Dan gewoon weer Zombie Nation. Verder geen nieuws.quote:Op maandag 21 december 2015 16:21 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Een springplaat is er nu ook niet echt in de top 40, de DJs gaven ook al aan dat zij geen potentiële springplaat hebben.
Terwijl dat juist de dingen waren die het leuk maken, toch?quote:Op maandag 21 december 2015 16:21 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Slaapgasten, Veiling TV en Sapjesalarm is afgeschaft. Giel en de djs (lees: Giel) wilde dat het soberder werd.
Een springplaat is er nu ook niet echt in de top 40, de DJs gaven ook al aan dat zij geen potentiële springplaat hebben.
Belachelijk ja, het moet veel somberderquote:Op maandag 21 december 2015 16:25 schreef AF_ het volgende:
Overigens die geforceerde carnavalsmuziek
Op het plein merk je dat de Limburgers daar geen behoefte aan hebben
Het viel mij zaterdag op hoeveel niet-Limburgers hierop af komen.quote:Op maandag 21 december 2015 16:25 schreef AF_ het volgende:
Overigens die geforceerde carnavalsmuziek
Op het plein merk je dat de Limburgers daar geen behoefte aan hebben
Ja maar het hoefde niet leuk, gezellig te zijn volgens Giel. "Het gaat om het doel."quote:Op maandag 21 december 2015 16:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Terwijl dat juist de dingen waren die het leuk maken, toch?
Snap ook niet wat er mis is met een sapjesalarm ofzo.
Ik kom meestal pas in de avond. Dan is er veel meer ruimte op het plein en dan zijn er vooral nog mensen uit de omgevingquote:Op maandag 21 december 2015 16:28 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Het viel mij zaterdag op hoeveel niet-Limburgers hierop af komen.
[..]
Ja maar het hoefde niet leuk, gezellig te zijn volgens Giel. "Het gaat om het doel."
Ga dan gewoon in een betonnen huis in je studio een week lang niks eten ofzoquote:Op maandag 21 december 2015 16:28 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ja maar het hoefde niet leuk, gezellig te zijn volgens Giel. "Het gaat om het doel."
Ik weet niet of meer interesse gelijk staat aan meer opbrengst. Mensen die acties willen doen, doen dat toch wel volgensmij en mensen die toch niet doneren en wel kijken doen dat toch niet (zoals ik dit jaar).quote:Op maandag 21 december 2015 16:30 schreef AF_ het volgende:
Maar leuk is toch meer interesse dus meer opbrengst?
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Ik hoopte nog dat ze hierop terug zouden komen, maar helaas.quote:Op maandag 21 december 2015 16:30 schreef AF_ het volgende:
Maar leuk is toch meer interesse dus meer opbrengst?
Ik was ook in de avond. Maar vond dat er behoorlijk veel mensen van boven de rivieren er waren.quote:Op maandag 21 december 2015 16:29 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik kom meestal pas in de avond. Dan is er veel meer ruimte op het plein en dan zijn er vooral nog mensen uit de omgeving
Wie heb je in je UI gegifferd?quote:Op maandag 21 december 2015 16:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of meer interesse gelijk staat aan meer opbrengst. Mensen die acties willen doen, doen dat toch wel volgensmij en mensen die toch niet doneren en wel kijken doen dat toch niet (zoals ik dit jaar).
kan m helemaal meezingenquote:Op maandag 21 december 2015 16:41 schreef GSMboy het volgende:
Echt, ik versta nog steeds niet wat ze allemaal aan het zingen zijn....
Wat heb je op Mexi?quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 16:42 schreef RipCity het volgende:
Nu lijkt er tenminste nog wat sfeer daar... Jammer dat die er uit is zodra die Paul gaat praten maargoed.. Lijkt meteen radio 4 zodra die z'n muil opendoet.
Knop tv.quote:Op maandag 21 december 2015 16:42 schreef RipCity het volgende:
Nu lijkt er tenminste nog wat sfeer daar... Jammer dat die er uit is zodra die Paul gaat praten maargoed.. Lijkt meteen radio 4 zodra die z'n muil opendoet.
Is toch zielig.. Meteen kijkcijfers van 41 naar 40 kijkersquote:
Het boeit helemaal niemand dat jij dan niet meer kijkt.quote:Op maandag 21 december 2015 16:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is toch zielig.. Meteen kijkcijfers van 41 naar 40 kijkers
Denk dat ze wel een draaiboek hebben.quote:Op maandag 21 december 2015 16:44 schreef De-Hamster het volgende:
Mag zo'n Dumoulin nou zo lang blijven als die wil? Want ik heb zo'n idee dat die DJs zoiets hebben van, thanks voor je item, nu weer weg.
Ja idd, denk dat er van te voren wel bepaald wordt hoe lang iedereen blijft.quote:Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een draaiboek hebben.
Is toch schattigquote:Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog een reden om dit jaar nauwelijks te kijken/luisteren
Welk nummer was het? Was even etenquote:
Paul fanboy gespot!quote:Op maandag 21 december 2015 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het boeit helemaal niemand dat jij dan niet meer kijkt.
Beter te verstaan dan sommige locals uit Leeuwarden en Enschede.quote:Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog een reden om dit jaar nauwelijks te kijken/luisteren
Rampeneren van Ali B Yes R en de partieskwat.quote:Op maandag 21 december 2015 16:47 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Welk nummer was het? Was even eten
Rampeneren.quote:Op maandag 21 december 2015 16:47 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Welk nummer was het? Was even eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |