abonnement Unibet Coolblue
pi_158469535
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Omdat niet iedereen dat kan, of zo?
Sommige dingen moet je ook leren, ik leerde ook niet in een dag programmeren.
Daarnaast is lang niet al het werk in de IT technisch, om voorbeeld te geven, er is een enorm tekort aan software testers, iemand met gemiddelde intelligentie en nauwkeurigheid kan zich dat eigen maken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_158469575
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Sommige dingen moet je ook leren, ik leerde ook niet in een dag programmeren.
Daarnaast is lang niet al het werk in de IT technisch, om voorbeeld te geven, er is een enorm tekort aan software testers, iemand met gemiddelde intelligentie en nauwkeurigheid kan zich dat eigen maken.
Dat lijkt me best leuk :D Heb weleens games getest, maar ik ben een ongeduldige gamer dus dat was niet handig.
Tap tap tap
pi_158469618
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:20 schreef raptorix het volgende:
Er word lachend gedaan over action en webshop, maar ik voorspel dat binnen een jaar of 6 ook dit soort winkeles het lastig gaan krijgen, met name omdat bezorgkosten in een heel rap tempo naar beneden gaan.
Het is even wachten op de bezorgdrones en dan is het helemaal klaar met de fysieke winkel. Nu besteld, over een uur in huis!
  woensdag 23 december 2015 @ 15:25:05 #179
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158469622
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:09 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Kan hoor, misschien dat het over 10 jaar anders is. Voorlopig is het nog 10k p/m2.
En de internationale ketens betalen grof geld voor de beste plekken van de stad.
Bijvoorbeeld: Forum Rotterdam
Ik denk dat dat wel eens een stuk sneller kan gaan. Langzaam maar zeker blijven er in de binnenstad voornamelijk kledingwinkels over, met her en der een Mediamarkt. Daarmee spreken de binnensteden steeds meer alleen vrouwen aan.
Mannen gaan vaak al schorvoetend mee naar de stad als de vrouw wil shoppen, met een bezoek aan de Mediamarkt en andere "mannenzaken" in het vooruitschiet. Maar als er straks alleen nog maar een MM zit... Daar is een man een na een uur ook wel uitgekeken. Gevolg: de man blijft liever thuis en ook die MM in de binnenstad verdwijnt (die leven grotendeels van de man die daar mag vertoeven als de vrouw shopt)

De vrouw wordt het zat dat de man niet meer mee gaat en gaat misschien meer met vriendinnen, maar uiteindelijk verwacht ik dat het tradiotionele shoppen vervangen gaat worden door fashion parties in de huiskamer, waarbij de grote online warenhuizen als Wehkamp en Zalando grote dozen aanleveren en in eigen krijg gepast wordt.

Jarenlang moest het groter en groter, waarbij steden in dezelfde regio ook nauwelijks samenwerkten op dit vlak. Spijkenisse is een mooi voorbeeld, het stadsbestuur was daar van mening dat er een heel groot winkelcentrum moest komen en elke winkel die in Rotterdam zat moest ook daar komen. Terwijl Rotterdam steeds meer ging doen om mensen van de randsteden naar het centrum te lokken. Dan ben je toch eigenlijk een stel oelewappers bij elkaar? Gevolg is dat de leegloop in Spijkenisse al in gang was gezet voor het nieuwe centrum klaar was en dat het mij niet zou verbazen als het verder leeg blijft lopen.
So we just called him Fred
pi_158469682
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:25 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel eens een stuk sneller kan gaan. Langzaam maar zeker blijven er in de binnenstad voornamelijk kledingwinkels over, met her en der een Mediamarkt. Daarmee spreken de binnensteden steeds meer alleen vrouwen aan.
Mannen gaan vaak al schorvoetend mee naar de stad als de vrouw wil shoppen, met een bezoek aan de Mediamarkt en andere "mannenzaken" in het vooruitschiet. Maar als er straks alleen nog maar een MM zit... Daar is een man een na een uur ook wel uitgekeken. Gevolg: de man blijft liever thuis en ook die MM in de binnenstad verdwijnt (die leven grotendeels van de man die daar mag vertoeven als de vrouw shopt)

De vrouw wordt het zat dat de man niet meer mee gaat en gaat misschien meer met vriendinnen, maar uiteindelijk verwacht ik dat het tradiotionele shoppen vervangen gaat worden door fashion parties in de huiskamer, waarbij de grote online warenhuizen als Wehkamp en Zalando grote dozen aanleveren en in eigen krijg gepast wordt.

Jarenlang moest het groter en groter, waarbij steden in dezelfde regio ook nauwelijks samenwerkten op dit vlak. Spijkenisse is een mooi voorbeeld, het stadsbestuur was daar van mening dat er een heel groot winkelcentrum moest komen en elke winkel die in Rotterdam zat moest ook daar komen. Terwijl Rotterdam steeds meer ging doen om mensen van de randsteden naar het centrum te lokken. Dan ben je toch eigenlijk een stel oelewappers bij elkaar? Gevolg is dat de leegloop in Spijkenisse al in gang was gezet voor het nieuwe centrum klaar was en dat het mij niet zou verbazen als het verder leeg blijft lopen.
In mien dorrup zijn ze een jaar of 15 geleden begonnen met het uitbreiden van het centrum. Maar nu staat daar nog steeds een deel van leeg, of zitten winkels er niet langer dan een jaar, en als al die winkels die nu omvallen ook nog eens weggaan, wordt het helemaal gezellig. Dan zitten er in het nieuwe gedeelte misschien tien winkels ofzo. Whooptiedoo.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 15:31:02 #181
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158469757
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

De kracht van Action is juist dat je naar buiten gaat met heel veel spullen waarvoor je niet gekomen bent :+.
_O-
pi_158469771
Medewerkers van de V&D kunnen bij de DA solliciteren...
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  woensdag 23 december 2015 @ 15:32:11 #183
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158469776
ik verwacht in de toekomst een Uber achtige bezorg dienst voor pakketten.
pi_158469783
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:25 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel eens een stuk sneller kan gaan. Langzaam maar zeker blijven er in de binnenstad voornamelijk kledingwinkels over, met her en der een Mediamarkt. Daarmee spreken de binnensteden steeds meer alleen vrouwen aan.
Mannen gaan vaak al schorvoetend mee naar de stad als de vrouw wil shoppen, met een bezoek aan de Mediamarkt en andere "mannenzaken" in het vooruitschiet. Maar als er straks alleen nog maar een MM zit... Daar is een man een na een uur ook wel uitgekeken. Gevolg: de man blijft liever thuis en ook die MM in de binnenstad verdwijnt (die leven grotendeels van de man die daar mag vertoeven als de vrouw shopt)
Hoop van die 'mannenzaken' zijn ook niet boeiend; dat spul is uitermate geschikt om online te bestellen en thuis te laten bezorgen.
Hier in de stad zou ik al geen 'mannenzaak' meer kunnen noemen eigenlijk, maar ik winkel sowieso niet voor de lol.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 23 december 2015 @ 15:32:45 #185
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158469790
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:31 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Medewerkers van de V&D kunnen bij de DA solliciteren...
of bij het Kruidvat
pi_158469805
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:32 schreef KingRadler het volgende:
ik verwacht in de toekomst een Uber achtige bezorg dienst voor pakketten.
Is er al.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 23 december 2015 @ 15:35:18 #187
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158469850
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Is er al.
ik loop achter
pi_158469878
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:35 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ik loop achter
http://www.pickthisup.nl/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158469924
Somebody that I used to know
  woensdag 23 december 2015 @ 15:39:40 #190
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158469926
ToysXL gaat er ook aan. Sinds de overname van het wereldweide toysRus in NL, sluit de een na de andere winkel. Binnenkort de hele stekker eruit.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 23 december 2015 @ 15:40:29 #191
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158469945
quote:
Ik zou hem ophalen voor een euro. Voor hetzelfde geld werken ze straks weer. _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_158469952
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:39 schreef Zelfscanner het volgende:
ToysXL gaat er ook aan. Sinds de overname van het wereldweide toysRus in NL, sluit de een na de andere winkel. Binnenkort de hele stekker eruit.
Het is de schuld van de Russen :T

Maar even zonder dollen, denk je dit of krijg je hier signalen over?
Somebody that I used to know
pi_158469969
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 15:43:48 #194
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158470027
quote:
2s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:40 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Het is de schuld van de Russen :T

Maar even zonder dollen, denk je dit of krijg je hier signalen over?
Beide.

Signaal komt altijd van de medewerker natuurlijk.

Toen die in Alkmaar sloot vertelden ze dat simpelweg de huurcontracten worden afgelopen. Alkmaar, Groningen, Eindhoven, Enschede zijn al weg. Utrecht the wall en Middelburg wouden ze niet eens zitten, maar die panden zijn in de toysrus tijd ondertekend, en tijdens de bouw overgenomen.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_158470085
Dramtische kop op teletekst: Kerstdrama door warme nazomer

Warme nazomer als oorzaak. :')
  woensdag 23 december 2015 @ 15:46:11 #196
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158470096
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:45 schreef MCH het volgende:
Dramtische kop op teletekst: Kerstdrama door warme nazomer

Warme nazomer als oorzaak. :')
Media :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 23 december 2015 @ 15:48:44 #197
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158470149
Als ik dit lijsje zo bekijk, dan is een doorstart eigenlijk niets anders dan uitstel van executie:
http://www.nu.nl/ondernem(...)failliet-gingen.html
So we just called him Fred
pi_158470158
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:32 schreef KingRadler het volgende:
ik verwacht in de toekomst een Uber achtige bezorg dienst voor pakketten.
Is er al als ik me niet vergis.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 23 december 2015 @ 15:49:05 #199
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158470160
Het gaat dus goed met de economie en de koopkracht.
Het ene na de andere grote valt nu om.
There is only one religion
pi_158470174
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:48 schreef FredvZ het volgende:
Als ik dit lijsje zo bekijk, dan is een doorstart eigenlijk niets anders dan uitstel van executie:
http://www.nu.nl/ondernem(...)failliet-gingen.html
Klopt, daarom is het onbegrijpelijk dat koste wat kost doorgestart wordt. Tegen beter weten in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')