Ja idd, denk dat er van te voren wel bepaald wordt hoe lang iedereen blijft.quote:Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een draaiboek hebben.
Is toch schattigquote:Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog een reden om dit jaar nauwelijks te kijken/luisteren
Welk nummer was het? Was even etenquote:
Paul fanboy gespot!quote:Op maandag 21 december 2015 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het boeit helemaal niemand dat jij dan niet meer kijkt.
Beter te verstaan dan sommige locals uit Leeuwarden en Enschede.quote:Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog een reden om dit jaar nauwelijks te kijken/luisteren
Rampeneren van Ali B Yes R en de partieskwat.quote:Op maandag 21 december 2015 16:47 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Welk nummer was het? Was even eten
Rampeneren.quote:Op maandag 21 december 2015 16:47 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Welk nummer was het? Was even eten
Overdag is die gewoon slaaf van de muziek programmeurs die precise bepalen welke nummers hij elk uur moet draaien.quote:Op maandag 21 december 2015 16:49 schreef Merode32 het volgende:
Die paul was toch vroeger van het hakkuhhh
Ik kan me herrineren dat hin een keer heeft staan hakkuh met ilse middenindenacht
Yes, hij gaat deze week ook een hakkuh-kwartiertje doenquote:Op maandag 21 december 2015 16:49 schreef Merode32 het volgende:
Die paul was toch vroeger van het hakkuhhh
Ik kan me herrineren dat hin een keer heeft staan hakkuh met ilse middenindenacht
Maar zonder ilsequote:Op maandag 21 december 2015 16:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yes, hij gaat deze week ook een hakkuh-kwartiertje doen
Het laatste wat ik zag dat ze dure laarzen had geruild.quote:
Gelukkig genoeg dataquote:Op maandag 21 december 2015 16:58 schreef Merode32 het volgende:
Het gratis wifi-netwerk van Heerlen werkt door de drukte rondom het Glazen Huis niet of nauwelijks.
Dat meldt mobilecowboys.nl (link is external).
Een testpannel van de website heeft de afgelopen dagen op diverse tijdstippen het wifi-netwerk en het teloonbereik van de grote providers getest. Daaruit bleek dat de wifi-hotspot nagenoeg onbereikbaar is. Wanneer het dan wel eindelijk lukte om verbinding te maken, was het versturen of ontvangen van een WhatsApp-bericht bijna onmogelijk.
Goed werk
De grote providers hebben volgens de website goed werk geleverd. KPN, T-Mobile en Vodafone hadden voorafgaand aan het evenement de capaciteit vergroot voor de binnenstand van Heerlen. KPN scoorde het beste. Vodafone was de minste van de drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |