SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik vind koken best heel erg leuk, mits het voor anderen is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh
ja lijkt me ook wel lastig hoor
Sowieso vind ik koken niet heel leuk
Komt ook omdat ik er geen tijd in investeer. heb er gewoon nooit zin in
Ja dat is het ook, ik kook alleen voor mezelf.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind koken best heel erg leuk, mits het voor anderen is.
Het is dat de afstand het niet toelaat.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:46 schreef supersof het volgende:
Ik had boodschappen gedaan vandaag maar toen ik thuis kwam zag ik dat ik twee dingen was vergeten in te pakken daar. (eieren en afbak croissants) Terwijl ik daar super veel zin in heb nu
Mag het wel op komen halen van de week
Oh wow echt. Ik heb ze echt nooit. Maar ik had ze nu gekocht om koekjes te bakken voor kerstquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is dat de afstand het niet toelaat.
Ik heb altijd wel ~4 dozen eieren staan
Hier gaan er sowieso wel 4-5 eieren per dag door, en nu mn broertje hier slaapt wel meerquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wow echt. Ik heb ze echt nooit. Maar ik had ze nu gekocht om koekjes te bakken voor kerst
Dat valt toch juist mee met eieren?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat je dan ook veel vieze scheten
Nooit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat je dan ook veel vieze scheten
gister at ik ei en had ik er last vanquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt toch juist mee met eieren?
hoezo huilen?quote:
Ja snap wat je bedoelt maar ik zou zelf niet huilen bij dat nummerquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ik mooi.
Weet niet, zo'n nummer met fijn gevoel
Ahh ja nee denk dat dat meer persoonlijk is bij dit nummer jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja snap wat je bedoelt maar ik zou zelf niet huilen bij dat nummer
Nee, totaal niet. Snap 't ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
word jij ook uitgebuit door de ikea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |