Snel van CD gewisseld?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:43 schreef renwan het volgende:
Is de bar eens een keer leeg dus ik gooi even snoeiharde hardstyle op, komt er een gezin binnenlopen.
Die koppen
trommel jij de anderen op?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Over twintig minuutjes, wordt het dus. Voor de mensen die ook willen spelen.
kom jij me daar toch ff goed vanaf zegquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
Top 500 van het foute uur op oudejaarsavond en ik ben op vakantie
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
Top 500 van het foute uur op oudejaarsavond
Ja het is maar 22:50!!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Beetje slechte vraag om hier te stellen, maar wat vinden jullie nog een biertje of?
Haha dat uurtje is superquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
Top 500 van het foute uur op oudejaarsavond en ik ben op vakantie
Noo hoe dan?quote:Op dinsdag 22 december 20
15 22:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb wel echt royale penspijn man.
Dat zelfde kan van jou gezegd geworden. Dat je bij laatstgenoemde in het broekje wil komen. Luister, Paus Nicolaas is onze Judas en kneus. Jij hebt niets over hem te zeggen. Hij staat onder Geerds domein.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is je smaak daadwerkelijk zo slecht of probeer je slechts in IfIm haar broekje te komen?
Ik durf er bijna niet voor uit te komen, naar stiekem houd ik wel eens van een extreem fout nummer tussen alle duistere metalquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
kom jij me daar toch ff goed vanaf zeg
je zult maar naar die ooraids moeten luisteren
Ik houd daarvanquote:
Foute muziekquote:
Je bent wel positief over je mede-SC'ers moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Paus Nicolaas is onze Judas en kneus.
dans je daar dan ook op in je bloemetjesjurk?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik durf er bijna niet voor uit te komen, naar stiekem houd ik wel eens van een extreem fout nummer tussen alle duistere metal
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent wel positief over je mede-SC'ers moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |