Wat is het nut dan van die 'w' ? Is het mores in het spel dat je vrienden maakt door massa te delen? Ik krijg het soms wel, maar snap niet waarom mensen dat doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:29 schreef Rene_Froger het volgende:
Ja, ik speelde het ook een half jaartje geleden. Massa van 9800 gehaald (kun je laten weergeven via opties in begin van spel). Tip is vooral vriendjes maken via 'w' toets. Als je een ander opslokt via spatiebalk, kun je het delen met een vriendje, die z'n massa daarna weer met je deelt.
Als je een ander opslokt met spatiebalk, ben je gehalveerd en kwetsbaar voor grotere tegenstander. Dan kun je je andere helft door een vriendje laten opslokken, die het vervolgens weer met je deelt via 'w' of later via helft. Let maar eens op hoe de grootste stukken groeien. Juist door samenwerking. Klik eens op spectate/observe (weet het niet meer zeker, ik heb het een half jaar geleden gespeeld, zit nu op mobiel, kan nu even niet bekijken)quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is het nut dan van die 'w' ? Is het mores in het spel dat je vrienden maakt door massa te delen? Ik krijg het soms wel, maar snap niet waarom mensen dat doen.
En als je vrienden bent, wat dan? Kun je dan samen op jacht?
zo kun je het zien. Of groter zelfs. Pas op, ze kunnen je ook lokken met kleine stukjes en je alsnog opslokken. Kwestie van vertrouwen dus.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:34 schreef LXIV het volgende:
Ok, dat wist ik nog niet. Dus als iemand een massa op je schiet, is dat eigenlijk een vriendschapsverzoek. Dat doe je normaal met soortgelijke grootte's?
Ik zal eens proberen vrienden te makenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:36 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
zo kun je het zien. Of groter zelfs. Pas op, ze kunnen je ook lokken met kleine stukjes en je alsnog opslokken. Kwestie van vertrouwen dus.
Ik heet vrijwel altijd Support, vind het vooral leuk om groot te worden en om dan balletjes die opgeslokt dreigen te worden massa te geven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is je naam op de server?
Ik ben een koekmannetje dat Liempt heet.
Ik zit hier: agar.io/#ZNV4Vquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef LXIV het volgende:
Ok. Als ik je zie dan zal ik je seinen met de w
Die server is wel zwaar gehackt merk ik alquote:
RIP agar ytquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is een reeks over in GAM.
Maar die is nu wel dood vgm.
Noem jezelf "Free Palestine". Dan krijg je absurd veel donaties.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:19 schreef Marsenal het volgende:
Ik wordt constant opgegeten door anderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |