Tsja maar mensen fokken ermee en er is markt voor.quote:Op maandag 21 december 2015 09:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, dat causaal verband zie ik niet. Je hebt een verplichting richting die beestjes om geen kutleven te hebben.
quote:Op maandag 21 december 2015 09:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Fok! anno 2015
Fantastisch hoe in een topic over tokkies en hun vechthonden het bruggetje naar asielzoekers gemaakt wordt![]()
UIteraard zijn Roemeense pittbuls anders.quote:Op maandag 21 december 2015 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij 1 van mijn honden wens ik dat die wat gemakkelijker van zich af zou bijten.
Frappant genoeg bij veel trainingen pitbulls niet door zien geraken omdat ze weigeren de helper te bijten
Wat verder ook niet alles zegt in zo'n setting. Ik ben bij een paar van die trainingen van zo'n Gaus school geweest. Op het terras vloog een grote hond mij aan (geen pitbull) en in de les deed hij/zij alles keurig.quote:Op maandag 21 december 2015 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij 1 van mijn honden wens ik dat die wat gemakkelijker van zich af zou bijten.
Frappant genoeg bij veel trainingen pitbulls niet door zien geraken omdat ze weigeren de helper te bijten
Maar ja, die stelen weer als de raven.quote:Op maandag 21 december 2015 09:43 schreef schvvmert het volgende:
[..]
UIteraard zijn Roemeense pittbuls anders.
Man man man.quote:
Zouden die daar op gefokt zijn?quote:Op maandag 21 december 2015 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ja, die stelen weer als de raven.
Je wilt het in ieder geval niet doen voorkomen alsof je verstand hebt, dat scheelt.quote:Op maandag 21 december 2015 09:45 schreef Beathoven het volgende:
Mensen nemen over het algemeen geen pitbull om ze met pijn en moeite het karakter van een golden retriever te geven. Die willen eruit halen wat erin zit.
Jij denkt dat de meeste mensen die kiezen voor een pitbull niet vallen op het karakter?quote:Op maandag 21 december 2015 09:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Je wilt het in ieder geval niet doen voorkomen alsof je verstand hebt, dat scheelt.
Gauscursussen zijn iets anders dan opleidingen voor werkhondenquote:Op maandag 21 december 2015 09:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat verder ook niet alles zegt in zo'n setting. Ik ben bij een paar van die trainingen van zo'n Gaus school geweest. Op het terras vloog een grote hond mij aan (geen pitbull) en in de les deed hij/zij alles keurig.
Je gaat criminelen toch ook geen half-automaat toestaan omdat ze anders een automaat zouden kunnen kopen.quote:Op maandag 21 december 2015 09:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Punt is dat je het probleem verlegd. Paupers zullen altijd een hond vinden. Iedere hond is ongeschikt en potentieel gevaarlijk bij paupers. Beter je aandacht daarop verleggen en een verplichte cursus voordat men een hond mag hebben.
Voorkom je ook al die overvolle asiels mee.
Dat vraag je aan mij ? Ik fok nooit.quote:Op maandag 21 december 2015 09:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zouden die daar op gefokt zijn?
Wie gaat als consument nu naar zo'n cursus toe? Ik zou ook niet weten voor welk werk je een pitbull zou moeten gebruiken?quote:Op maandag 21 december 2015 09:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Gauscursussen zijn iets anders dan opleidingen voor werkhonden
Gausescuequote:Op maandag 21 december 2015 09:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Gauscursussen zijn iets anders dan opleidingen voor werkhonden
Er zijn nog vele andere rassen die gefokt zijn om te vechten en hard te bijten.quote:Op maandag 21 december 2015 09:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij denkt dat de meeste mensen die kiezen voor een pitbull niet vallen op het karakter?
Jij pretendeert dat waarschijnlijk te hebben, net als de beste man in de openingspostquote:Op maandag 21 december 2015 09:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Je wilt het in ieder geval niet doen voorkomen alsof je verstand hebt, dat scheelt.
De actualiteiten van 2015 zijn je ontgaan?quote:Op maandag 21 december 2015 09:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Fok! anno 2015
Fantastisch hoe in een topic over tokkies en hun vechthonden het bruggetje naar asielzoekers gemaakt wordt![]()
Ik val ook enorm op het karakter van pitbulls. Intelligent, energiek en loyaal. Niets mis mee. Maar in de handen van een verkeerde kan het inderdaad een probleemhond worden.quote:Op maandag 21 december 2015 09:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij denkt dat de meeste mensen die kiezen voor een pitbull niet vallen op het karakter?
Ja. En daar moet je ook iets aan doen. Er zijn ook honden die gevaarlijk kunnen zijn maar dat bijna nooit worden. Zoals een Rhodesian Ridgeback.quote:Op maandag 21 december 2015 09:48 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Er zijn nog vele andere rassen die gefokt zijn om te vechten en hard te bijten.
Matige vergelijking.quote:Op maandag 21 december 2015 09:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je gaat criminelen toch ook geen half-automaat toestaan omdat ze anders een automaat zouden kunnen kopen.
quote:Op maandag 21 december 2015 09:48 schreef hoas het volgende:
[..]
De actualiteiten van 2015 zijn je ontgaan?
'Hij deugt echt, alleen verkeerde vrienden.'quote:Op maandag 21 december 2015 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik val ook enorm op het karakter van pitbulls. Intelligent, energiek en loyaal. Niets mis mee. Maar in de handen van een verkeerde kan het inderdaad een probleemhond worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |