abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2015 @ 20:00:36 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_158418367
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_158418400
Mat Herben. _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_158418429
Ergens is het wel grappig dat in NWS altijd schertsend werd gesproken over het 'rondtrekkende groepje Marokkaanse jongeren' dat alle hoeken van het land terroriseert, terwijl je nu daadwerkelijk een rondreizend clubje rechts-extremisten hebt die stad en land afreist, op zoek naar trammelant.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 21 december 2015 @ 20:02:39 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_158418432
Het kopspijkers cabaret had een niveau wat nu niet meer gehaald wordt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_158418448
Ik moet bij Haider toch altijd gelijk weer hieraan denken:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_158418527
Piet, kan niet quoten mobiel maar heb er niks op tegen als een deel van de kiezer zich door Wilders vertegenwoordigd voelt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_158418587
quote:
6s.gif Op maandag 21 december 2015 19:57 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Daarom steun ik Trump.
Wordt de andere kant van de plss aantrekkelijker dan Nederland voor Willie.
Meh, de GBL zal natuurlijk nooit de tweede viool willen spelen en daarom blijft hij lekker hier.
pi_158418648
Wilders blijft lekker tot z'n pensioen Kamerlid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_158418683
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders blijft lekker tot z'n pensioen Kamerlid.
Ik denk dat hij wel een keer aftaait naar het buitenland.
pi_158418725
De nieuwe Star Wars was tof trouwens. _O_ _O_ _O_
pi_158418749
Het bestaansrecht van Wilders' mening zie ik in het feit dat hij bedreigd wordt. Als iemand bedreigd wordt om zijn mening, vind ik het automatische een mening die geuit moet blijven. Ook al hoef je het er niet mee eens te zijn.
De miskleunen van Wilders vind ik zijn uitspraken als: "kopvoddentax" (op de persoon gespeeld, want geen enkel persoon heeft een "kop"), minder Marokkanen (Marokkaan zijn is geen "mening of overtuiging, zoals "Islam" dat wel is) en "Islamitisch stemvee" (personen zijn geen vee).
Verder is hij onbetrouwbaar. Zoals die keer dat hij tot vlak vóór de stembussluiting zei: "65 blijft 65", en de dag ernaar was het al weer "geen breekpunt".
En: tijdens zijn VVD-periode zei hij "Er is niks mis met de Islam, maar wél met de uitwassen van de islam". Staat op Youtube (uitspraak uit 2004). Terwijl in die tussenperiode (2004 t/m nu) géén nieuwe feiten zijn gekomen. Hoewel hij zegt van wel. Hij noemde bv 9-11. Maar 9-11 was in 2001, dus 3 jaar vóór 2004....
Ten faveure van Wilders speelt:
Wilders heeft regelmatig duidelijk gemaakt geen geweld te zullen gebruiken, en dit ook niet te propageren. En daar heeft hij gelijk in. Wilders is ook niet gelijk te stellen met een nazi, in zijn anti-islam-houding. Want een aanhanger van de Islam is een aanhanger van een "mening, overtuiging en/of ideologie". En daar kun je ieder moment afstand van nemen. Het is niet verbonden aan een ras of huidskleur.
En nazi's richten zich wel op iemands ras of huidskleur.
Verder vind ik "linkse mensen" erg hypocriet. Tav de komst van moslims zegt men: "We moeten openstaan voor deze mensen, en.... angst is een slechte raadgever.
En bij de mogelijke komst van Pegida zegt men: "Laat ze niet lopen". En zowel Pegida en Islam is gebaseerd op een mening. Alleen een ex-Pegida "lid" wordt niet met de dood bedreigd en iemand die de Islam-mening vaarwel zegt krijgt een Fatwa boven zijn hoofd.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_158418899
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Het kopspijkers cabaret had een niveau wat nu niet meer gehaald wordt
Koefnoen is minder?
Het is wél voorzichtiger, want.... Avro....
Maar idd: nostalgie naar "Koot en Bie", Jiskefet en Kopspijkers.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  maandag 21 december 2015 @ 20:15:58 #13
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_158418914
quote:
Goeie diss van de JOVD op 6.30, Altijd mooi.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_158418933
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het bestaansrecht van Wilders' mening zie ik in het feit dat hij bedreigd wordt. Als iemand bedreigd wordt om zijn mening, vind ik het automatische een mening die geuit moet blijven. Ook al hoef je het er niet mee eens te zijn.
De miskleunen van Wilders vind ik zijn uitspraken als: "kopvoddentax" (op de persoon gespeeld, want geen enkel persoon heeft een "kop"), minder Marokkanen (Marokkaan zijn is geen "mening of overtuiging, zoals "Islam" dat wel is) en "Islamitisch stemvee" (personen zijn geen vee).
Verder is hij onbetrouwbaar. Zoals die keer dat hij tot vlak vóór de stembussluiting zei: "65 blijft 65", en de dag ernaar was het al weer "geen breekpunt".
En: tijdens zijn VVD-periode zei hij "Er is niks mis met de Islam, maar wél met de uitwassen van de islam". Staat op Youtube (uitspraak uit 2004). Terwijl in die tussenperiode (2004 t/m nu) géén nieuwe feiten zijn gekomen. Hoewel hij zegt van wel. Hij noemde bv 9-11. Maar 9-11 was in 2001, dus 3 jaar vóór 2004....
Ten faveure van Wilders speelt:
Wilders heeft regelmatig duidelijk gemaakt geen geweld te zullen gebruiken, en dit ook niet te propageren. En daar heeft hij gelijk in. Wilders is ook niet gelijk te stellen met een nazi, in zijn anti-islam-houding. Want een aanhanger van de Islam is een aanhanger van een "mening, overtuiging en/of ideologie". En daar kun je ieder moment afstand van nemen. Het is niet verbonden aan een ras of huidskleur.
En nazi's richten zich wel op iemands ras of huidskleur.
Verder vind ik "linkse mensen" erg hypocriet. Tav de komst van moslims zegt men: "We moeten openstaan voor deze mensen, en.... angst is een slechte raadgever.
En bij de mogelijke komst van Pegida zegt men: "Laat ze niet lopen". En zowel Pegida en Islam is gebaseerd op een mening. Alleen een ex-Pegida "lid" wordt niet met de dood bedreigd en iemand die de Islam-mening vaarwel zegt krijgt een Fatwa boven zijn hoofd.
2/10 voor de leesbaarheid.
pi_158418981
Iedereen denkt het. Deze man zegt het.
  maandag 21 december 2015 @ 20:22:14 #16
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_158419189
Verder is kopspijkers natuurlijk zo crappy en gedateerd als maar kan zijn. Christus, dat demense (including me) dat in 2002 grappig vonden. Achteraf gezien is de VARA is door Talpa en Van Nieuwkerk gered.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_158419332
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 20:22 schreef Ryon het volgende:
Verder is kopspijkers natuurlijk zo crappy en gedateerd als maar kan zijn. Christus, dat demense (including me) dat in 2002 grappig vonden. Achteraf gezien is de VARA is door Talpa en Van Nieuwkerk gered.
Veel betere satire op de actualiteiten is er in Nederland anders nog steeds niet te vinden. Lubach heeft nog wel eens aardige items, de ingestudeerde grappen bij DWHN waren nog wel eens leuk, maar verder kan ik echt niets bedenken.
pi_158419524
Vond Kopspijkers een stuk leuker dan wat de VARA nu heeft met Van Nieuwkerk.
  maandag 21 december 2015 @ 20:30:08 #19
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_158419541
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Veel betere satire op de actualiteiten is er in Nederland anders nog steeds niet te vinden. Lubach heeft nog wel eens aardige items, de ingestudeerde grappen bij DWHN waren nog wel eens leuk, maar verder kan ik echt niets bedenken.

Hier heb je de zo gewaardeerde jaren nul humor.

Dat doet Lubach beter met 10 seconden zendtijd.
--
pi_158419655
quote:
15s.gif Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat niet alles geslaagd is, betekent niet dat het allemaal niets is. Qua satire vond ik het op het gebied van de actualiteiten nog steeds het best geslaagde van de laatste twintig jaar. Op sportgebied was dat dan weer het cabaret bij studio Spaan.
pi_158419660
Actualiteitenhumor is sowieso bijna nooit echt leuk. En dat het veroudert lijkt mij weinig verrassend.

Goeie humor is tijdloos. Zoals Gummbah.
  maandag 21 december 2015 @ 20:32:54 #22
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_158419668

Horace Cohen voordat hij een gesjeedse en tien keer ontslagen barkeeper werd. Dat is wel weer leuk. Want 2015 maakt het grappig.
--
  maandag 21 december 2015 @ 20:33:21 #23
66825 Reya
Fier Wallon
pi_158419690
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Actualiteitenhumor is sowieso bijna nooit echt leuk. En dat het veroudert lijkt mij weinig verrassend.

Goeie humor is tijdloos. Zoals Gummbah.
Toon Hermans, niet te vergeten.
  maandag 21 december 2015 @ 20:34:37 #24
66825 Reya
Fier Wallon
pi_158419751
quote:
15s.gif Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Ryon het volgende:

[..]

pi_158419755
Wim Sonneveld, ook al zo leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')