SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Met haar toestemming en zonder d'r hoofdquote:
Je deed het dan wel snelquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:15 schreef renwan het volgende:
Moest ik helemaal naar m'n barkassa rennen om een nieuw deel te openen
Kan ook fake zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:15 schreef PausNicolaas het volgende:
Zijn ook echt vrouwen die full naakt pics erop zetten zodat mannen beetje kunnen geilen
Maar waarom???
Want je had wat beters te doen zekerquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:15 schreef renwan het volgende:
Moest ik helemaal naar m'n barkassa rennen om een nieuw deel te openen
Ehm omdat dat fake is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:15 schreef PausNicolaas het volgende:
Zijn ook echt vrouwen die full naakt pics erop zetten zodat mannen beetje kunnen geilen
Maar waarom???
Ik was eigenlijk bezig in de keuken jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Want je had wat beters te doen zeker
Oh, ik dacht als een of ander gemeen iets. Maar dan is het wel wat... Normaler inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Met haar toestemming en zonder d'r hoofd
Zal jou eens een hak zettenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben even in luv met mn hakjes doei
Reddit girls gone wild. Google dat maag horde amateurs die zichzelf naakt posten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:15 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar waarom???
Ze had ook een fraaie voorgevel en ze was er trots op, ik ook. Wel onder een kloonaccount gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh, ik dacht als een of ander gemeen iets. Maar dan is het wel wat... Normaler inderdaad
Dat heeft niks met agressie te maken kutquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje obsessed met agressief doen he
*seksuele opmerkin incoming*
Oh ze is oud en lelijk, never mindquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:18 schreef renwan het volgende:
EEN VROUW IN MIJN BAR WAT GEBEURD MIJ NOU
Het spijt me, ik bedoelde het niet serieus en ik wilde meepraten en hier gaat het wel vaker over tetten en ik vond het wel een leuk inkoppertje en en natuurlijk is geerd boven alles enquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Lang leven Geerd geen aandachtshoeren meer als je toch aandacht wil post jezelf naakt genoeg mannen die dan over je kwijlen.
Je kan ook SM meesteres worden en ze betalen je geld zelfs maar hier telt enkel Geerd.
Okequote:Op dinsdag 22 december 2015 19:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat heeft niks met agressie te maken kut
Oude mensen in een hostel zie je ook niet vaak.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh ze is oud en lelijk, never mind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |