SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mutsen werkte daar ook. Ik wilde eerst naar die andere naast de Intertoys maar diezat helemaal volquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Krullenkapper in Zetten
ik ga niet naar die pauper kappers
als je een man bent, oke. Of iemand met makkelijk haar. Maar ik kan daar gewoon niet heen
Eind oktober dacht ik. In december amper geredenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nice, wanneer ben je begonnen?
Mijn vader is 2m, mijn oudste broertje bijna even groot als hij. Mijn jongste broertje is 1.90 ofzo en mijn moeder is 1.80quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:32 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb ooit met iemand van 2 meter 10 gewerkt. Voelde me zo mini.
één van mijn beste vrienden is 2 meter 3.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:32 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb ooit met iemand van 2 meter 10 gewerkt. Voelde me zo mini.
13 november eerste les gehad jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eind oktober dacht ik. In december amper gereden. Jij net pas toch?
1.63 is niet eens heel erg klein hoor vrouw zijnde. Volgens mij is het gemiddelde niet heel erg veel groter las ik me niet vergisquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees blij anders had ik misschien ook wel alleen maar 1.80+ bois gewild :$
Wel voor autochtone vrouwen in mijn leeftijdsklasse in Nederland.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1.63 is niet eens heel erg klein hoor vrouw zijnde. Volgens mij is het gemiddelde niet heel erg veel groter las ik me niet vergis
In Nederland ligt het daar best boven. 167,5 cm-170,7 cmquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1.63 is niet eens heel erg klein hoor vrouw zijnde. Volgens mij is het gemiddelde niet heel erg veel groter las ik me niet vergis
Ik ken er wel meer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:36 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ken ook iemand die lang is, ik voel me net een beroemdheid
Dan was ik foreveralone geweest.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees blij anders had ik misschien ook wel alleen maar 1.80+ bois gewild :$
Je had ook liever langer willen zijn, of dat neit?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn vader is 2m, mijn oudste broertje bijna even groot als hij. Mijn jongste broertje is 1.90 ofzo en mijn moeder is 1.80
Kom ik daar met 1.74 :'D
Ik voel me zo klein als ik met hen loop hahah
Wat is de gemiddelde lengte daarvan dan? 1.70?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel voor autochtone vrouwen in mijn leeftijdsklasse in Nederland.
Sof leek mij altijd redelijk lang, maar ja dat zie je niet echt op TCquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je had ook liever lang willen zijn, of dat neit?
Nee gelukkig ben ik gewoon zo groot als ik nu benquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je had ook liever lang willen zijn, of dat neit?
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde lengte daarvan dan? 1.70?
Ach, gewoon globaal meten danquote:
Ah oké. Zelfde hier, maar dan 1 cm langer.quote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 22 december 2015 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gelukkig ben ik gewoon zo groot als ik nu ben
Tsja, uiteindelijk is het verschil tussen de gemiddelde man en vrouw in elke bevolkingsgroep wel ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 22 december 2015 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, gewoon globaal meten danDan valt het wel mee
verschillende bronnenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland staat 2 keer in de top 10 :/
Armen zijn altijd een goede indicator.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah oké. Zelfde hier, maar dan 1 cm langer.
dinsdag 22 december 2015 21:37 schreef Spatieloos het volgende:[/b]
[..]
Sof leek mij altijd redelijk lang, maar ja dat zie je niet echt op TC
Ik keek eerder naar haar nekquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Armen zijn altijd een goede indicator.
Belgische mannen zijn totaal niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland staat 2 keer in de top 10 :/
Neequote:
*Belgen in het algemeenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Belgische mannen zijn totaal niet serieus te nemen
Is nog steeds gewoon top 10 hoor, niks mis met hun lengte, de rest daarentegen :/quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Belgische mannen zijn totaal niet serieus te nemen
Jij kent het genot van lange benen dus nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap niet waarom hakken aantrekkelijk worden gevonden, het is juist sexy als vrouwen kort zijn.
nou ja danquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof lijkt inderdaad langer op tc.
Lange armen enzo.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Neespatie moest iets hebben om over te kutten
Dat leek me ook waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Neespatie moest iets hebben om over te kutten
quote:
Benen in nek tijdens de daad jwzquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij kent het genot van lange benen dus niet
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij kent het genot van lange benen dus niet
ja dat is mijn trucquote:
Ik ben chocolade verslaafd en al mijn broeken zijn te grootquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zoveel chocola gegeten met mn verjaardag dat ik mijzelf niet eens wil wegen.
Maar alles paste nog vandaag in maat S
Ohja die aflevering met die jongen die cosplayt en ripped is erin.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:43 schreef Amarantha het volgende:
http://www.npo.nl/je-zal-het-maar-zijn/22-12-2015/BNN_101376511 Iemand voelt zich een boself hihi.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik at vandaag chicken nuggets met zoetzure saus
Klein kontje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben chocolade verslaafd en al mijn broeken zijn te groot
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Benen in nek tijdens de daad jwz
Jij bent volgens mij ook echt iemand die 300 zakken chips kan leegvreten en geen gram aankomtquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik at vandaag chicken nuggets met zoetzure saus
Wat een genot, zo vaak aan Paxje denken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Elke keer als ik naar de mac ga denk ik aan paxcon. Voortaan bij de nuggets aan jou
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij ook echt iemand die 300 zakken chips kan leegvreten en geen gram aankomt
Fuck metabolism
Nee ik heb echt een lekker kontje heb ik gehoord, maar ik weet niet of dat goed is aangezien ik een man ben.quote:
Ja het komt vast door de geneticsquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij ook echt iemand die 300 zakken chips kan leegvreten en geen gram aankomt
Fuck metabolism
Haha ja, die is nu aan de beurt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja die aflevering met die jongen die cosplayt en ripped is erin.
Vrouwen geilen meer om mannenkontjes dan je denkt hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik heb echt een lekker kontje heb ik gehoord, maar ik weet niet of dat goed is aangezien ik een man ben.
Genoeg mensen die er niks voor doen en alsnog alles kunnen eten dus ja. Dat denk ik welquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het komt vast door de genetics
Dat komt dan waarschijnlijk omdat ze geen suikerdranken drinkt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fuck metabolism
Als je dat denkt dan sowieso minderquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen geilen meer om mannenkontjes dan je denkt hoor
Oh vandaar al dat oogcontact.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen geilen meer om mannenkontjes dan je denkt hoor
In chocola zit gelukkig geen suikerquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat komt dan waarschijnlijk omdat ze geen suikerdranken drinkt.
Niet op mijn kontje iigquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat denkt dan sowieso minder
dat heb ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fuck metabolism
Weet ikquote:
Jawel, maar als je Chocola + fridrank drinkt, dan wordt je al snel dik, als je alleen chocola eet valt het reuze mee. En bijna niemand eet heel de dag chocolade door, dat is met frisdrank wel anders. Ook vult frisdrank niet echt, en chocola toch wel een beetje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In chocola zit gelukkig geen suiker
Ja, morgen de laatste even kopen. Heb het mar op een luchtje en een boek gehouden voor m`n oudersquote:
Nou dit verhaal slaat echt kant noch walquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jawel, maar als je Chocola + fridrank drinkt, dan wordt je al snel dik, als je alleen chocola eet valt het reuze mee. En bijna niemand eet heel de dag chocolade door, dat is met frisdrank wel anders. Ook vult frisdrank niet echt, en chocola toch wel een beetje.
Ach leuk tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, morgen de laatste even kopen. Heb het mar op een luchtje en een boek gehouden voor m`n ouders
doe je toch maar een cadeautje meenemen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, morgen de laatste even kopen. Heb het mar op een luchtje en een boek gehouden voor m`n ouders
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dit verhaal slaat echt kant noch wal
Schuld van m`n broertjequote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
doe je toch maar een cadeautje meenemen?
Je kan al cola light drinken war je niet van aankomt.quote:
Ja maar van bananen raak je snel vol en daar eet je er echt niet veel van, frisdrank kun je heel de dag door drinken. Na 2 bananen word ik al misselijk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je zelfs van bananen dik kunt worden als je er maar genoeg eet
waarom vraag je niet gewoon welk boek hij wil hebben. klaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik voor fokkie moet kopen gvd.
Lastig man.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik voor fokkie moet kopen gvd.
Lastig man.
ligt niet aan de kcal.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan al cola light drinken war je niet van aankomt.
Normale frisdrank geeft echt wel een gevuld gevoel
En het maakt niet uit of je alleen chocola/chips wat dan ook eet of chocola + frisdrank. Ligt er maar aan hoeveel aan kcal je binnen krijgt.
In cola light zit dan ook geen suikerquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan al cola light drinken war je niet van aankomt.
Normale frisdrank geeft echt wel een gevuld gevoel
En het maakt niet uit of je alleen chocola/chips wat dan ook eet of chocola + frisdrank. Ligt er maar aan hoeveel aan kcal je binnen krijgt.
opblaaspop voor yatsquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:56 schreef Fok-it het volgende:
Hoe heb je dat bij Yats gedaan dan Kaneel?Lijkt me ook nou niet echt een makkelijk iemand om iets voor te kiezen
Dat wist je nog niet dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
Het is sowieso een goed idee om frisdrank te vervangen met water.
Schrok me helemaal de pleuris van die video, ejzus.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
How to survive without sexquote:
Voor yats had ik al iets liggen waarvan hij ooit heeft gezegd het wel te willen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:56 schreef Fok-it het volgende:
Hoe heb je dat bij Yats gedaan dan Kaneel?Lijkt me ook nou niet echt een makkelijk iemand om iets voor te kiezen
Idd. Kraanwaterquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
Meer het geluid, m'n muziek staat blijkbaar op 50% en m'n speakers zelf op 90%.quote:
Gewoon chocola.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ze moeten echt chocolade met sucralose op de markt brengen, dan zou ik echt zoveel gelukkiger worden.
ik heb geen probleem met geluidquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Meer het geluid, m'n muziek staat blijkbaar op 50% en m'n speakers zelf op 90%.
Zal zo eens kijken
Als het om de handeling gaat niet neequote:Op dinsdag 22 december 2015 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heeft yats toch niet nodig.
Wat was dat voor video dan?quote:
Ik weet niet wat GGO is, maar sucralose is net suiker maar dan minder calorie rijk, geweldig spulquote:
Ik lust niet echt frisdrank. :$quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:00 schreef McGrath het volgende:
Ik ben dol op frisdrank, dat is echt het enige met suiker waar ik echt problemen mee zou hebben om te stoppen.
Oh ik dacht dat je genetisch gemanipuleerde chocola wilde waarin sucralose dus is verwerktquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat GGO is, maar sucralose is net suiker maar dan minder calorie rijk, geweldig spul
Lkkr veel gaatjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:00 schreef McGrath het volgende:
Ik ben dol op frisdrank, dat is echt het enige met suiker waar ik echt problemen mee zou hebben om te stoppen.
Ik eet niet graag snoep, eerder koekjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lust niet echt frisdrank. :$
Maar snoep opgeven, nooit.
Vind ik zo zonde. Als je geen frisdrank drinkt kun je zoooooo veel meer lekker eten etenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:00 schreef McGrath het volgende:
Dat scheelt al een hoop ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor yats had ik al iets liggen waarvan hij ooit heeft gezegd het wel te willen.
En het is iets dat al meer dan een jaar ergens in een kast staat in een kamer waar ik nooit kom. Dus dan ben ik blij dat ik er iemand een plezier mee kan doen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Btw dikke afknapper als tegenpartij slecht gebit heeft.
Ik merk dat ik jouw berichtjes nu wel heel vaak misinterpreteerquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:01 schreef FrauMilena het volgende:
Wow die tanden
[..]
Ik schrok gewoon van het geluid, nvm it
Chocolade groeit niet aan bomen, ze voegen die suikers toe en zoquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je genetisch gemanipuleerde chocola wilde waarin sucralose dus is verwerkt
Ben ik zo vaag ja?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik merk dat ik jouw berichtjes nu wel heel vaak misinterpreteer
Nee, maar nu dacht ik dat je schrok van een filmpje over frisdrank dus vandaarquote:
Definieer slecht gebit, ik kan niet in ijs bijten want dat doet auquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Btw dikke afknapper als tegenpartij slecht gebit heeft.
Eet je nog steeds alleen watermeloen, chocola en pistache nootjes?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Chocolade groeit niet aan bomen, ze voegen die suikers toe en zo
Maar heb sowieso niks tegen genetische manipulatie, als ze het maar goed genetisch manipuleren qua smaak en gezondheid en niet alleen om het groter en winstgevender te maken.
Ja nee ik las het nu terug, ik snap wel waarom je dat dacht. My bad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar nu dacht ik dat je schrok van een filmpje over frisdrank dus vandaar
Gramatik, is an electronic artist from Portoro¸, Slovenia. His current genre falls under a mixture of hip-hop, glitch, electro, and dubstepquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit al tijdje van die vage muziek te luisteren
Hoe heet dit genre?
Ik ga morgen stadje in. Hopelijk vind ik iets waarvan ik denk dat het bij je pastquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat scheelt al een hoop ja.
Ja ik zit wat voor je te bedenken, maar ja. Je weet het een en ander wel waar ik van hou of wat m`n interesses en hobbys zijn dus daar kan ik je niet mee helpen.
Ik weet het niet zeker, zou gaan voor dubstepquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe heet dit genre?
Nee, tegenwoordig eet ik meer ananas dan watermeloen, meer pinda's dan pistache nootjes. Maar nog wel steeds fucking veel chocolade en 2 eieren per dag.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eet je nog steeds alleen watermeloen, chocola en pistache nootjes?
Stephen James gebit = purrrrfectquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Definieer slecht gebit, ik kan niet in ijs bijten want dat doet au
Anders 20 procent van de hoofdprijs van 30 miljoen met Oudejaars lot toch?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga morgen stadje in. Hopelijk vind ik iets waarvan ik denk dat het bij je past
zou bijna darkstep zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe heet dit genre?
wat vind jij veel chocolade op een dag?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig eet ik meer ananas dan watermeloen, meer pinda's dan pistache nootjes. Maar nog wel steeds fucking veel chocolade en 2 eieren per dag.
Jij wil er zeker 1 viespeukquote:
Geen idee, het verschilt per dag. Maar 1 hele Côte d'Or chocolade reep is best veel, meer dan ik meestal per dag eet, maar soms eet ik meerquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
wat vind jij veel chocolade op een dag?
wat een lelijkerdquote:
Oh echt. Niet gezienquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
aaah nu weet ik het, hij is die gast van asos.
Hehe.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders 20 procent van de hoofdprijs van 30 miljoen met Oudejaars lot toch?
Ik vind Fikkie aardig, maar ga geen 150 euro uitgeven voor een kerstcadeautje.quote:
Ik weet waarom hij zwart draagt. Die tattoos geven vast af op witquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet waarom hij zwart draagt. Die tattoos geven vast af op wit
niet echt een leuk grapje dit vaquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet waarom hij zwart draagt. Die tattoos geven vast af op wit
echt? dan ben ik tijdelijk nog wel beschikbaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:10 schreef supersof het volgende:
ik wil echt een man zonder tattoo's en piercings
of wel een tattoo maar niet groot en dan moet hij er ook niet meer willen ;s
opso moest wel lachen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
niet echt een leuk grapje dit va
Tijdelijk. Dus je neemt ze welquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt? dan ben ik tijdelijk nog wel beschikbaar.
Hoezo tijdelijk?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt? dan ben ik tijdelijk nog wel beschikbaar.
Misschien zou ik het oke vinden als hij bij de 1% van de getattooeerden hoort die niet een gedrocht op zijn lichaam heeft laten zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:10 schreef supersof het volgende:
ik wil echt een man zonder tattoo's en piercings
of wel een tattoo maar niet groot en dan moet hij er ook niet meer willen ;s
Ik lach helaas alleen om slechte grappenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
opso moest wel lachen.
Verklaart hoe slecht haar humor is ;squote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
opso moest wel lachen.
Jaaaquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef Amarantha het volgende:
http://www.asos.com/Nicce(...)tyles=802&gridsize=3 Is hij het? Vind hem lachend dan leuker.
Ik dacht dat we vrienden waren jezus :squote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Verklaart hoe slecht haar humor is ;s
Meestal als ze er een hebben dan blijven mensen maar nieuwe zetten. Uitzonderingen daar gelaten. Maar ik vind tattoo's vaak lelijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zou ik het oke vinden als hij bij de 1% van de getattooeerden hoort die niet een gedrocht op zijn lichaam heeft laten zetten.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lach helaas alleen om slechte grappen
Omdat ik het liefst mijn hele rug onder zou laten tatoeëren, alleen dat is meer een kwestie van geld.quote:
Ik ook, echt bijna altijd. En hoe minder hoe beter.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Meestal als ze er een hebben dan blijven mensen maar nieuwe zetten. Uitzonderingen daar gelaten. Maar ik vind tattoo's vaak lelijk
Dat is echt lelijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef Amarantha het volgende:
http://www.asos.com/ASOS/(...)tyles=802&gridsize=3 Ik vind dit wel echt lelijk.
nou dan weet je zeker dat ik kuthumor hebquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik vond het ook grappig
kan je toch niet serieus nemen zulke mensenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef Amarantha het volgende:
http://www.asos.com/ASOS/(...)tyles=802&gridsize=3 Ik vind dit wel echt lelijk.
Ik heb ook tattoo kriebels.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef supersof het volgende:
Meestal als ze er een hebben dan blijven mensen maar nieuwe zetten.
Mag ik dan naar je rug staren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik het liefst mijn hele rug onder zou laten tatoeëren, alleen dat is meer een kwestie van geld.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is echt lelijk
Maar ik val niet op getinte mannen
Ja, het liefste gewoon niksquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, echt bijna altijd. En hoe minder hoe beter.
Inso gaat een Feyenoord-tat nemenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je toch niet serieus nemen zulke mensen
alleen naar mijn rug, niet mijn billen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag ik dan naar je rug staren.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik het liefst mijn hele rug onder zou laten tatoeëren, alleen dat is meer een kwestie van geld.
Ik zei rug, niks over billen viezerikquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen naar mijn rug, niet mijn billen.
Eensquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind kleurtattoos dan wel weer lelijk
Moet wel zwartwit zijn
hij is van geordie shore tochquote:
Racist.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind kleurtattoos dan wel weer lelijk
Moet wel zwartwit zijn
beter neemt ie alleen tattoo van zijn zusjequote:
Dan spoor je echt niet hoorquote:
Maar piercing kan hij nog uit doen. maar ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar liever een tat dan een piercing.
En als de tat in het Sindarin is?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar liever een tat dan een piercing.
1, maarikzie mezel er wel meerdere nemen laterquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er mensen hier met meer dan 3 tattoo's of 2 piercings?
Je weet toch dat jij mijn one and only bent ntbquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jullie hebben allemaal zoveel eisen hoor.
Mag ook wel tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jullie hebben allemaal zoveel eisen hoor.
Wat 1, piercing? Tattoo?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1, maarikzie mezel er wel meerdere nemen later
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Heb gevoel dat ik meeste heb van de SC.
Eikelpiercing tochquote:
Dat is echt niet te eten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:18 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom kwam ik nooit eerder op dit idee. Ik ga gewoon in een keer een kilo suikervrije chocolade bestellen, is waarschijnlijk nog goedkoper ook omdat bulk.
Ligt eraan wat er staat hequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als de tat in het Sindarin is?
Jij bent way out of my league johquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij mijn one and only bent ntb
Gewoon kijken wat er langskomt tochquote:
Waarquote:
Friendzonequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent way out of my league joh
Now you doquote:
Linkerbovenarmquote:
Ligt eraan wat de suikervervanger is, als het sucralose is merk je weinig verschil, aspartaam of dat vreselijke stevia is wel vies.quote:
Dmquote:
Zet er maar gewoon geen, ik hou van je zoals je bent toch. :$quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mij kennende iets over biggetjes
jongetje tochquote:
hoezo now you doquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Je zal maar now you do bij je punani tatten.
Uhmmquote:
Jij wordt ook al oud heh, 27 zeker?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhmm
heb hem op m`n 21ste laten zetten geloof ik
Aha, had het echt niet van je verwacht. Je leek me zo'n brave tattloze jochiequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhmm
heb hem op m`n 21ste laten zetten geloof ik
26quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij wordt ook al oud heh, 27 zeker?
wat is het?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Mijn 1ste tattoo heb ik inmiddels alweer 8 jaar. Gaat snel zeg.
Ik ben allang getroost door die kipnuggets hoorquote:
Whehe. Ik heb ook geen typische `mannen'tattooquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aha, had het echt niet van je verwacht. Je leek me zo'n brave tattloze jochie
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zet er maar gewoon geen, ik hou van je zoals je bent toch. :$
now you do is niet zijn tattoo hoorquote:
gelukkigquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben allang getroost door die kipnuggets hoor
Een kleintje op mijn linkerpols. Het woord Love.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wiequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die doet me teveel aan iemand denken
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een kleintje op mijn linkerpols. Het woord Love.aah oke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
één van mijn jeugdliefdes heeft nu ook allemaal tattoos, nu ben ik nog meer verliefd.![]()
![]()
Ze had de myspace-angle goed door hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
Aan dromenvanger ofzo iets, met die kont?
Oud klasgenoot had een tat op z`n arm, was een hele woordzoeker met daarin de namen van zijn zusjes en zijn moederquote:
Haha dat is wel tof bedacht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oud klasgenoot had een tat op z`n arm, was een hele woordzoeker met daarin de namen van zijn zusjes en zijn moederWas wel heel vet
Heb je die foto nog?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze had de myspace-angle goed door hoor
Dat is dan nog wel goed, maar dit..quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oud klasgenoot had een tat op z`n arm, was een hele woordzoeker met daarin de namen van zijn zusjes en zijn moederWas wel heel vet
ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
Jammerquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt
Ik heb van twee sterretjes rondjes gemaaktquote:
VAquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb van twee sterretjes rondjes gemaakt
quote:
Haha,Sked is hommoquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb van twee sterretjes rondjes gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |