Heb je een lijst of hoor je mensen gewoon wat nummers opnoemen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het bewijst dat er iets verkeerd is en dus reden om anders over te denken van wat precies we zijn vertelt. Als iemand vertelt je 'n leugen hier en daar, dat heeft in invloed over wat je gaat van zelfde iemandje/bron geloven,.
ik ben verbaasd dat je verbaasd bent.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:21 schreef Copycat het volgende:
Oké ... En dus maak je de giant leap van een onbetekenend foutje (tenminste, iets waarvan jij aanneemt dat het niet kan, want de band is stom en ongetalenteerd, en eng!) naar een enorme hoax. Dat vind je zelf serieus wel een goede methodiek?
Ik denk dat er meerdere fouten zijn. Ik maak geen 'giant leap',ik kijk verder naar de fouten/anomalies/informatie enz. en langs die weg, m'n mening vormen. Ik plaats wat observaties neer en soms meningen, observaties en info van anderen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:21 schreef Copycat het volgende:
Oké ... En dus maak je de giant leap van een onbetekenend foutje (tenminste, iets waarvan jij aanneemt dat het niet kan, want de band is stom en ongetalenteerd, en eng!) naar een enorme hoax. Dat vind je zelf serieus wel een goede methodiek?
Nee - dat heb ik niet gezegd. Ik vraag gewoon waarom de setlisten veranderd zijn. Ik denk dat de setlisten aangepaste bij de officiele timeline zijn.Als jij denkt dat 't maar 'n foutje/misverstand/I-got-it-wrong-because-it-was-such-a-traumatising-experience soort verhaaltje is - fijn hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:28 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ik ben verbaasd dat je verbaasd bent.
In Tingo's wereld moet elke bezoeker exact de setlist uit zijn hoofd kennen. In Tingo's wereld zijn alle nieuwsberichten over het evenement exact hetzelfde en zeker niet tegenstrijdig in de eerste uren na de aanslag. In Tingo's wereld plegen boze moslims geen aanslagen.
Gelukkig sta ik helemaal niet alleen met bepaalde observaties.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:49 schreef Copycat het volgende:
Alleen slaan jouw observaties als 'Ze zijn eng!' 'Ongetalenteerd en kunnen daarom nooit nummers minuten langer dan op een album laten duren' als een tang op een varken. Waarop je vervolgens conclusies trekt die dat varken nog harder mishandelen.
Maar wat zou daar de zin van zijn? Als ik jouw gedachtengang een beetje volg impliceer je dat de band van de moordpartij afwist en daar de playlist op heeft aangepast?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - dat heb ik niet gezegd. Ik vraag gewoon waarom de setlisten veranderd zijn. Ik denk dat de setlisten aangepaste bij de officiele timeline zijn.Als jij denkt dat 't maar 'n foutje/misverstand/I-got-it-wrong-because-it-was-such-a-traumatising-experience soort verhaaltje is - fijn hoor.
Wow, waarom denk je dat je zoveel over 'Tingos wereld' weten? Is ook 'n beetje eng....misschien ga ik dat ook als 'persoonlijk opmerkingje' vermelden.
Weet jij de volgorde nog van je courmet avondje nog met kerst?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik helemaal niet alleen met bepaalde observaties.
Arme varkens.
De drummer zelf zegt : 'We weren't even half way through the set'quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat zou daar de zin van zijn? Als ik jouw gedachtengang een beetje volg impliceer je dat de band van de moordpartij afwist en daar de playlist op heeft aangepast?
Is dat nou courmet, gourmet of courgette?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Weet jij de volgorde nog van je courmet avondje nog met kerst?
Welk stukje vlees je hebt gehad? en welke volgorde?
Iedereen heeft z'n eigen manier om 'n 'logische eindconclusie' te brengen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:23 schreef Terecht het volgende:
Het valt mij wederom op dat complotters hun conclusies zelden uitspreken maar dat op impliciete wijze doen. Wat is er nou zo op tegen om gewoon helder te zeggen wat je denkt? Of kun je dat domweg niet, je eigen gedachtegang naar haar logische eindconclusie brengen? Ik vrees dat het bij sommigen echt dat laatste is.
Nee dat heeft niet iedereen want het vereist dat je logisch na kunt denken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n eigen manier om 'n 'logische eindconclusie' te brengen.
Geen idee het is Frans!quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is dat nou courmet, gourmet of courgette?
Dan heb je een theoretische timeline?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee het is Frans!
Maar goed wat heb jij gegeten met kerst, en graag in volgorde!
Dat weet je helemaal niet. Het was een serieuze vraag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
De drummer zelf zegt : 'We weren't even half way through the set'
Setlist.fm heeft de setlst twee keer veranderd,dan de nummer in de (attack was at 9:50) timeline
Ik weet hoe je dit verder wil nemen, dus....laat maar.
Denk je dat je ontsnapt te zijn aan de dood en een zwaar trauma, zulke details nog goed kunt herinneren?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
De drummer zelf zegt : 'We weren't even half way through the set'
Setlist.fm heeft de setlst twee keer veranderd,dan de nummer in de (attack was at 9:50) timeline
Ik weet hoe je dit verder wil nemen, dus....laat maar.
Nou ik zal het proberen uit te leggen, Ik had zaterdag een behoorlijk feestje er werd behoorlijk wat gedronken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan heb je een theoretische timeline?
Goeie vraag. Volgens mij denk je op een moment dat de kogels om je oren vliegen niet aan muziek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Denk je dat je ontsnapt te zijn aan de dood en een zwaar trauma, zulke details nog goed kunt herinneren?
Dan kan je beter wat meer lezen voor dat je met je eigen gejammer komt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus ik snap die hele issue met die set lijst niet.
Ik heb ook nog steeds geen lijst gezien.
Ik hoor alleen maar gejammer over die setlijst.
OK. Ik vond 't 'n baited,loaded question.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Het was een serieuze vraag.
Laat ik het anders stellen: denk jij dat de band wist dat er een moordaanslag zou komen?
Wat impliceert dat je denkt dat er geen moordaanslag geweest is. Hetgeen betekent dat de band in jouw optiek wist van de in jouw optiek hoax.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK. Ik vond 't 'n baited,loaded question.
Nee,de band wist dat er geen moordaanslag zou zijn.
Ik denk dat als je zoiets overleven dan zal je vaak van de tijd bepaalde detaillen heel goed en helder zou herinneren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Denk je dat je ontsnapt te zijn aan de dood en een zwaar trauma, zulke details nog goed kunt herinneren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |