Dat is denk ik precies de reden waarom die nu plastic zoekt. Dat denk ik niet alleen dat zegt TS ook in zijn OPquote:
Een eenvoudige matrijs voor zo een groot product komt al gauw op 50k euro. Denk niet dat ze daar aan beginnen. TS kan als hij het uit kunststof wilt maken beter op zoek naar een verspanner, die het uit een kunststof plaat kan snijden. Qua kosten kan het dan misschien wel lood om oud ijzer worden. Materiaal zal goedkoper zijn, echter is het kostbaar om een CNC-machine voor 1 enkel product te programmeren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:33 schreef TR08 het volgende:
Wellicht kun je dan met een spuitgiet firma in de buurt iets.
Het ging me ook veel meer om de ervaring die zo'n firma heeft met het gieten van de kunststof an sich dan dat ik spuitgieten voor een one-off studente project aan raadquote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef vaduz het volgende:
[..]
Een eenvoudige matrijs voor zo een groot product komt al gauw op 50k euro. Denk niet dat ze daar aan beginnen. TS kan als hij het uit kunststof wilt maken beter op zoek naar een verspanner, die het uit een kunststof plaat kan snijden. Qua kosten kan het dan misschien wel lood om oud ijzer worden. Materiaal zal goedkoper zijn, echter is het kostbaar om een CNC-machine voor 1 enkel product te programmeren.
Alsof het gieten van siliconen iets met spuitgieten van doen heeft.quote:Op dinsdag 29 december 2015 09:48 schreef TR08 het volgende:
[..]
Het ging me ook veel meer om de ervaring die zo'n firma heeft met het gieten van de kunststof an sich dan dat ik spuitgieten voor een one-off studente project aan raad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |