Geen spoilerquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:27 schreef CherryLips het volgende:
En potverdorie wat is Homeland ineens spannend. Eerst moet je je door iets van acht doodsaaie afleveringen heen worstelen maar dan krijg je ook wat.
Nee, dat doe ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Godt, doe eens funda link. Ik ga je toch niet stalken.
Nu een nieuwe.quote:
Als het zo snel ging moet het wel heel mooi zijn. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet
[..]
Nu een nieuwe.![]()
Beetje rot markt maar we doen maar mee. Gisteren bezichtiging vandaag in bezit
Dat dus. Kijk in 1 keer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:28 schreef DrMarten het volgende:
Homeland heb ik nog niet gekeken. Heb ze bijna allemaal opgenomen, had geen zin om iedere keer een week te wachten op een nieuwe aflevering. Binnenkort maar eens mee beginnen.
Ik kijk ze elke week op uitzending gemist.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:28 schreef DrMarten het volgende:
Homeland heb ik nog niet gekeken. Heb ze bijna allemaal opgenomen, had geen zin om iedere keer een week te wachten op een nieuwe aflevering. Binnenkort maar eens mee beginnen.
Dank je. En je moet gewoon snel zijn in deze buurt. Helaas maar waar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het zo snel ging moet het wel heel mooi zijn. Gefeliciteerd
Die optie hou ik open voor de paar die ik ben vergeten op te nemen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk ze elke week op uitzending gemist.
Ik weet niet hoe lang je ze kunt terugkijken. Ik kijk via de npo app en dat is een week geloof ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die optie hou ik open voor de paar die ik ben vergeten op te nemen.
Damn wat snel! Amsterdam weer?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu een nieuwe.![]()
Beetje rot markt maar we doen maar mee. Gisteren bezichtiging vandaag in bezit
In de huidige markt heb je weinig keuze, alles is weer zo weg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het zo snel ging moet het wel heel mooi zijn. Gefeliciteerd
Zie het idd, das wel kut. Dan maar een paar downloadenquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je ze kunt terugkijken. Ik kijk via de npo app en dat is een week geloof ik.
Ik wil ook vakantie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:37 schreef Nielsch het volgende:
Kersvakaantsjie! Lekker roti halen nu.
Ik had mazzel, had genoeg tijd om te beslissenquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:36 schreef Q. het volgende:
[..]
In de huidige markt heb je weinig keuze, alles is weer zo weg.
Ja, niemand wil in Ede wonen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had mazzel, had genoeg tijd om te beslissen
En geen kaas?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:40 schreef DrMarten het volgende:
De stad in wandelen voor een stuk kaas en thuis komen met nieuwe schoenen en een spijkerbroek
Hmm, moet ik ook maar eens gaan kijken dan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:27 schreef CherryLips het volgende:
En potverdorie wat is Homeland ineens spannend. Eerst moet je je door iets van acht doodsaaie afleveringen heen worstelen maar dan krijg je ook wat.
Erwtensoep lekker!quote:Op woensdag 23 december 2015 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister erwtensoep op. Wat heb ik nu toch een vieze smaak in m'n mond zeg. Gelukkig lig ik alleen in bed.
Zeker niet. Zat een hele zaal te juichenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dit echt supervet vindt?
http://tweakers.net/nieuw(...)tandig-op-aarde.html
AH ook al? Waarom? Zitten ze nog wel in de buurt?quote:Op woensdag 23 december 2015 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt gezellig hier in de straat. Albert Heijn weg, v&d weg.
Het heeft wel alles. Maar het is niet zo dat Haarlem zo ver weg is.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal het wel missen
Beide heeft zijn voordelen
Een V&D? Te weinig.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:42 schreef MissMSX het volgende:
Hoe vaak zouden ze zo'n ding dan kunnen gebruiken?
Ver weg genoeg om er niet zomaar heen te gaan. Alleen dagelijks voor werkquote:Op woensdag 23 december 2015 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Het heeft wel alles. Maar het is niet zo dat Haarlem zo ver weg is.
En de Jopenkerk.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ver weg genoeg om er niet zomaar heen te gaan. Alleen dagelijks voor werk
Maar in de avond/nacht heen en weer doe je toch niet. Zeker niet met een drankje op.
Haarlem heeft genoeg alleen veel kleinere schaal.
Dat is ook weer het voordeel en meer ruimte en het strand en bos in de buurt
Verhuist naar de andere kant, nu moet ik wel helemaal 500 meter lopen in plaats van 200quote:Op woensdag 23 december 2015 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
AH ook al? Waarom? Zitten ze nog wel in de buurt?
Ja vaak lekkerquote:Op woensdag 23 december 2015 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, door de slager zelf gemaaktMaar nee, niet uit pakje, wel uit bakje.
Daar heb ik geen geduld voorquote:Op woensdag 23 december 2015 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja vaak lekker
Ik maak het helemaal zelf
Schijnt een heel lekker Indiaas restaurant in Haarlem te zitten waar ik nog steeds een keertje naartoe wil, maar Haarlem is nogal een eindquote:Op woensdag 23 december 2015 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ver weg genoeg om er niet zomaar heen te gaan. Alleen dagelijks voor werk
Maar in de avond/nacht heen en weer doe je toch niet. Zeker niet met een drankje op.
Haarlem heeft genoeg alleen veel kleinere schaal.
Dat is ook weer het voordeel en meer ruimte en het strand en bos in de buurt
Geduld? Is helemaal niet zo veel werk. De erwten moeten alleen even 2 uur staanquote:Op woensdag 23 december 2015 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik geen geduld voorHad er wel iets meer worst in gehad. Tweede bakje heb ik in de vriezer gedaan, eerst even deze lading verwerken, het waren drie kommen.
Als je had meegekregen hoe ik maandagavond met een simpele cake liep te kloten, dan snap je dat ik daar gewoon niet aan beginquote:Op woensdag 23 december 2015 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geduld? Is helemaal niet zo veel werk. De erwten moeten alleen even 2 uur staan
Oefening baart kunst of in dit geval etenquote:Op woensdag 23 december 2015 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je had meegekregen hoe ik maandagavond met een simpele cake liep te kloten, dan snap je dat ik daar gewoon niet aan begin
Lepeltje lepeltjequote:Op woensdag 23 december 2015 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Al vier deelnemers voor de Japan-reisAllemaal vrouwen en ik ben de oudste
Woohoo!quote:Op woensdag 23 december 2015 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Al vier deelnemers voor de Japan-reisAllemaal vrouwen en ik ben de oudste
Wat stom! Woon je midden in het centrum, heb je er nog steeds niets aan.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verhuist naar de andere kant, nu moet ik wel helemaal 500 meter lopen in plaats van 200En je moet een drukke weg oversteken dus eens zien hoeveel dooien daar gaan vallen.
Maar dan komen er dus twee grote onmogelijke panden leeg te staan.
11 aprilquote:Op woensdag 23 december 2015 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Woohoo!
Wanneer vertrek je? Dan kan ik me nog inschrijven.
Neuh, het engste is de straling. En daar ben ik ook nog niet dood van gegaan.quote:
Jij! Maar jij!quote:Op woensdag 23 december 2015 09:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, het engste is de straling. En daar ben ik ook nog niet dood van gegaan.
Ja maar zo noordelijk kom ik nietquote:Op woensdag 23 december 2015 09:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, het engste is de straling. En daar ben ik ook nog niet dood van gegaan.
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Maar dingen zoals stopcontacten, waar kun je pinnen en waarmee, hoeveel moet ik alvats bij het GWK bestellen, doet m'n telefoon het daar wel.
En Europa en de VS hebben ook niet dezelfde stekkers.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar zo noordelijk kom ik niet
Maar dingen zoals stopcontacten, waar kun je pinnen en waarmee, hoeveel moet ik alvast bij het GWK bestellen, doet m'n telefoon het daar wel.
Daar hoef ik anders nooit over na te denken in Europa of de VS
En het GWK nooit doen dat zijn oplichtersquote:Op woensdag 23 december 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dingen zoals stopcontacten, waar kun je pinnen en waarmee, hoeveel moet ik alvast bij het GWK bestellen, doet m'n telefoon het daar wel.
Nee maar die VS-stekkers zitten hier gewoon op je wereldstekker. Geen idee nog of dat voor Japan ook geldt.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
En Europa en de VS hebben ook niet dezelfde stekkers.
Engeland stekkers
Een jonge godin.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij! Maar jij!
Iets met onkruid en vergaan
CL is een jonge bloem
Waar dan? Ik wil wel alvast wat yen op zak hebben als ik aankom zonder eerst een paar uur naar een automaat te hoeven zoeken voor ik wat kan eten.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
En het GWK nooit doen dat zijn oplichters
WERELDstekkerquote:Op woensdag 23 december 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar die VS-stekkers zitten hier gewoon op je wereldstekker. Geen idee nog of dat voor Japan ook geldt.
Nee, maar ik had er eentje die er erg op leek, daar heb ik een pootje van afgebroken en toen deed ie het.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar die VS-stekkers zitten hier gewoon op je wereldstekker. Geen idee nog of dat voor Japan ook geldt.
Op het vliegveld pinnenquote:Op woensdag 23 december 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar dan? Ik wil wel alvast wat yen op zak hebben als ik aankom zonder eerst een paar uur naar een automaat te hoeven zoeken voor ik wat kan eten.
En dan doet je telefoon het een dagje niet.; Who fucking cares. Wie ga je bellen?quote:Op woensdag 23 december 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kan daar gewoon normaal pinnen. Geen probleem. Wel een ervaring. Dat hele land is een ervaring.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook alquote:Op woensdag 23 december 2015 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op het vliegveld pinnen
Vraag maar in het Japan topic
http://www.wereldstopcontacten.nl/japan/quote:Op woensdag 23 december 2015 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zitten maar een paar stekkers op, kan toch onmogelijk alles op zitten
Een dag overleef ik nog wel, gebruik hem dan meer als snelle camera en wekker dus hij gaat op vliegstand wel twee dagen mee.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan doet je telefoon het een dagje niet.; Who fucking cares. Wie ga je bellen?
O ik had gelezen dat ze niet overal mastercard accepteren, alleen bij postkantoren ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan daar gewoon normaal pinnen. Geen probleem. Wel een ervaring. Dat hele land is een ervaring.
Ik wil weer terug.
Misschien met dat laatste eens breken. Om ze een beetje op te voedenquote:Op woensdag 23 december 2015 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een dag overleef ik nog wel, gebruik hem dan meer als snelle camera en wekker dus hij gaat op vliegstand wel twee dagen mee.
Moet me van m'n ouders wel elke dag 'melden'
Visa doet het wereldbreed beter dan mastercardquote:Op woensdag 23 december 2015 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik had gelezen dat ze niet overal mastercard accepteren, alleen bij postkantoren ofzo.
Mijn werelstekker deed het daar niet. Maar geen probleem, gewoon bij supermarkt daar een USB-stekker gehaald, bijna alles laadt toch op via USB tegenwoordig. Zelfs mn camera.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.wereldstopcontacten.nl/japan/
Opgelost. Gewoon een universele standaard. Ook voor de WERELDstekker
Ik zeg ook dat het juist goed nieuws is als ze niets horen. Als er iets is neemt de reisorganisatie wel contact op. En dat het met aardbevingen juist een veilig land is, alleen tsunami's zijn altijd een beetje jammer.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien met dat laatste eens breken. Om ze een beetje op te voeden
Met m'n verjaardag geld vragen voor een nieuwe cameraquote:Op woensdag 23 december 2015 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn werelstekker deed het daar niet. Maar geen probleem, gewoon bij supermarkt daar een USB-stekker gehaald, bijna alles laadt toch op via USB tegenwoordig. Zelfs mn camera.
Ja maar die heb ik niet. M'n prepaidkaart is helaas verlopen, die was wel handig.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Visa doet het wereldbreed beter dan mastercard
Japan is 100x veiliger en beschaafder dan Ede hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat het juist goed nieuws is als ze niets horen. Als er iets is neemt de reisorganisatie wel contact op. En dat het met aardbevingen juist een veilig land is, alleen tsunami's zijn altijd een beetje jammer.
Al schijnen de mannen nogal handtastelijk te kunnen zijn, las ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Japan is 100x veiliger en beschaafder dan Ede hoor.
Vrees niet, ik ben er niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al schijnen de mannen nogal handtastelijk te kunnen zijn, las ik.
maar staat er nu aan de andere kant niet wat leeg dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verhuist naar de andere kant, nu moet ik wel helemaal 500 meter lopen in plaats van 200En je moet een drukke weg oversteken dus eens zien hoeveel dooien daar gaan vallen.
Maar dan komen er dus twee grote onmogelijke panden leeg te staan.
Wat, waar de AH nu in gaat? Ik weet niet wat daar zat, maar ze hebben die hele hoek verbouwd.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
maar staat er nu aan de andere kant niet wat leeg dan?
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
Jezus mens, je gaat naar het meest veilige, ontwikkelde land van de wereld. Chill!
sorryquote:Op woensdag 23 december 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
Jezus mens, je gaat naar het meest veilige, ontwikkelde land van de wereld. Chill!
Je homepage is een samsung smartwatch reclamequote:Op woensdag 23 december 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
Ze gaat trouwens naar Japan en niet naar Chili. Maar daar is het ook veiligquote:Op woensdag 23 december 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog steeds naar Jordanië.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:59 schreef Q. het volgende:
Ga je gezellig mee naar Jemen, CL? Is ook een mooi land.
Ook niet extreem onveilig.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds naar Jordanië.
Zou ik even niet doenquote:Op woensdag 23 december 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds naar Jordanië.
Anders was ik in november gegaan of zat ik er nu, wilde er kerst vieren. Maar vond het net iets te riskant als blondjequote:Op woensdag 23 december 2015 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou ik even niet doen
Wel mooi![]()
Was er net voor het gezeik. Was al uitgestorven dat was jammer
Petraquote:Op woensdag 23 december 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders was ik in november gegaan of zat ik er nu, wilde er kerst vieren. Maar vond het net iets te riskant als blondjeHet lijkt me wel schitterend en ik wil Petra zien voor dat ook gesloopt wordt, net als in Syrië.
Ja, via een reisburo. Als uitzondering wel alles geregeld vanaf hier. Je hebt ook weinig links rechts mogelijkheden. Het is noord naar zuid of andersom.quote:
Ja goed warm. Maar als je in Petra lekker van de grote paden af gaat!!!quote:Op woensdag 23 december 2015 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel mooi idd! Was er wel 50 graden dus ik ging een beetje dood.
Die hebben ze natuurlijk ook niet op het vliegveld.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar dan? Ik wil wel alvast wat yen op zak hebben als ik aankom zonder eerst een paar uur naar een automaat te hoeven zoeken voor ik wat kan eten.
Britse stekkers zijn briljant. Die wil ik ook in NL.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
En Europa en de VS hebben ook niet dezelfde stekkers.
Engeland stekkers
Ja weet ik veel. Eerste keer VS pakten de automaten op het vliegveld ook m'n pas niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die hebben ze natuurlijk ook niet op het vliegveld.
Wat voor brakke pas heb je dan? Vraag gewoon een VISA aan bij de ANWB.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Eerste keer VS pakten de automaten op het vliegveld ook m'n pas niet.
ABN-AMRO, ander meisje met ABN had hetzelfde, maar was alleen op het vliegveld. Ik kan in Londen ook niet met de pin geld op de Oyster Card zetten, dat doe ik altijd met contant geld.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat voor brakke pas heb je dan? Vraag gewoon een VISA aan bij de ANWB.
Hangt van het apparaat af volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2015 10:30 schreef CherryLips het volgende:
ABN-AMRO, ander meisje met ABN had hetzelfde, maar was alleen op het vliegveld. Ik kan in Londen ook niet met de pin geld op de Oyster Card zetten, dat doe ik altijd met contant geld.
Van vanmorgen.quote:Hallo, ik wilde goede morgen zeggen, maar vind dat niet zo gepast!
Ik probeer een bestelling te plaatsen, maar blijf steken bij 3.Betalen. Als ik op de bevestigingsknop klik, keer ik terug bij 1.Mijn gegevens. D
Doe ik iets verkeerd of zijn er andere problemen?
M.vr.gr. Gerda
Ik snap geen reet van dit bericht.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ABN-AMRO, ander meisje met ABN had hetzelfde, maar was alleen op het vliegveld. Ik kan in Londen ook niet met de pin geld op de Oyster Card zetten, dat doe ik altijd met contant geld.
En als ik een nieuwe cc moet aanvragen kan ik weer eerst drie jaar aan inkomsten gaan overleggen, heb ik geen zin in. Heb hem destijds nog op een loonstrookje aan kunnen vragen.
Jammer, hun basiskleuren non-iron slim fit extra mouwlengte overhemden vind ik echt relaxed.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:04 schreef DrMarten het volgende:
Goh V en D weer op omvallen. Dan lees je iets over de nieuwe frissere collectie. Ik was er gister nog en ze hadden weer wat dingen omgezet en ik vond het alleen maar rommeliger
Nog wel ff een broek gescoord voor 25 Euro
Ik bren freelancer, ik mag (of mocht, weet niet of dat nog steeds zo is) niet zomaar een cc aanvragen, dan moet ik overzichten van de afgelopen drie jaar laten zien. Niet dat ik het niet kan betalen, maar ik stuur dat soort dingen liever niet via de post/mail.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van dit bericht.
https://www.icscards.nl/anwb/producten/cards/anwb-visa-card
Opvallend ja. Lijkt op een gevalletje stekker er uit trekken door de investeerders.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:04 schreef DrMarten het volgende:
Goh V en D weer op omvallen. Dan lees je iets over de nieuwe frissere collectie. Ik was er gister nog en ze hadden weer wat dingen omgezet en ik vond het alleen maar rommeliger
Nog wel ff een broek gescoord voor 25 Euro
Op sokken en een pyamabroek na heb ik volgens mij nog nooit iets van hun eigen merk gekocht. Vind het altijd tegenvallen.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jammer, hun basiskleuren non-iron slim fit extra mouwlengte overhemden vind ik echt relaxed.
Heb nog een winterjas van ze, ziet er na drie jaar ook niet meer zo best uit maar hij was ook niet duurquote:Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op sokken en een pyamabroek na heb ik volgens mij nog nooit iets van hun eigen merk gekocht. Vind het altijd tegenvallen.
Winterjas wel bij V&D gekocht, maar is een Esprit jasquote:Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nog een winterjas van ze, ziet er na drie jaar ook niet meer zo best uit maar hij was ook niet duurO en m'n kussen
Ook niet bepaald een garantie voor kwaliteit. Shirt gekocht, op bloedhete dag zwetend uurtje mee in de zon gelopen, volgende dag heel de kleur verneuktquote:Op woensdag 23 december 2015 11:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Winterjas wel bij V&D gekocht, maar is een Esprit jas
Dat soort dingen heb ik eigenlijk alleen met de H&M, keer een shirtje gehad daar, na het wassen zat dat ding onder de vlekken. Die zaten er nog niet in toen ik hem in de machine deed.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook niet bepaald een garantie voor kwaliteit. Shirt gekocht, op bloedhete dag zwetend uurtje mee in de zon gelopen, volgende dag heel de kleur verneukt
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je homepage is een samsung smartwatch reclame
Niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Naja, ik zie wel. Ga niet voor niets met een organisatie, zoeken die het maar uit. Moet leren loslaten en genieten en zen te zijn
Ik deed vandaag guerillazentraining in de supermarkt. Volgens mij ben ik wel geslaagdquote:
Ik ben thuis de avonturier he, moet je nagaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik deed vandaag guerillazentraining in de supermarkt. Volgens mij ben ik wel geslaagd
Whehehehe. Je bent hysterisch, maar doet het welquote:Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben thuis de avonturier he, moet je nagaan.
Het is vooral m'n zus hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whehehehe. Je bent hysterisch, maar doet het wel
En wat al gezegd was: NIET elke dag je ouders laten weten dat je nog leeft. Dan hebben zij misschien minder stress, maar jij meer. En jij moet gewoon lekker van je vakantie genieten i.p.v. stressen
Gewoon 1 keer een kaartje sturen, dat waarschijnlijk aankomt als je al weer terug bentquote:Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is vooral m'n zus hoorDie had een meldplicht ingesteld. Ik heb al gevraagd of ze mee wilde. M'n moeder zegt 'gewoon doen als je wilt gaan'.
Tegen de tijd dat ik daar postzegels voor Europa heb gevonden ben ik ook al een week verder ben ik bang.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon 1 keer een kaartje sturen, dat waarschijnlijk aankomt als je al weer terug bent
Die loopt zich al de hele maand nog meer dan anders het schompes te werken vermoedelijkquote:Op woensdag 23 december 2015 12:17 schreef CherryLips het volgende:
De pakketbezorger is ook het zonnetje in huis vandaag.
Op een georganiseerde reis?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar postzegels voor Europa heb gevonden ben ik ook al een week verder ben ik bang.
In de VS duurde het ook verrassend lang voor we ze hadden gevondenquote:
Hij was wel drie uur later dan andersquote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die loopt zich al de hele maand nog meer dan anders het schompes te werken vermoedelijk
Niet zo raar, bol.com had bv maandag de drukste dag ever. Coolblue ook. En V&D en Macintosh zijn failliet. De wereld verandert.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was wel drie uur later dan anders
Tegen minimale inkomstenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die loopt zich al de hele maand nog meer dan anders het schompes te werken vermoedelijk
Als hij per pakket betaald krijgt snap ik wel dat ie direct weer weg is in deze dagenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens de kans om hem te bedanken
Kan niet missen in japan. Onmogelijkquote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de VS duurde het ook verrassend lang voor we ze hadden gevondenReisleidster wist ook niet waar er in al die plaatsjes een postkantoor zat. Uiteindelijk bij een plantage in de giftshop gekocht.
Na 30 chago huisvrouwen eindelijk een leuke dame die de deur open doetquote:Op woensdag 23 december 2015 12:53 schreef MissMSX het volgende:
Mijn pakketbezorger keek echt superblij
Smooth hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 12:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Na 30 chago huisvrouwen eindelijk een leuke dame die de deur open doet
Ook op 'gewone' dagen. Ook degenen die in vaste dienst zijn trouwens en niet per pakket betaald krijgen. De druk is gewoon te hoog. Ken een postbode die om zijn baan te behouden overstapte naar de pakketservice. Zat binnen een jaar thuis met een burn-out. En dat was echt geen luie kerel. Het verloop is niet voor niks zo hoog, zie om de haverklap andere chauffeurs, vrijwel altijd relatief jong ook.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als hij per pakket betaald krijgt snap ik wel dat ie direct weer weg is in deze dagen
Niet naar de plee durven omdat je op pakketje zit te wachten, herkenbaarquote:Ik zit te wachten op DHL. Als het goed is komt die vandaag langs. Vast en zeker als ik onder de douche sta ofzo.
Ik kom eigenlijk altijd alleen maar zeer vriendelijke bezorgers tegenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook op 'gewone' dagen. Ook degenen die in vaste dienst zijn trouwens en niet per pakket betaald krijgen. De druk is gewoon te hoog. Ken een postbode die om zijn baan te behouden overstapte naar de pakketservice. Zat binnen een jaar thuis met een burn-out. En dat was echt geen luie kerel. Het verloop is niet voor niks zo hoog, zie om de haverklap andere chauffeurs, vrijwel altijd relatief jong ook.
[..]
Niet naar de plee durven omdat je op pakketje zit te wachten, herkenbaar
Ach, ik had liever gehad dat ze het direct naar een afhaalpunt zouden brengen, dan bepaal ik zelf wel wanneer ik het ophaal. Maar die optie was er helaas niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook op 'gewone' dagen. Ook degenen die in vaste dienst zijn trouwens en niet per pakket betaald krijgen. De druk is gewoon te hoog. Ken een postbode die om zijn baan te behouden overstapte naar de pakketservice. Zat binnen een jaar thuis met een burn-out. En dat was echt geen luie kerel. Het verloop is niet voor niks zo hoog, zie om de haverklap andere chauffeurs, vrijwel altijd relatief jong ook.
[..]
Niet naar de plee durven omdat je op pakketje zit te wachten, herkenbaar
De vaste TNT bezorger hier in het pand is ook een aardige vent. DIe weet mij ook vaak te vinden als de buurman weer eens niet thuis is. Hij is wel blij met mij.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk altijd alleen maar zeer vriendelijke bezorgers tegen
Alle tips zijn welkom, want ik heb geen idee waarin ik terecht ga komenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan niet missen in japan. Onmogelijk
heyquote:Op woensdag 23 december 2015 12:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Na 30 chago huisvrouwen eindelijk een leuke dame die de deur open doet
Ik heb steeds een ander, de één is vriendelijk en opgewekt, de ander drukt het pakketje in je handen terwijl hij langsloopt.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De vaste TNT bezorger hier in het pand is ook een aardige vent. DIe weet mij ook vaak te vinden als de buurman weer eens niet thuis is. Hij is wel blij met mij.
En vriendelijke, betrouwbare mensenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle tips zijn welkom, want ik heb geen idee waarin ik terecht ga komenIn een soort hysterisch Disneyland met onleesbare teksten.
Importbruid?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef Godtje het volgende:
Zo huis gekocht
TV gekocht
Nu de rest nog
Die is er nog veel te weinig idd. Terwijl er vanuit de consument enorm veel vraag naar is. Denk wel dat het gemiddelde huidige afhaalpunt dat ook totaal niet aan zou kunnen. Het is echt iets wat supermarkten, boekhandels etc er een beetje bij doen. Ook voor een habbekrats volgens de eigenaar van de lokale Bruna. Het kwam er op neer dat hij het meer uit sociale functie voor de buurt deed dan dat het hem veel opleverdequote:Op woensdag 23 december 2015 13:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, ik had liever gehad dat ze het direct naar een afhaalpunt zouden brengen, dan bepaal ik zelf wel wanneer ik het ophaal. Maar die optie was er helaas niet.
Milieuvervuiling is een linkse leugen!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef MissMSX het volgende:
En dan lekker beetje het milieu extreem vervuilen door te vliegen
Het milieu bestaat niet!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Milieuvervuiling is een linkse leugen!
De arrogantie dat wij als mensen denken iets aan de wereld te kunnen veranderen!quote:
Verpatsen op fok.quote:
Wilde je anders lopend?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef MissMSX het volgende:
En dan lekker beetje het milieu extreem vervuilen door te vliegen
Trein en boot.quote:
Ach, ik was al lang blij dat ik dit jaar gewoon online mijn kerstkado kon bestellen. Eerdere jaren maakten ze ebruik van een ander bedrijf met een site waar je geen huisnummertoevoeging in kon vullen. Mijn huisnummer paste niet in het daarvoor bedoelde hokjequote:Op woensdag 23 december 2015 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is er nog veel te weinig idd. Terwijl er vanuit de consument enorm veel vraag naar is. Denk wel dat het gemiddelde huidige afhaalpunt dat ook totaal niet aan zou kunnen. Het is echt iets wat supermarkten, boekhandels etc er een beetje bij doen. Ook voor een habbekrats volgens de eigenaar van de lokale Bruna. Het kwam er op neer dat hij het meer uit sociale functie voor de buurt deed dan dat het hem veel opleverde
Ja, tof. Reizenquote:
Dat is al een hele (toffe) vakantie op zich!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, ik was al lang blij dat ik dit jaar gewoon online mijn kerstkado kon bestellen. Eerdere jaren maakten ze ebruik van een ander bedrijf met een site waar je geen huisnummertoevoeging in kon vullen. Mijn huisnummer paste niet in het daarvoor bedoelde hokje
Die van jou is gewoon homo waarschijnlijkquote:
Gebeurt vaker hoor. Bij Zalando ook al eens mis gegaan. Vulde ik de toevoeging in, maar die werd niet overgenomen op de adressticker. Er zitten hier 108 appartementen met nummer 149. Dat pakket is dus niet aangekomen.quote:
Dan kan ie nog wel normaal doenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die van jou is gewoon homo waarschijnlijk![]()
Ik had je vriendelijk toegelachen
Lijkt me ook jaquote:Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is al een hele (toffe) vakantie op zich!
Wat is een kerstkado? Krijgen mensen dat echt? Ik dacht dat het een fabeltje was!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, ik was al lang blij dat ik dit jaar gewoon online mijn kerstkado kon bestellen. Eerdere jaren maakten ze ebruik van een ander bedrijf met een site waar je geen huisnummertoevoeging in kon vullen. Mijn huisnummer paste niet in het daarvoor bedoelde hokje
Bij nieuwe kleine bedrijfjes kan ik me het voorstellen dat het in het begin mis gaat, maar bij zo'n zalando? Dat is toch wel vrij ergquote:Op woensdag 23 december 2015 13:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gebeurt vaker hoor. Bij Zalando ook al eens mis gegaan. Vulde ik de toevoeging in, maar die werd niet overgenomen op de adressticker. Er zitten hier 108 appartementen met nummer 149. Dat pakket is dus niet aangekomen.
5,10!quote:
Keuze was wel bedroevend dit jaarquote:Op woensdag 23 december 2015 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is een kerstkado? Krijgen mensen dat echt? Ik dacht dat het een fabeltje was!
Ik heb er eentje voor mezelf gekochtquote:Op woensdag 23 december 2015 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is een kerstkado? Krijgen mensen dat echt? Ik dacht dat het een fabeltje was!
Goeie, ga ik ook doen! Even naar de Lidl voor een pak wijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voor mezelf gekocht
Vervolgens tot 2 keer toe een klacht ingediend bij TNT. De eerste keer omdat ze aangaven dat het bezorgd was, wat dus niet was gebeurd. De 2e keer omdat ze niet reageerden op de klacht. Inmiddels zo'n 2 jaar geleden. Ik moet nog steeds reactie krijgen. Wat een faalbedrijf is dat geworden. Heb er 7 jaar gewerkt toen het nog een fatsoenlijk bedrijf was, maar daar is weinig van over helaas.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij nieuwe kleine bedrijfjes kan ik me het voorstellen dat het in het begin mis gaat, maar bij zo'n zalando? Dat is toch wel vrij erg
Het erge is dan dat de terugweg ook zo langzaam gaat terwijl je eigenlijk gewoon graag naar huis wiltquote:Op woensdag 23 december 2015 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Van A naar B moet snel
Vliegtuig is kut. Trein is tof. Lekker beetje wegdromen terwijl het landschap aan je voorbij trektquote:Op woensdag 23 december 2015 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Van A naar B moet snel
Geef mij maar een hypersonisch vliegtuig.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vliegtuig is kut. Trein is tof. Lekker beetje wegdromen terwijl het landschap aan je voorbij trekt
Ik ga voor beamen. Als dat eens kon...quote:Op woensdag 23 december 2015 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geef mij maar een hypersonisch vliegtuig.
Naar Barca zou ik in etappes doen. Onderweg een dagje een stad doenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Treinen vind ik prima, max zes uur
Dat van mij is iets realistischerquote:Op woensdag 23 december 2015 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga voor beamen. Als dat eens kon...
Ooitquote:Op woensdag 23 december 2015 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat van mij is iets realistischer
Snotty beamed me twice last night. It was wonderful.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga voor beamen. Als dat eens kon...
Gezondheid.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:05 schreef MissMSX het volgende:
Nu zit ik alweer een reis naar Japan te plannen
Shikoku
Japan.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:05 schreef MissMSX het volgende:
Nu zit ik alweer een reis naar Japan te plannen
Shikoku
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Snotty beamed me twice last night. It was wonderful.
Whehehequote:
Later als ik groot ben...quote:
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan stamp je er als een soort Godzilla door de straten?
Meer dan een kilo per jaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:32 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben een kast aan het uitruimen, kom ik een cd tegen met foto's van 9 jaar en 10 kilo geleden
Jij ook alquote:Op woensdag 23 december 2015 14:32 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben een kast aan het uitruimen, kom ik een cd tegen met foto's van 9 jaar en 10 kilo geleden
Jij weet dit vast wel: wat zijn ongeveer de verhoudingen bloem/boter als je een crumbletaart wilt maken? Ik heb roomboter over en wil een vruchtentaartje maken maar weet niet hoeveel ik nodig heb voor twee personen.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:56 schreef MissMSX het volgende:
https://koningaap.nl/rondreis-zijderoute-van-ankara-naar-beijing
Geen idee. Nooit gemaaktquote:Op woensdag 23 december 2015 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij weet dit vast wel: wat zijn ongeveer de verhoudingen bloem/boter als je een crumbletaart wilt maken? Ik heb roomboter over en wil een vruchtentaartje maken maar weet niet hoeveel ik nodig heb voor twee personen.
Wow.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:56 schreef MissMSX het volgende:
Pfft, ik denk, dat is de keukenprinses.quote:
Boter op broodquote:Op woensdag 23 december 2015 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Hoe kun je nou roomboter over hebben? Smeer het op je brood!
Nondeju wat een bedrag.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:56 schreef MissMSX het volgende:
Even sparen hoorquote:
Google?quote:Op woensdag 23 december 2015 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pfft, ik denk, dat is de keukenprinses.
Waar is Rhu, misschien weet zij het. Eerst pleurde ik maar wat bij elkaar tot het een beetje goed aanvoelde.
Margarine op broodquote:
Ja, reken maar 10.000 alles bij elkaarquote:Op woensdag 23 december 2015 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nondeju wat een bedrag.
Ga ik liever een tijdje naar Australië ofzoOf de VS/Canada doorkruisen
Niet echt goedkoop neequote:
Geen geld.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, reken maar 10.000 alles bij elkaar
Dat trekt me minder dan die zijderoutequote:Op woensdag 23 december 2015 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nondeju wat een bedrag.
Ga ik liever een tijdje naar Australië ofzoOf de VS/Canada doorkruisen
Ik heb niks met die Zijderoutequote:Op woensdag 23 december 2015 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat trekt me minder dan die zijderoute
Zoiets zou ik wel georganiseerd doenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet echt goedkoop neeMaar wat een reis
Ik heb er ook een kin bij.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep
Ik heb bet een dikke harses gekregen sindsdien
Das het belangrijkstequote:
True. Ik zag ook een transsiberische reis, lijkt me ook geweldigquote:Op woensdag 23 december 2015 15:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets zou ik wel georganiseerd doen
Lastig nog. En knap kut dat ik nog niet precies weet hoe groot ie maximaal kan zijn voor die kamer.quote:
Eerst verhuizen en dan bank kopen. Ik heb een week lang op een fatboy gezeten.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lastig nog. En knap kut dat ik nog niet precies weet hoe groot ie maximaal kan zijn voor die kamer.
Nah, zodra de financiering rond is wil ik even een paar uur dat huis in om dingen op te meten. Vandaag was weer beetje oriënteren. Paar van die outletzaken langs om te kijken wat ze hebben staan.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst verhuizen en dan bank kopen. Ik heb een week lang op een fatboy gezeten.
Dikke tieten tellen niet als je dik bentquote:Op woensdag 23 december 2015 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook een kin bij.
Heb wel betere tieten nu.
Kak.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dikke tieten tellen niet als je dik bent
Als de verhoudingen maar kloppen. Pens die voor de tetten uitsteekt is iig altijd foutquote:Op woensdag 23 december 2015 17:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dikke tieten tellen niet als je dik bent
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als de verhoudingen maar kloppen. Pens die voor de tetten uitsteekt is iig altijd fout
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:23 schreef DrMarten het volgende:
Whehehe, oud collega van mij.
http://www.geenstijl.nl/m(...)nt_van_het_jaar.html
Dank voor deze boost voor mijn zelfvertrouwenquote:
Ik zit net hetzelfde verhaal te lezen op nos.nl. Echt he, ook geen kleine bedragen ofzoquote:Op woensdag 23 december 2015 18:15 schreef DrMarten het volgende:
Godver, net een zielig verhaal in het journaal van een vrouw die slachtoffer is geworden van datingfraude. Kerel hangt zielige verhalen op dat ie geld nodig heeft en zsm weer terugbetaald. Uiteindelijk blijkt die hele vent niet te bestaan. Laatste woorden van het item "de laatste betaling van ¤ 20.000 kon net op tijd worden tegengehouden.
Sorry hoor, maar hoe enorm dom ben je als je uberhaupt geld gaat overmaken naar iemand die nog nooit in levende lijve hebt gezien, laat staat ¤ 20.000
De tyfus, hoe dom kun je zijn
Ik ben sowieso niet van het uitlenen van geld, alleen als ik degene echt goed ken en ook zeker weet dat ik het terug krijg, maar aan iemand die je nooit hebt gezien, no way.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit net hetzelfde verhaal te lezen op nos.nl. Echt he, ook geen kleine bedragen ofzoZe laten zich zeker meeslepen door emoties. Misschien ben ik een koude kut ofzo maar hell no.
Fatsoquote:Op woensdag 23 december 2015 20:20 schreef DrMarten het volgende:
Jemig. Kom nu foto's van zo'n 17,5 jaar 20 kilo geleden tegen. Werkeeek Praag 5 VWO. Mooie tijd
200 gram boter : 200 gram suiker : 400 gram bloem : 1 ei : 1 zakje vanillesuiker : 1 zakje bakpoeder : snufje zout.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij weet dit vast wel: wat zijn ongeveer de verhoudingen bloem/boter als je een crumbletaart wilt maken? Ik heb roomboter over en wil een vruchtentaartje maken maar weet niet hoeveel ik nodig heb voor twee personen.
Dank je!quote:Op woensdag 23 december 2015 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
200 gram boter : 200 gram suiker : 400 gram bloem : 1 ei : 1 zakje vanillesuiker : 1 zakje bakpoeder : snufje zout.
Dat plus vulling is een 24 cm kruimelvlaai. Succes.
Ik vind zulke foto's altijd deprimerendquote:Op woensdag 23 december 2015 20:20 schreef DrMarten het volgende:
Jemig. Kom nu foto's van zo'n 17,5 jaar 20 kilo geleden tegen. Werkeeek Praag 5 VWO. Mooie tijd
Fototje van maken hequote:Op woensdag 23 december 2015 20:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh
Heb ze uberhaupt niet digitaal.
Awww schattigquote:Op donderdag 24 december 2015 10:31 schreef Cue_ het volgende:
Vandaag langs t asiel, eens kijken naar een katje
Vandaag eerst eens kijken. Of er uberhaupt een kat is die bij mijn levensstijl past.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww schattig
Moet je wel thuisblijven met oud & nieuw :p
Hij moet mee de kroeg in?quote:Op donderdag 24 december 2015 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaag eerst eens kijken. Of er uberhaupt een kat is die bij mijn levensstijl past.
Maar mocht er eentje komen voor oud en nieuw, is dat geen probleem.
Ga voor een chartreuxquote:Op donderdag 24 december 2015 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaag eerst eens kijken. Of er uberhaupt een kat is die bij mijn levensstijl past.
Maar mocht er eentje komen voor oud en nieuw, is dat geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |