quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nog rustiger dan het aan elkaar plakken van plastic?
Plek zat hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
ER is op dit moment aan het kijken of de tank op een parkeerplaats voor z'n huis past.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:13 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Niets. Door het huidige pensioensysteem zien mensen die nu premies betalen er praktisch niets van terug door de vergrijzing.
Leve het pensioensysteempyramidespel!
Nee hoor.quote:
En we zijn nog beter in (op)delen...quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:18 schreef Rave_NL het volgende:
Wederom bewijs dat artjeristen beter zijn in aftrekken dan optellen.
Nee, maar meer van "waarom wil je wat rustigers? Alsof het aan elkaar plakken van plastic zo druk is"quote:
Lang verhaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee, maar meer van "waarom wil je wat rustigers? Alsof het aan elkaar plakken van plastic zo druk is"
Da's niet goed, inruilen die hapquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:55 schreef Erasmo het volgende:
Godnondeju m'n gpu crasht als ie warmer wordt dan 50 graden.
De Natres bedoel je?quote:Op zondag 17 januari 2016 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is de samenvatting van airsoften
Leuk boodschappenwagentje.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
ER is op dit moment aan het kijken of de tank op een parkeerplaats voor z'n huis past.
[..]
Kijk mensen, hier moet ik nou dus mee werkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:50 schreef detaris het volgende:
Al 20 minuten bezig met het detecteren van de netwerkverbinding.
De telestick
Edit:
WD'er van de wacht: Staat de modem wel aan meneer?![]()
Opgelost![]()
Plaats muis in rechterbovenhoek....quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kijk mensen, hier moet ik nou dus mee werken
hey, als ik op de aan-knop druk moet dat ding gewoon aan gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je maar weet dat het je een doos bier kost als ik voor zoiets m'n nest uit moet komen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:19 schreef detaris het volgende:
[..]
hey, als ik op de aan-knop druk moet dat ding gewoon aan gaan.
Als niemand er meer uitkomt komen ze bij mij...quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:12 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Plaats muis in rechterbovenhoek....
Sommige mensen.... collega's van de oude stempel(type achja) zijn ook vaak erg handig met n pc/laptop.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een tekort aan netwerkmanagers senior, niks voor jou?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als niemand er meer uitkomt komen ze bij mij...
[..]
Eerst andere dingen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:19 schreef Bouke-p het volgende:
Er is een tekort aan netwerkmanagers senior, niks voor jou?in een ieder schuilt diep van binnen een verbindelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |