abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2015 @ 16:23:22 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158638920
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het bewijst dat er iets verkeerd is en dus reden om anders over te denken van wat precies we zijn vertelt. Als iemand vertelt je 'n leugen hier en daar, dat heeft in invloed over wat je gaat van zelfde iemandje/bron geloven,.
Heb je een lijst of hoor je mensen gewoon wat nummers opnoemen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158639180
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:21 schreef Copycat het volgende:
Oké ... En dus maak je de giant leap van een onbetekenend foutje (tenminste, iets waarvan jij aanneemt dat het niet kan, want de band is stom en ongetalenteerd, en eng!) naar een enorme hoax. Dat vind je zelf serieus wel een goede methodiek?
ik ben verbaasd dat je verbaasd bent.

In Tingo's wereld moet elke bezoeker exact de setlist uit zijn hoofd kennen. In Tingo's wereld zijn alle nieuwsberichten over het evenement exact hetzelfde en zeker niet tegenstrijdig in de eerste uren na de aanslag. In Tingo's wereld plegen boze moslims geen aanslagen.

6 dagen terug had je een persconferentie van Louis Van Gaal. Nou ja, persconferentie, Louis hield een monoloog van 5 minuten, stond op en liep weg.
Je moet voor de grap de enorme verscheidenheid in berichtgeving hieromtrent eens zien
-"Van Gaal stormt weg uit persconferentie "
-"Van Gaal stapt kwaad op bij persconferentie"
-"Van Gaal eist boos excuses en weigert nog met pers te praten"
Etc etc.
Welnu, als over iets stoms als een persconferentie van Louis al artikelen enorm kunnen varieren van strekking en koptekst, hoe zou dat dan zijn bij zaken die er echt toe doen?

Verwachten dat alle getuigen exact hetzelfde zeggen en verwachten dat alle media exact hetzelfde verhaal vertellen grenst aan het absurde.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158639832
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:21 schreef Copycat het volgende:
Oké ... En dus maak je de giant leap van een onbetekenend foutje (tenminste, iets waarvan jij aanneemt dat het niet kan, want de band is stom en ongetalenteerd, en eng!) naar een enorme hoax. Dat vind je zelf serieus wel een goede methodiek?
Ik denk dat er meerdere fouten zijn. Ik maak geen 'giant leap',ik kijk verder naar de fouten/anomalies/informatie enz. en langs die weg, m'n mening vormen. Ik plaats wat observaties neer en soms meningen, observaties en info van anderen.
We can all look at the same picture,or a nice peice of furniture for that matter, and have completely different reasons for liking it, buying it or not. Why would you not want your walls painted in a beautiful relaxing electric green colour?
Sorry if you do have your walls painted electric green - it wasn't a personal attack on taste.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 29 december 2015 @ 16:49:11 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158639981
Alleen slaan jouw observaties als 'Ze zijn eng!' 'Ongetalenteerd en kunnen daarom nooit nummers minuten langer dan op een album laten duren' als een tang op een varken. Waarop je vervolgens conclusies trekt die dat varken nog harder mishandelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158640342
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:28 schreef kalinhos het volgende:

[..]

ik ben verbaasd dat je verbaasd bent.

In Tingo's wereld moet elke bezoeker exact de setlist uit zijn hoofd kennen. In Tingo's wereld zijn alle nieuwsberichten over het evenement exact hetzelfde en zeker niet tegenstrijdig in de eerste uren na de aanslag. In Tingo's wereld plegen boze moslims geen aanslagen.

Nee - dat heb ik niet gezegd. Ik vraag gewoon waarom de setlisten veranderd zijn. Ik denk dat de setlisten aangepaste bij de officiele timeline zijn.Als jij denkt dat 't maar 'n foutje/misverstand/I-got-it-wrong-because-it-was-such-a-traumatising-experience soort verhaaltje is - fijn hoor.

Wow, waarom denk je dat je zoveel over 'Tingos wereld' weten? Is ook 'n beetje eng....misschien ga ik dat ook als 'persoonlijk opmerkingje' vermelden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158640449
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:49 schreef Copycat het volgende:
Alleen slaan jouw observaties als 'Ze zijn eng!' 'Ongetalenteerd en kunnen daarom nooit nummers minuten langer dan op een album laten duren' als een tang op een varken. Waarop je vervolgens conclusies trekt die dat varken nog harder mishandelen.
Gelukkig sta ik helemaal niet alleen met bepaalde observaties.
Arme varkens.
pi_158640491
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - dat heb ik niet gezegd. Ik vraag gewoon waarom de setlisten veranderd zijn. Ik denk dat de setlisten aangepaste bij de officiele timeline zijn.Als jij denkt dat 't maar 'n foutje/misverstand/I-got-it-wrong-because-it-was-such-a-traumatising-experience soort verhaaltje is - fijn hoor.

Wow, waarom denk je dat je zoveel over 'Tingos wereld' weten? Is ook 'n beetje eng....misschien ga ik dat ook als 'persoonlijk opmerkingje' vermelden.
Maar wat zou daar de zin van zijn? Als ik jouw gedachtengang een beetje volg impliceer je dat de band van de moordpartij afwist en daar de playlist op heeft aangepast?
  dinsdag 29 december 2015 @ 17:11:25 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158640692
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gelukkig sta ik helemaal niet alleen met bepaalde observaties.
Arme varkens.
Weet jij de volgorde nog van je courmet avondje nog met kerst?
Welk stukje vlees je hebt gehad? en welke volgorde?
pi_158640800
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wat zou daar de zin van zijn? Als ik jouw gedachtengang een beetje volg impliceer je dat de band van de moordpartij afwist en daar de playlist op heeft aangepast?
De drummer zelf zegt : 'We weren't even half way through the set'
Setlist.fm heeft de setlst twee keer veranderd,dan de nummer in de (attack was at 9:50) timeline
Ik weet hoe je dit verder wil nemen, dus....laat maar.
pi_158640930
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Weet jij de volgorde nog van je courmet avondje nog met kerst?
Welk stukje vlees je hebt gehad? en welke volgorde?
Is dat nou courmet, gourmet of courgette?
  dinsdag 29 december 2015 @ 17:23:18 #111
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_158641135
Het valt mij wederom op dat complotters hun conclusies zelden uitspreken maar dat op impliciete wijze doen. Wat is er nou zo op tegen om gewoon helder te zeggen wat je denkt? Of kun je dat domweg niet, je eigen gedachtegang naar haar logische eindconclusie brengen? Ik vrees dat het bij sommigen echt dat laatste is.
pi_158641389
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:23 schreef Terecht het volgende:
Het valt mij wederom op dat complotters hun conclusies zelden uitspreken maar dat op impliciete wijze doen. Wat is er nou zo op tegen om gewoon helder te zeggen wat je denkt? Of kun je dat domweg niet, je eigen gedachtegang naar haar logische eindconclusie brengen? Ik vrees dat het bij sommigen echt dat laatste is.
Iedereen heeft z'n eigen manier om 'n 'logische eindconclusie' te brengen.
  dinsdag 29 december 2015 @ 17:38:18 #113
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_158641650
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Iedereen heeft z'n eigen manier om 'n 'logische eindconclusie' te brengen.
Nee dat heeft niet iedereen want het vereist dat je logisch na kunt denken.
  dinsdag 29 december 2015 @ 17:39:03 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158641668
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is dat nou courmet, gourmet of courgette?
Geen idee het is Frans!
Maar goed wat heb jij gegeten met kerst, en graag in volgorde!
  dinsdag 29 december 2015 @ 17:44:44 #115
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158641835
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Geen idee het is Frans!
Maar goed wat heb jij gegeten met kerst, en graag in volgorde!
Dan heb je een theoretische timeline?
There is only one religion
  dinsdag 29 december 2015 @ 17:51:09 #116
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_158642012
-edit-doe dit maar in je eigen topic

[ Bericht 94% gewijzigd door Dance99Vv op 29-12-2015 17:56:14 ]
pi_158642093
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Setlist.fm heeft de setlst twee keer veranderd,dan de nummer in de (attack was at 9:50) timeline
Dat weet je helemaal niet. Het was een serieuze vraag.
Laat ik het anders stellen: denk jij dat de band wist dat er een moordaanslag zou komen?
pi_158642202
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Denk je dat je ontsnapt te zijn aan de dood en een zwaar trauma, zulke details nog goed kunt herinneren?
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:00:02 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158642262
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:44 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dan heb je een theoretische timeline?
Nou ik zal het proberen uit te leggen, Ik had zaterdag een behoorlijk feestje er werd behoorlijk wat gedronken.
En daarna hebben we zo'n 10 nummers lopen mee bleren, ik denk als ik iedereeen na ga vragen welke volgorde die nummer waren, zal je verschillende antwoorden krijgen.

Dus ik snap die hele issue met die set lijst niet.
Ik heb ook nog steeds geen lijst gezien.
Ik hoor alleen maar gejammer over die setlijst.
pi_158642415
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Denk je dat je ontsnapt te zijn aan de dood en een zwaar trauma, zulke details nog goed kunt herinneren?
Goeie vraag. Volgens mij denk je op een moment dat de kogels om je oren vliegen niet aan muziek.
pi_158647924
Tingo.

Een AK is geen one-hit-kill wonder. Waarom denk je dat toch?
pi_158654515
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus ik snap die hele issue met die set lijst niet.
Ik heb ook nog steeds geen lijst gezien.

Ik hoor alleen maar gejammer over die setlijst.
Dan kan je beter wat meer lezen voor dat je met je eigen gejammer komt.
pi_158654664
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet. Het was een serieuze vraag.
Laat ik het anders stellen: denk jij dat de band wist dat er een moordaanslag zou komen?
OK. Ik vond 't 'n baited,loaded question.

Nee,de band wist dat er geen moordaanslag zou zijn.
pi_158654824
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK. Ik vond 't 'n baited,loaded question.

Nee,de band wist dat er geen moordaanslag zou zijn.
Wat impliceert dat je denkt dat er geen moordaanslag geweest is. Hetgeen betekent dat de band in jouw optiek wist van de in jouw optiek hoax.
pi_158655054
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik denk dat als je zoiets overleven dan zal je vaak van de tijd bepaalde detaillen heel goed en helder zou herinneren.
Iedereen zegt dat 't de 5de of 6de nummer (Kiss the Devil) was. Achja - waarschijnlijk is er 'n collectieve memory-loss tussen al de getraumatiseerde publiek gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')