abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 21 december 2015 @ 13:04:10 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_158407458
Sepp Blatter gaat in beroep tegen zijn schorsing. Hij stapt naar de beroepskamer bij de FIFA, naar sporttribunaal CAS en mogelijk ook naar de Zwitserse rechtbank. Dat zei de gevallen FIFA-president maandag in een persconferentie.



Blatter werd maandag voor acht jaar geschorst door de ethische commissie van de FIFA vanwege een schimmige betaling van 1,8 miljoen euro. De Zwitser maakte zich zichtbaar boos over die beslissing. ,,Ik zal strijden voor mijzelf en voor de FIFA. Ik mag dan net als Michel Platini geschorst zijn, maar dit is niet het einde. Ik zal mijn recht halen.''

Blatter maakte een warrige indruk op de conferentie, die hij begon met een anekdote over Nelson Mandela en 'de mensheid'. Hij herhaalde zichzelf regelmatig, onderbrak zijn betoog met zijsprongen en had een pleister op zijn rechterwang. Hij benadrukte nogmaals dat hij een 'gentleman's agreement' had met UEFA-baas Michel Platini, gesloten in 1998. De UEFA wist daarvan en heeft dat tot tweemaal toe bevestigd op papier, aldus Blatter.

,,Maar de ethische commissie legt de bewijzen naast zich neer. Ik ben een optimist en ik dacht dat ik de commissie had overtuigd van hoe het zat. Ze noemen het geen corruptie, maar ze denken wel dat ik in 2011 de stemmen heb gekocht van de UEFA voor de verkiezing (voor het FIFA-presidentschap). Platini en ik worden uitgemaakt voor leugenaars. En nu ben ik geschorst? Voor acht jaar? Waarom?'', aldus de Zwitserse voetbalbaas.

,,Laat me zeggen dat het me spijt. Het spijt me dat ik nog steeds een boksbal ben, als president van de FIFA. Het spijt me voor het voetbal, het spijt me voor de FIFA. Het spijt me voor de leden. Maar ik heb ook medelijden met mijzelf, hoe ik behandeld word'', sprak Blatter. ,,Ik schaam me niet. Ik vind het erg dat de ethische commissie niet kijkt naar het bewijs dat wordt aangeleverd.''

http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)schorst-Waarom.dhtml


Ha ha ha ha. :D _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 21 december 2015 @ 13:16:36 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_158407821
Die man zou gewoon dood moeten gaan nu, dat is voor iedereen beter.
  maandag 21 december 2015 @ 13:18:27 #3
441306 JJDWS
The one and only
pi_158407876
FIFA :')
Albert Einstein:
"Education is not the learning of facts, but the training of the mind to think."
pi_158407915
super mooi
Moeten zij weten
  Trouwste user 2022 maandag 21 december 2015 @ 13:22:10 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_158407986
z'n persconferentie net in het Sportjournaal. Ik zit nog te schuddebuiken. Ha ha ha :D

Hopen dat ie doorgaat met procederen. *O* _O-

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158407999
8 jaar maar.. die gaat gewoon een comeback maken op 87-jarige leeftijd.
standaarddrinker
pi_158408381
Die pleister op Blatter zijn gezicht is ook nep. Hoort allemaal bij de act. Zie mij kwetsbaar zijn. :r
pi_158408804
quote:
UEFA blijft achter Platini staan

NYON -
De Europese voetbalunie UEFA laat zijn voorzitter Michel Platini niet vallen. De ethische commissie van wereldvoetbalbond FIFA legde de Fransman maandag een schorsing van acht jaar op vanwege een dubieuze betaling van 1,8 miljoen euro die hij in 2011 ontving van FIFA-baas Sepp Blatter. De Zwitser is eveneens voor acht jaar uit de voetballerij verbannen. De UEFA is "extreem teleurgesteld" over de beslissing. "De UEFA steunt Michel Platini's recht op een eerlijk proces en op de kans zijn reputatie te herstellen", luidde maandag de verklaring vanuit het UEFA-kantoor in het Zwitserse Nyon.

Platini heeft voor de uitspraak al aangekondigd zich niet neer te leggen bij een straf en zich tot het sporttribunaal CAS te zullen wenden. Blatter zei maandag ook in beroep te gaan.
  maandag 21 december 2015 @ 14:06:20 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_158409150
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Afschuwelijk. Ieder ander instituut had allang die man de laan uitgestuurd omdat er een onwerkbare situatie is ontstaan.
De UEFA deugt ook van geen kant blijkbaar.
pi_158409462
Gelukkig was Platini volgens het joodse kankergezwel genaamd Michael van Praag 'brandschoon'. Sterker nog, hij garandeerde dat.

Eerste reactie van diezelfde Van Praag vandaag:

Nu doorpakken, zegt Michael van Praag die eerder nog Sepp Blatter een baantje als adviseur wilde geven als hij FIFA-voorzitter zou worden.

_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158409753
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:17 schreef Caland het volgende:
Gelukkig was Platini volgens het joodse kankergezwel genaamd Michael van Praag 'brandschoon'. Sterker nog, hij garandeerde dat.

Eerste reactie van diezelfde Van Praag vandaag:

Nu doorpakken, zegt Michael van Praag die eerder nog Sepp Blatter een baantje als adviseur wilde geven als hij FIFA-voorzitter zou worden.

_O-
Nou nou
  Trouwste user 2022 maandag 21 december 2015 @ 15:04:37 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_158410704
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:17 schreef Caland het volgende:
Gelukkig was Platini volgens het joodse kankergezwel genaamd Michael van Praag 'brandschoon'. Sterker nog, hij garandeerde dat.

Eerste reactie van diezelfde Van Praag vandaag:

Nu doorpakken, zegt Michael van Praag die eerder nog Sepp Blatter een baantje als adviseur wilde geven als hij FIFA-voorzitter zou worden.

_O-
:D

Van Praag die de voetbalrechten aan Talpa gaf omdat de NOS te kritisch was en Hugo Borst te ongeschoren. :D :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 december 2015 @ 23:52:47 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_158455929
Michel Platini snapt niets van alle commotie over de betaling van 1,8 miljoen euro die hij in 2011 van de FIFA heeft ontvangen. "Ik ben zwaar beschadigd en word nu door de media in dezelfde hoek geduwd als Sepp Blatter. De hoek van corruptie", liet hij aan Franse journalisten weten. "Ik heb werk verricht en daarvoor een factuur gestuurd. Die is betaald en daarover heb ik belasting betaald."

Platini werd maandag voor acht jaar geschorst door de ethische commissie van de FIFA. Hij snapt niet waarom de wereldvoetbalbond niet eerder een onderzoek naar de bewuste betaling aan hem is gestart. "Na vier jaar zijn ze ineens wakker geworden bij de Zwitserse rechtbank. In het jaar waarin een nieuwe president van de wereldvoetbalbond gekozen moet worden en bij een verkiezing waarbij ik kandidaat ben. Dat is ongelooflijk."

Platini kan door de schorsing op 26 februari niet aan de verkiezing voor het voorzitterschap van de FIFA deelnemen. Hij kondigde aan in beroep te willen gaan bij het sporttribunaal CAS. Het is onduidelijk of dat wel kan. Waarschijnlijk moet hij eerst voor de beroepscommissie van de FIFA verschijnen.

http://www.telegraaf.nl/f(...)ch_beschadigd__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158456049
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:52 schreef tong80 het volgende:
Michel Platini snapt niets van alle commotie over de betaling van 1,8 miljoen euro die hij in 2011 van de FIFA heeft ontvangen. "Ik ben zwaar beschadigd en word nu door de media in dezelfde hoek geduwd als Sepp Blatter. De hoek van corruptie", liet hij aan Franse journalisten weten. "Ik heb werk verricht en daarvoor een factuur gestuurd. Die is betaald en daarover heb ik belasting betaald."

Platini werd maandag voor acht jaar geschorst door de ethische commissie van de FIFA. Hij snapt niet waarom de wereldvoetbalbond niet eerder een onderzoek naar de bewuste betaling aan hem is gestart. "Na vier jaar zijn ze ineens wakker geworden bij de Zwitserse rechtbank. In het jaar waarin een nieuwe president van de wereldvoetbalbond gekozen moet worden en bij een verkiezing waarbij ik kandidaat ben. Dat is ongelooflijk."

Platini kan door de schorsing op 26 februari niet aan de verkiezing voor het voorzitterschap van de FIFA deelnemen. Hij kondigde aan in beroep te willen gaan bij het sporttribunaal CAS. Het is onduidelijk of dat wel kan. Waarschijnlijk moet hij eerst voor de beroepscommissie van de FIFA verschijnen.

http://www.telegraaf.nl/f(...)ch_beschadigd__.html

:P
Wat voor werk precies? Is dat bekend?
pi_158456076
Grappig dat ze elkaar nu aanvallen
standaarddrinker
  Trouwste user 2022 woensdag 23 december 2015 @ 00:16:16 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_158456752
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:55 schreef Quasimoto het volgende:

[..]

Wat voor werk precies? Is dat bekend?
Iets met adviseren. Ha Ha Ha

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158592989
Oke,leuk dat die twee nu op een zijspoor staan alleen....wie krijgen we ervoor terug?
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 22:22:37 #19
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158773579
Er is al een goedlopend FIFA-topic, vriend tong :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')