SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat is wat ik heb gehoord.quote:
Nee, hij moest alleen nog vlees en stokbrood halen. Rest hebben we vorig weekend gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dacht dat yats zei dat hij morgen pas boodschappen ging doen. Ik bood nog aan om te helpen, maar het hoefde niet.
Ik heb het echt al jaren niet gedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
Wij gourmetten bijna elk jaar maar nu niet
Doen we ook vaak als we naar de pub gaan, die zitten naast elkaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Zou best bij de Chicken Spot eten als ik daar ben.
Dat heeft de v&d ook, hadden ooit broodjes met kip coleslaw en soort bbq sausquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Hema heeft ook wel lekkere broodjes wanneer je even snel iets wilt.
Maar hij wilde salades maken? Dat koop je toch niet 1,5 week van de tevoren? :$quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, hij moest alleen nog vlees en stokbrood halen. Rest hebben we vorig weekend gedaan
Yes.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Oeh, gourmet.
Hebben jullie champignonnetjes gehaald?
Ik vind de V&D te duur geworden, kocht daar in het verleden wel eens broodje koude beenham.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat heeft de v&d ook, hadden ooit broodjes met kip coleslaw en soort bbq saus
Salades ja? Geen idee wat hij allemaal nog van plan is danquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hij wilde salades maken? Dat koop je toch niet 1,5 week van de tevoren? :$
Dat klopt wel, maar als ik met iemand ga shoppen vind ik het nog steeds chill om daar een broodje te eten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de V&D te duur geworden, kocht daar in het verleden wel eens broodje koude beenham.
Moest gniffelenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:20 schreef Fera het volgende:
Engelse 'roodhaarextremist' veroordeeld
Titel + naam dader. Moest wel lachen.
Of hij bedoelt van die huzaren/rundvleesslaatjes. Maar dat weet ik niet precies.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Salades ja? Geen idee wat hij allemaal nog van plan is dan![]()
Rest is in de vriezer gepleurd
Ik zal af en toe mijn nickname showen, want ik ben dan bij familiequote:Op dinsdag 22 december 2015 23:21 schreef Amarantha het volgende:
2de kerstdag gaat saai worden, FOK! is dan waarschijnlijk ook dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |