het is niet onmogelijk, maar zo ontzettend agenda-achtig, dat ik er geen hol van geloof.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat was het laatste wat je mee kreeg?
Ik hoorde allah akhbar..
Ja ... nee klopt het is onmogelijk..
[..]
Nee hoor, er word hier genoeg onzin neer gepost wat ik niet geloof!
[..]
Er veranderd tot dus ver nog geen fluit!
Ja er is even oproer en veel oplettendheid etc, maar na een paar maand is het weer minder.
Er is geloof ik nog geen enkele wetgeving aangepast in Frankrijk.
Mocht er iets aangepas zijn in de wetgeving van de EU of van Frankrijk hoor ik het graag
dat gebeurt constant, achter ieder zijn rug om.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat was het laatste wat je mee kreeg?
Ik hoorde allah akhbar..
Ja ... nee klopt het is onmogelijk..
[..]
Nee hoor, er word hier genoeg onzin neer gepost wat ik niet geloof!
[..]
Er veranderd tot dus ver nog geen fluit!
Ja er is even oproer en veel oplettendheid etc, maar na een paar maand is het weer minder.
Er is geloof ik nog geen enkele wetgeving aangepast in Frankrijk.
Mocht er iets aangepas zijn in de wetgeving van de EU of van Frankrijk hoor ik het graag
Dat is jou mening..quote:Op woensdag 30 december 2015 18:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is niet onmogelijk, maar zo ontzettend agenda-achtig, dat ik er geen hol van geloof.
wie wil er nu vrijwillig met de pers praten als je zo ernstig gewond bent en lang in coma hebt gelegen, dat ze oprotten.
Als ik het verhaal lees heeft ze eerder tegen haar broer iets gezegd dan tegen de pers.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is niet onmogelijk, maar zo ontzettend agenda-achtig, dat ik er geen hol van geloof.
wie wil er nu vrijwillig met de pers praten als je zo ernstig gewond bent en lang in coma hebt gelegen, dat ze oprotten.
het kan ook de mening van de journalist zijn, wat hij neerpent, wie controleert dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is jou mening..
En die geld niet voor iedereen.
Er zijn honderden slachtoffers en niet iedereen stond met zijn smoel in de krant of was op TV.
Dit betreft gewoon een heel klein nieuws item, en niet een volledig interview!
het hoeft niet eens aan het slachtoffer zelf gevraagd te zijn, maar kan ook via famillie lid azijn geweest die details staan er niet bij.
quote:
Tingo? Denk dat je deze vraag over het hoofd hebt gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Het was een serieuze vraag.
Laat ik het anders stellen: denk jij dat de band wist dat er een moordaanslag zou komen?
Nou even kijken, als dit niet klopt ..quote:Op woensdag 30 december 2015 18:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het kan ook de mening van de journalist zijn, wat hij neerpent, wie controleert dat?
leuk, hij vuurt 50 sec en wij moeten geloven dat er 15 min achter elkaar werd geschoten?quote:
15 minuten achter elkaar geschoten? Wie zegt dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
leuk, hij vuurt 50 sec en wij moeten geloven dat er 15 min achter elkaar werd geschoten?
Heb ik al beantwoorden. Ik ga niet verder op je 'baited questions' bijten.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tingo? Denk dat je deze vraag over het hoofd hebt gezien.
Volgens vele MSM berichten/getuigen verklaringen was er '12-15 minuten constant gunfire'.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
15 minuten achter elkaar geschoten? Wie zegt dat?
Mwoah, ik geloof niet dat je dat letterlijk moet nemen. Ik denk dat de verklaringen over het heel koelbloedig en beheerst executeren van mensen meer voor de hand liggend is.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens vele MSM berichten/getuigen verklaringen was er '12-15 minuten constant gunfire'.
OK. Ik geloof zelf geen ene reet van 't hele gedoe.Er is echt heel veel veranderingen in de verhalen. Als er 'n echte politie onderzoek en dan 'n echte rechtzaak was - de witness tesimony zou uit 't rechtzaal gegooide.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwoah, ik geloof niet dat je dat letterlijk moet nemen. Ik denk dat de verklaringen over het heel koelbloedig en beheerst executeren van mensen meer voor de hand liggend is.
als je zo gewond bent, kan je ook in de war zijn, denk niet dat er een rechtszaak van komt ofzo, verder zijn er in het verleden ook best zaken bekend dat journalisten er rustig op los fantaseren al dan niet in opdracht van justitie. het kan dus meerdere kanten op.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou even kijken, als dit niet klopt ..
zou dan niet de famillie of de persoon zelf aan de bel trekken?
Als niet klopt is heeft de klant een flinke blunder gemaakt en dat wil je niet graag hebben als krant!
Ehm je kan met je verhaal naar een krant gaan en zo de andere krant in een kwaad daglicht zetten.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je zo gewond bent, kan je ook in de war zijn, denk niet dat er een rechtszaak van komt ofzo, verder zijn er in het verleden ook best zaken bekend dat journalisten er rustig op los fantaseren al dan niet in opdracht van justitie. het kan dus meerdere kanten op.
Nee, die heb je niet beantwoord.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb ik al beantwoorden. Ik ga niet verder op je 'baited questions' bijten.
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die heb je niet beantwoord.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK. Ik vond 't 'n baited,loaded question.
Nee,de band wist dat er geen moordaanslag zou zijn.
Iemand heeft 't aan ze vertelt.quote:
Weet niet - in 't normale leven misschien zijn er mensen die hebben geld gekregen om z'n bekken te houden....of 'n verhaal te verzinnen.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan hadden ze toch alarm geslagen?
Ik heb toch genoeg 'basiskennis' om te weten dat 'n AK47 andere munite dan 'n AK74 heeft.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan onlogisch dat "zoveel schoten" naar jouw zeggen "maar" 89 slachtoffers hebben gemaakt? Terwijl je nog niet eens de basiskennis van munitie hebt om die uitspraak te doen?
Uhu follow the money zou ik zeggen!quote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Weet niet - in 't normale leven misschien zijn er mensen die hebben geld gekregen om z'n bekken te houden....of 'n verhaal te verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |