Toen ik mijn huis 10 jaar geleden kocht, is de zolder de enige ruimte waar ik nooit echt wat aan gedaan heb. Nu we met een paar weken een vaste trap laten plaatsen en de door mijn vrouw zo gehate vlizotrap eindelijk verdwijnt, gaan we de zolder ook opknappen.
Stucwerk is nog behoorlijk goed, alleen heeft de vorige bewoner er overal van dat structuurverf overheen gesmeerd. Ik ben aan het zoeken geweest hoe ik dat eraf kan krijgen en de muur weer redelijk glad kan krijgen. De bedoeling is om er uiteindelijk glazvezel- of vliesbehang overheen te smeren en het daarna weer netjes te schilderen.
Uiteindelijk heb ik bedacht dat ik het maar gewoon wil gaan opschuren. Het is een oppervlakte van weinig, dus eigenlijk wilde ik gewoon bij Boels wat gaan huren, wat er tegelijk voor zorgt dat het meeste afval ook gelijk opgevallen wordt.
Alleen wat.....
Iemand die me op basis van deze veel te summiere hoeveelheid info toch een goed advies kan geven?
PS stuccen is geen optie
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"