abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158680567
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat was het laatste wat je mee kreeg?

Ik hoorde allah akhbar..

Ja ... nee klopt het is onmogelijk..

[..]

Nee hoor, er word hier genoeg onzin neer gepost wat ik niet geloof!

[..]

Er veranderd tot dus ver nog geen fluit!
Ja er is even oproer en veel oplettendheid etc, maar na een paar maand is het weer minder.
Er is geloof ik nog geen enkele wetgeving aangepast in Frankrijk.

Mocht er iets aangepas zijn in de wetgeving van de EU of van Frankrijk hoor ik het graag
het is niet onmogelijk, maar zo ontzettend agenda-achtig, dat ik er geen hol van geloof.
wie wil er nu vrijwillig met de pers praten als je zo ernstig gewond bent en lang in coma hebt gelegen, dat ze oprotten.
pi_158680653
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat was het laatste wat je mee kreeg?

Ik hoorde allah akhbar..

Ja ... nee klopt het is onmogelijk..

[..]

Nee hoor, er word hier genoeg onzin neer gepost wat ik niet geloof!

[..]

Er veranderd tot dus ver nog geen fluit!
Ja er is even oproer en veel oplettendheid etc, maar na een paar maand is het weer minder.
Er is geloof ik nog geen enkele wetgeving aangepast in Frankrijk.

Mocht er iets aangepas zijn in de wetgeving van de EU of van Frankrijk hoor ik het graag
dat gebeurt constant, achter ieder zijn rug om.
http://www.vrijspreker.nl/wp/2015/12/parijs-3000-huiszoekingen/
  woensdag 30 december 2015 @ 18:09:42 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158680696
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het is niet onmogelijk, maar zo ontzettend agenda-achtig, dat ik er geen hol van geloof.
wie wil er nu vrijwillig met de pers praten als je zo ernstig gewond bent en lang in coma hebt gelegen, dat ze oprotten.
Dat is jou mening..
En die geld niet voor iedereen.
Er zijn honderden slachtoffers en niet iedereen stond met zijn smoel in de krant of was op TV.
Dit betreft gewoon een heel klein nieuws item, en niet een volledig interview!

het hoeft niet eens aan het slachtoffer zelf gevraagd te zijn, maar kan ook via famillie lid azijn geweest die details staan er niet bij.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 december 2015 @ 18:10:21 #154
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158680716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als ik het verhaal lees heeft ze eerder tegen haar broer iets gezegd dan tegen de pers.
There is only one religion
pi_158680745
quote:
6s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat is jou mening..
En die geld niet voor iedereen.
Er zijn honderden slachtoffers en niet iedereen stond met zijn smoel in de krant of was op TV.
Dit betreft gewoon een heel klein nieuws item, en niet een volledig interview!

het hoeft niet eens aan het slachtoffer zelf gevraagd te zijn, maar kan ook via famillie lid azijn geweest die details staan er niet bij.
het kan ook de mening van de journalist zijn, wat hij neerpent, wie controleert dat?
pi_158680756
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

of overhitting van een AK-47.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158680816
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet. Het was een serieuze vraag.
Laat ik het anders stellen: denk jij dat de band wist dat er een moordaanslag zou komen?
Tingo? Denk dat je deze vraag over het hoofd hebt gezien.
  woensdag 30 december 2015 @ 18:13:26 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158680822
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het kan ook de mening van de journalist zijn, wat hij neerpent, wie controleert dat?
Nou even kijken, als dit niet klopt ..
zou dan niet de famillie of de persoon zelf aan de bel trekken?
Als niet klopt is heeft de klant een flinke blunder gemaakt en dat wil je niet graag hebben als krant!
pi_158680843
quote:
leuk, hij vuurt 50 sec en wij moeten geloven dat er 15 min achter elkaar werd geschoten?
pi_158680943
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

leuk, hij vuurt 50 sec en wij moeten geloven dat er 15 min achter elkaar werd geschoten?
15 minuten achter elkaar geschoten? Wie zegt dat?
Dit, dus.
pi_158680991
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tingo? Denk dat je deze vraag over het hoofd hebt gezien.
Heb ik al beantwoorden. Ik ga niet verder op je 'baited questions' bijten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158681061
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]

15 minuten achter elkaar geschoten? Wie zegt dat?
Volgens vele MSM berichten/getuigen verklaringen was er '12-15 minuten constant gunfire'.
pi_158681092
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens vele MSM berichten/getuigen verklaringen was er '12-15 minuten constant gunfire'.
Mwoah, ik geloof niet dat je dat letterlijk moet nemen. Ik denk dat de verklaringen over het heel koelbloedig en beheerst executeren van mensen meer voor de hand liggend is.
Dit, dus.
pi_158681239
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mwoah, ik geloof niet dat je dat letterlijk moet nemen. Ik denk dat de verklaringen over het heel koelbloedig en beheerst executeren van mensen meer voor de hand liggend is.
OK. Ik geloof zelf geen ene reet van 't hele gedoe.Er is echt heel veel veranderingen in de verhalen. Als er 'n echte politie onderzoek en dan 'n echte rechtzaak was - de witness tesimony zou uit 't rechtzaal gegooide.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 30-12-2015 18:30:11 (added word: was) ]
pi_158681307
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou even kijken, als dit niet klopt ..
zou dan niet de famillie of de persoon zelf aan de bel trekken?
Als niet klopt is heeft de klant een flinke blunder gemaakt en dat wil je niet graag hebben als krant!
als je zo gewond bent, kan je ook in de war zijn, denk niet dat er een rechtszaak van komt ofzo, verder zijn er in het verleden ook best zaken bekend dat journalisten er rustig op los fantaseren al dan niet in opdracht van justitie. het kan dus meerdere kanten op.
  woensdag 30 december 2015 @ 18:32:27 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158681469
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

als je zo gewond bent, kan je ook in de war zijn, denk niet dat er een rechtszaak van komt ofzo, verder zijn er in het verleden ook best zaken bekend dat journalisten er rustig op los fantaseren al dan niet in opdracht van justitie. het kan dus meerdere kanten op.
Ehm je kan met je verhaal naar een krant gaan en zo de andere krant in een kwaad daglicht zetten.
Zo deed mijn broertje dat nadat hij nederlands kampioen werd junioren bij biljarten.
We hebben 2 regio kranten en heeft zo de andere krant te kijk gezet omdat ze er een lulkoek verhaal van hadden gemaakt van zijn overwinning.
pi_158681534
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb ik al beantwoorden. Ik ga niet verder op je 'baited questions' bijten.
Nee, die heb je niet beantwoord.
pi_158681656
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, die heb je niet beantwoord.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK. Ik vond 't 'n baited,loaded question.

Nee,de band wist dat er geen moordaanslag zou zijn.
pi_158681743
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

[..]

Hoe wisten ze dat dan?
pi_158681785
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe wisten ze dat dan?
Iemand heeft 't aan ze vertelt.
pi_158681855
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn dan hadden ze toch alarm geslagen?
pi_158682021
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn dan hadden ze toch alarm geslagen?
Weet niet - in 't normale leven misschien zijn er mensen die hebben geld gekregen om z'n bekken te houden....of 'n verhaal te verzinnen.
pi_158682109
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom vind je het dan onlogisch dat "zoveel schoten" naar jouw zeggen "maar" 89 slachtoffers hebben gemaakt? Terwijl je nog niet eens de basiskennis van munitie hebt om die uitspraak te doen?
Ik heb toch genoeg 'basiskennis' om te weten dat 'n AK47 andere munite dan 'n AK74 heeft.
  woensdag 30 december 2015 @ 19:05:21 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158682401
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

je verzint gewoon weer onzin ter plekke :s)
  woensdag 30 december 2015 @ 19:06:13 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158682432
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weet niet - in 't normale leven misschien zijn er mensen die hebben geld gekregen om z'n bekken te houden....of 'n verhaal te verzinnen.
Uhu follow the money zou ik zeggen!
Ik wacht wel even als je bewijs hier van neer post!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')