SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Lekkerquote:
GIF GEERD, GIF!quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:48 schreef Geerd het volgende:
uhmzz 1 val is kapot, maar een keer langs de action paar kuntstoffen halen
HIER WORDT ENKEL BIER GESCHONKEN!quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
ZEKER!!
Koffie kan nooit overschat worden!
BIER EN KOFFIE VERDOMME!quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
HIER WORDT ENKEL BIER GESCHONKEN!
Dat zou ik natuurlijk wel kunnen doen gewoon naar een hoer,25,- lappen en 5 min aan haar tieten zittenquote:
RUSTAAAHG! HET KOFFIEAPPARAAT MOET NOG WORDEN AANGESCHAFT!quote:
OKË!!!! DAN WACHTEN WE EVEN!quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
RUSTAAAHG! HET KOFFIEAPPARAAT MOET NOG WORDEN AANGESCHAFT!
De verovering missenquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zou ik natuurlijk wel kunnen doen gewoon naar een hoer,25,- lappen en 5 min aan haar tieten zitten
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zou ik natuurlijk wel kunnen doen gewoon naar een hoer,25,- lappen en 5 min aan haar tieten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |