ah, nog meer in eigen zak stoppen dusquote:Op maandag 21 december 2015 20:20 schreef Stickertje het volgende:
58.000 meer dan vorig jaar volgens mij
De crisis is VOORBIJ!quote:Op maandag 21 december 2015 20:20 schreef Stickertje het volgende:
58.000 meer dan vorig jaar volgens mij
ach ik vermaak me prima met deze radio, maar tis wel chanant jaquote:
Dat gebeurt er dus niet, maar ik kan me best voorstellen dat de tussenstanden worden gemanipuleerd.quote:Op maandag 21 december 2015 20:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ah, nog meer in eigen zak stoppen dus
Ik verdien goed (inc vakantie en 13e maand), maar de 13e maand redde me dit jaarquote:Op maandag 21 december 2015 20:18 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Stel je voor dat een camerman 2000 euro verdiend dan is het maar 500 eurie
Bij de publiekelijke omroep is het gebruikelijk dat iedereen een 13e maand krijgt plus een eindejaars bonus pardon uitkering(uiteraard aangepast op je salaris). Dus de challange is niet zo heel groot.
Jawel, vandaag Hello op 1.quote:Op maandag 21 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bieber-aids.
Doen ze eigenlijk ook geen top 3 meest aangevraagde platen meer? Nog helemaal niet gehoord.
Uurtje geleden nog. Adele op 1 geloof ikquote:Op maandag 21 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bieber-aids.
Doen ze eigenlijk ook geen top 3 meest aangevraagde platen meer? Nog helemaal niet gehoord.
ik geloof er geen snars vanquote:Op maandag 21 december 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gebeurt er dus niet, maar ik kan me best voorstellen dat de tussenstanden worden gemanipuleerd.
Adele 1, Imagine 2, 3 geen ideequote:Op maandag 21 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bieber-aids.
die heb je (gelukkig) gemist, was niet veel...quote:Op maandag 21 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bieber-aids.
Oh ja om half 8 heb ik steeds net-aan gemistquote:
Hou je dan ook gewoons stil.quote:Op maandag 21 december 2015 20:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik geloof er geen snars van
alleen heb ik geen bewijs helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |