wapenlobby National Rifle Association, zei eerder dat hij in zijn thuisland nooit meer ergens naartoe gaat zonder wapen. "Ik ben niet paranoïde, ik ben geen cowboy. Ik wil gewoon goed voorbereid zijn."

Hele artikel hier: http://www.telegraaf.nl/b(...)ereen_wapens___.html
En hier heb je 'n vid van de interview met arme Jesse:
http://www.theguardian.co(...)death-metal-frontman

[ Bericht 5% gewijzigd door Dance99Vv op 17-02-2016 12:34:00 ]
pi_159968890
Niet direct er mee te maken, maar wel bewezen dat het gebeurd, waarom zou dat niet in andere landen kunnen?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Blowing_Up_Russia

https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_apartment_bombings
pi_159969745
Niet dat het er inderdaad mee te maken heeft, maar wie beweert dat het alleen in Rusland zou gebeuren?
Conscience do cost.
pi_159995991
Behalve van de vele appearances op Franse TV.....
Het lijkt dat Mme.Vassallo ’n media darling is....
Tis alleen jammer voor ‘r dat ze kan niet wat overtuigender zijn.

Fan(Lydia Vassallo) 'It was the most extraordinary gig'

------
En hier is ze weer op 4:55.
Op 9:00 Lydia says she saw peoples’ souls leaving their bodies. :)
Inside the Bataclan
-------
Oh en ook toevallig was ze bij de Hebdo demo.
Charlie Hebdo attacks: Paris rally as it happened 11 January 2015
http://www.bbc.com/news/live/world-europe-30766601

Lydia Vassallo, marching in Paris, tells the BBC: "We cannot sit at home and do nothing. I've been here since 2pm and plan to stay until the end.

"I am here because I don't believe that people who are doing their job should get killed in the way that they did and to support France and the people living here.

"I hope this rally will bring hope to people and comfort to the families of the those killed and show the world we need to stay united against this crime."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')