abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 23 december 2015 @ 18:25:51 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_158473772
Louis van Gaal heeft vanmiddag boos de persconferentie van Manchester United verlaten. De Nederlandse manager, die zwaar onder vuur ligt vanwege de teleurstellende resultaten van zijn elftal, besloot al binnen vijf minuten op te stappen.

Hij liet merken dat hij geërgerd was door de verhalen in Engelse media over zijn toekomst. "Ik dacht dat ik al ontslagen was'', zei hij richting Engelse journalisten (zie de video hieronder).

Excuses
"Wat denken jullie dat zulke verhalen met mijn vrouw en kinderen doen?", ging de trainer verder. "Heeft niemand in deze zaal het gevoel dat hij excuses moet maken aan mij? Dat vraag ik me echt af.''

Na drie vragen besloot de boze Van Gaal de persconferentie voor gezien te houden. Britse media melden dat de bijeenkomst nog geen vijf minuten heeft geduurd.

In de link het filmpje.

http://www.voetbalinside.(...)es-en-loopt-boos-weg

_O_ :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158474419
Ik verwachte een tirade maar kreeg een sterk betoog. Van Gaal. _O_
pi_158474474
Geweldige tv.

Louis _O_
  Trouwste user 2022 woensdag 23 december 2015 @ 19:04:46 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_158474657
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:54 schreef Quasimoto het volgende:
Ik verwachte een tirade maar kreeg een sterk betoog. Van Gaal. _O_
Dat had ik ook. Hij was genuanceerd. :)

Wel leuk na Verbeek en Stevens die ageren tegen de negatieve pers.

Nu nog positieve resultaten in het Nederlandse voetbal.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158474878
quote:
Vind ik leuk.
pi_158475212
#LVGOUT
pi_158475290
In FM heb ik dat ook weleens gedaan, wel lachen.
  Trouwste user 2022 woensdag 23 december 2015 @ 19:33:10 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_158475370
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:30 schreef Doublepain het volgende:
In FM heb ik dat ook weleens gedaan, wel lachen.
Ik in stereo. Begrepen ze me wel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158477565
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik in stereo. Begrepen ze me wel.

:P
Bedoel je niet AM?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_158477873
Wat is dit allemaal voor quadraphonisch gelul?

:7
  Trouwste user 2022 woensdag 23 december 2015 @ 21:08:07 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_158478333
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:43 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Bedoel je niet AM?
I am. You are ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 23 december 2015 @ 21:08:28 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_158478344
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef Quasimoto het volgende:
Wat is dit allemaal voor quadraphonisch gelul?

:7
The Who _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 24 december 2015 @ 09:26:09 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_158490142
De Britse sportpers lijkt het helemaal gehad te hebben met Louis van Gaal. De manager van Manchester United liep woensdagmiddag boos weg uit een persconferentie waarin hij venijnig uithaalde naar de media.

The Sun slaat nu terug. De krant zet op de achterpagina van de donderdageditie in dikke letters 'sorry' boven een foto van Van Gaal. Op satirische wijze biedt The Sun zijn excuses aan de Nederlandse trainer aan. 'Het spijt ons dat je van de eerste naar de vijfde plaats bent gezakt', schrijft The Sun. 'Het spijt ons, dat je uit de Champions League ligt.' 'En ook: Het spijt ons dat de fans zich kapot vervelen.'

De krant eindigt met een genadeklap. Excuses aan de fans van Manchester United. 'Het spijt ons voor de fans dat hij nog blijft.'

Van Gaal reageerde woensdagmddag zwaar geïrriteerd over verhalen in Engelse media over zijn toekomst. Na zes wedstrijden op rij zonder overwinning staat zijn positie zwaar onder druk. ,Ik dacht dat ik al ontslagen was'', bitste hij richting Engelse journalisten. ,,Wat denken jullie dat zulke verhalen doen met mijn vrouw, kinderen en kleinkinderen? Met de fans van Manchester United en mijn vrienden? Heeft niemand in deze zaal het gevoel dat hij excuses moet maken aan mij?



http://www.telegraaf.nl/t(...)_met_Van_Gaal__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 24 december 2015 @ 09:36:57 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_158490312
Saai is het nooit als je Louis van Gaal met journalisten in één ruimte zet. De Britse voetbalpers dacht de afgelopen anderhalf jaar toch ook best wel iets met de trainer van Manchester United te hebben meegemaakt. Ze kunnen daar wel een boekje maken van al zijn oneliners in steenkolenengels. Maar Van Gaal wist hen woensdag desondanks toch weer te verrassen. Na een tirade van welgeteld 4 minuten en 58 seconden, met af en toe doodse stiltes daartussen, beende hij boos de zaal uit. Zijn trouwe volgers verbijsterd achterlatend.



"Geniet van de wijn en de mince pie, goodbye", rijmde Van Gaal terwijl hij de uitgang opzocht. Zijn laatste opmerking riep herinneringen op aan het gedicht dat hij eind 2003 keurig had voorbereid voor zijn terugkeer bij Ajax als technisch directeur. De hele persconferentie van de trainer die zo onder druk staat bij de grootste club van Engeland past in het rijtje van misschien wel de drie bekendste optredens in de media die hij ooit heeft gegeven.

"Ben ik nou degene die zo slim is, of ben jij zo dom", schreeuwde Van Gaal na afloop van een wedstrijd in 1996 naar onder anderen Ted van Leeuwen, toen nog journalist en tegenwoordig technisch directeur van FC Twente.

Zijn eerste afscheid bij het Nederlands elftal, na de uitschakeling in het kwalificatietoernooi voor WK van 2002, was ook al snel legendarisch. "KNVB plus, plus. Media min, min", was het rapportcijfer van Van Gaal voor de Nederlandse pers. De toenmalige directeur betaald voetbal Henk Kesler zat naast de scheidend bondscoach aan tafel. Zijn gezicht werd roder en roder. Kesler leek steeds kleiner en kleiner te worden.

De Spaanse pers weet ook hoe Van Gaal afscheid neemt. "Amigos de la prensa, yo me voy. Felicidades" (vrienden van de pers, ik vertrek. Gefeliciteerd), beet hij de verzamelde media tijdens een geruchtmakende persconferentie na zijn eerste vertrek bij Barcelona toe. "Siempre negativo" (altijd negatief), was zijn oordeel over de Spaanse pers.

Filmpjes in de link.....

http://www.telegraaf.nl/t(...)s_in_Engeland__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158490867
Oke hij heeft wel weer genoeg aandacht gehad. Op naar een verlies bij Stoke.
pi_158491113
quote:
Louis van Gaal heeft excuses gekregen vanuit de Engelse pers, maar niet voor de zaken waar de manager van Manchester United zich woensdag zo kwaad over maakte.
Tabloid The Sun zette op de achterpagina van de donderdageditie in dikke letters 'sorry' boven een foto van Van Gaal. Het blijken echter bijzonder sarcastisch bedoelde excuses.

Onder 'sorry' staat namelijk: "Het spijt ons dat je zes keer op rij niet hebt gewonnen, het spijt ons dat je van de eerste naar de vijfde plaats bent gezakt, het spijt ons dat je uit de Champions League bent gevlogen, het spijt ons dat je de fans tot tranen toe hebt verveeld, het spijt ons dat je 250 miljoen pond hebt geïnvesteerd."

Het stuk, geschreven door een journalist met de toepasselijke bijnaam 'Apollo Gees', sluit af met de zin: ''Het spijt ons heel erg fans van United, voorlopig blijft hij''.
Dat laatste stukje, triest
  donderdag 24 december 2015 @ 11:48:29 #18
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_158492494
#preeforlowie
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_158492615
Team Louie. *O*

Jammer dat er geen vi meer is dit jaar.
pi_158493189
_O- _O- _O-
  Trouwste user 2022 donderdag 24 december 2015 @ 13:46:33 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_158494952
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:53 schreef Quasimoto het volgende:
Team Louie. *O*

_O_

Verbeek en Stevens gingen hem al voor in Duitsland dit jaar. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158495510
Wat een idioot is het ook.

quote:
Wat denken jullie dat zulke verhalen doen met mijn vrouw, kinderen en kleinkinderen? Met de fans van Manchester United en mijn vrienden?
Niks? De enige die er last van heeft is hijzelf. Maar het is altijd de schuld van de pers. boehoe.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_158495676
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:12 schreef MrSalazar het volgende:
Wat een idioot is het ook.

[..]

Niks? De enige die er last van heeft is hijzelf. Maar het is altijd de schuld van de pers. boehoe.
Noujah in denk niet dat wij daar een mening over kunnen hebben, tenzij je zelf wekelijks in de krant staat.
pi_158495755
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Noujah in denk niet dat wij daar een mening over kunnen hebben, tenzij je zelf wekelijks in de krant staat.
Nee. Het gaat nu even over z'n aanhang. Niet hemzelf. Wat boeit het -zelfs zijn vrouw- als er kritiek komt vanuit de pers? (nja misschien zn vrouw wel, omdat ie thuis de hele dag zit te mokken) Laat staan de fans, die hem inmiddels waarschijnlijk allemaal wel zat zijn.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  Trouwste user 2022 donderdag 24 december 2015 @ 15:24:03 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_158496864
Ik ben hem niet zat.

Van Gaal _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')